Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Warszawa: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych
Numer ogłoszenia: 281985 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie , ul. Świętokrzyska 31/33, 00-941 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 8264411,5053524, faks 22 8264411, 5053358,5053524.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Poczta Polska SA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 57 kotłowni gazowych i 70 kotłowni olejowych w obiektach administrowanych przez Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Warszawie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w zakresie konserwacji i naprawy kotłowni gazowych i olejowych - co najmniej jednej - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Aby spełnić ten warunek, wartość brutto każdej wykazanej usługi nie może być mniejsza niż 145 000 zł dla całego zamówienia, w tym: dla części 1 - 9 000 zł, dla części 2 - 15 000 zł, dla części 3 - 27 000 zł, dla części 4 - 22 000 zł. dla części 5 - 21 000 zł. dla części 6 - 11 000 zł. dla części 7- 31 000 zł. dla części 8 - 9 000 zł.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Osoby, które będą nadzorowały realizację zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwo kwalifikacyjne związane z dozorem (D), dotyczące w szczególności: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1kV, - kotłów parowych i wodnych na paliwa płynne i gazowe, o mocy powyżej 50kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi, - sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50kW, - aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych powyżej, natomiast osoby wyznaczone do bezpośredniego wykonywania czynności konserwacyjnych i naprawczych muszą posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne związane z eksploatacją (E) powyższych urządzeń i aparatury - odpowiednio do zakresu wykonywanych prac zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie wymagań kwalifikacyjnych dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 r. nr 89 poz. 828 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku ustawowej zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w okresie obowiązywania umowy, zamawiający dopuszcza możliwość dokonania stosownej zmiany aneksem do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, pok. nr 1, III piętro, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 11:30, miejsce: 00-941 Warszawa, ul. Świętokrzyska 31/33, pok. nr 1, III piętro, Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 2 kotłowni gazowych i 1 olejowej (3 kotły) w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Warszawa Centrum.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 12 kotłowni gazowych (w tym jedna z 2 kotłami) w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Warszawa Wschód.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 17 kotłowni gazowych (w tym jedna z 2 kotłami) i 6 olejowych w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Warszawa Zachód..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 7 kotłowni gazowych (w tym dwie z 2 kotłami) i 10 olejowych w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Ciechanów..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 2 kotłowni gazowych i 13 olejowych (w tym jedna z 2 kotłami) w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Ostrołęka.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 1 kotłowni gazowej i 17 olejowych w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Płock.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 10 kotłowni gazowych (w tym jedna z 2 kotłami) i 22 olejowych (w tym jedna z 2 kotłami) w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Siedlce.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Konserwacja i naprawy kotłowni gazowych i olejowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Konserwacja i naprawy 6 kotłowni gazowych i 1 olejowej w obiektach administrowanych przez Wydział Operacyjny Infrastruktury Radom.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.11.00-7, 50.72.00.00-8, 50.72.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Cena brutto za jedną roboczogodzinę naprawy - 25
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa usługa organizacji i obsługi Piątego Przeglądu Artystycznego Twórczości Osób Starszych
- "Dostawa urządzeń do ogrzewania pacjenta, systemów ogrzewania pacjenta oraz maceratora na potrzeby Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ UL. BORKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. GRANICZNEJ DO GRANICY DZIAŁKI 146/5 WRAZ BUDOWĄ OBIEKTU INŻYNIERSKIEGO NA KANALE WAWERSKIM
- Bieżąca obsługa prawna dla RZGW Wrocław
- Wybór podmiotu, który przeprowadzi szkolenie specjalizacyjne w dziedzinie chirurgicznej asysty lekarza zgodnie z obowiązującym Programem (...) dla maksymalnie 2 osób.
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola - numer postępowania: 37/ZP/24
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przegląd, naprawa i regulacja zaworów automatycznych PARCOL.
- Naprawa leja zsypowego z rusztu
- Modernizacja leja zasypowego odpadów na ruszt
- bieżąca obsługa, serwis, konserwacja oraz nadzór techniczny budynków
- Serwisowanie kotłowni w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/30/24
- Całodobowa obsługa 4 kotłowni węglowych w Gminie Mikołów wraz z dostawą węgla oraz wywozem i składowaniem odpadów z procesu spalania węgla w sezonie grzewczym 2024/2025
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.