eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynDostawa oleju opałowego dla potrzeb Miasta Kostrzyn nad Odrą

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-22

Kostrzyn: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Miasta Kostrzyn nad Odrą
Numer ogłoszenia: 282002 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236640 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto KOstrzyn nad Odrą, ul. Graniczna 2, 66-470 Kostrzyn, woj. lubuskie, tel. 95 727 81 47, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Miasta Kostrzyn nad Odrą.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb Urzędu Miasta Kostrzyn nad Odrą, do oddzielnych kotłowni olejowych znajdujących się w dwóch budynkach przy ul. Granicznej, wyposażonych w zbiorniki o pojemności 8000 litrów w jednej kotłowni oraz 4500 litrów w drugiej kotłowni, według potrzeb Zamawiającego, w maksymalnej ilości 70 tys. litrów. 2. Warunki realizacji dostaw Dostawy powinny być realizowane sukcesywnie, według potrzeb Zamawiającego, w terminie określonym w złożonym przez Zamawiającego odrębnym zamówieniu częściowym. Zamawiający składać będzie zamówienia faksem, telefonicznie lub drogą elektroniczną do godziny 14:00 w dniach od poniedziałku do piątku. Wykonawca będzie dokonywał dostaw częściowych najpóźniej w ciągu czasu określonego przez Wykonawcę w złożonej ofercie od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego. Dostawa częściowa następować będzie każdorazowo za potwierdzeniem (dokument Wz), wystawionym przez Wykonawcę i potwierdzonym przez upoważnione osoby występujące po stronie Wykonawcy oraz Zamawiającego. Osobą uprawnioną do zgłoszenia zapotrzebowania jest osoba wskazana w § 22 w załącznik nr 2 do SIWZ - wzór umowy. Dostawa wykonana niezgodnie ze złożonym przez Zamawiającego zamówieniem uznawana jest za niewykonaną. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji do 25% z ilości zamawianego oleju opałowego, bez konieczności ponoszenia z tego tytułu kar umownych. Dostawy oleju opałowego dokonywane będą bezpośrednio do kotłowni - zbiorników na olej opałowy w budynkach wymienionych w pkt. III ust. 1. na koszt i ryzyko Wykonawcy. Dostawy odbywać się będą autocysterną wyposażoną w zalegalizowany i zaplombowany licznik. Dostarczany oleju opałowy powinien: być dopuszczony do sprzedaży w Polsce, powinien być dobrej jakości bez wad fizycznych lub prawnych oraz powinien odpowiadać Polskiej Normie (wg PN-C-96024), i posiadać następujące parametry: 1) gęstość oleju przy temp. 15 o C nie większa niż - 0,86 g/ml 2) wartość opałowa oleju nie mniejsza niż - 41,5 MJ/kg 3) zawartość siarki nie większa niż - 0,3 % 4) lepkość kinematyczna w temp.20 o C nie większa niż - 8 mm 2/s Każdorazowo przy każdej dostawie wymagane jest dostarczenie certyfikatu (świadectwa) jakości partii oleju opałowego, wystawionego przez producenta. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lomax Sp. z o.o. Sp. k., ul. Złota 61 lok. 100, 00-819 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 202601,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 184426,20

  • Oferta z najniższą ceną: 175816,20 / Oferta z najwyższą ceną: 188559,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.