Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Węgorzewo: Dostawa łodzi ratowniczej hybrydowej typu RIB z urządzeniami do nawigacji.
Numer ogłoszenia: 282029 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie , ul. Sienkiewicza 10, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 427 75 00, fax. 087 427 75 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łodzi ratowniczej hybrydowej typu RIB z urządzeniami do nawigacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do 133 000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 33.20.00.00 - 33.20.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 Pzp potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a)posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e)na oferowany przedmiot zamówienia udzielą gwarancji minimum 12 miesięcy. 2.Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3.W przypadku ubiegania się o ww zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, każdy z tych wykonawców powinien spełniać warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Oferta podpisana przez osobę/osoby nieuprawnione zostanie uznana za nieważną. 4. Przedmiot zamówienia nie może być jednostką prototypową. 5. Wykonawca zobowiązuje się udostępnić Zamawiającemu łódź hybrydową o parametrach określonych w tabeli Rozdziału 2 w celach testowych polegających na jednorazowym sprawdzeniu dzielności wodnej przedmiotu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać, w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kserokopii, następujące dokumenty: a)Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 1; b)formularz cenowy - Załącznik Nr 2; c)oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 Pzp - Załącznik Nr 3; d)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e)upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności; f)w celu potwierdzenia spełnienia warunku, o którym mowa w Rozdziale 4 pkt. 1.b. - wykaz wykonanej przez Wykonawcę co najmniej 1 dostawy o wartości powyżej 50% ceny ofertowej, o podobnym charakterze z ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za okres dotychczasowej działalności - Załącznik nr 5, a także dokumenty potwierdzające, że dostawy wyszczególnione w w/w załączniku zostały wykonane należycie. W określeniu zestawu do nawigacji w tytule Załącznika nr 5 należy rozumieć wyposażenie łodzi ratowniczej opisanej w SIWZ w co najmniej trzy elementy nawigacyjne. g)certyfikaty lub inne dokumenty wystawione przez producenta na oferowany sprzęt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami; h)wykaz parametrów technicznych - Załącznik nr 6. i)Aktualne Świadectwo uznania wydane przez Polski Rejestr Statków.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kwpsp.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie, ul. Sienkiewicza 10; 11-600 Węgorzewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Węgorzewie, ul. Sienkiewicza 10; 11-600 Węgorzewo, pokój nr 111 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WĘGORZEWA
więcej: przetargi w Węgorzewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup sprzętu komputerowego wraz z urządzeniami peryferyjnymi oraz licencjami i oprogramowaniem".
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ ZASILACZA UPS DO PRACOWNI TK NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ w WĄGROWCU
- Rozbudowa okablowania strukturalnego wraz z dedykowaną siecią zasilania oraz zasilaczem awaryjnym w budynku Małopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego
- Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Stromiec
- Cyberbezpieczna Gmina Miasto Sierpc
- Wzmocnienie systemów cyberbezpieczeństwa w Gminie Bielawa w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.