eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańusługi szkolenia zawodowego osadzonych w zawodach brukarz, murarz, fryzjer, hydraulik

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Poznań: usługi szkolenia zawodowego osadzonych w zawodach brukarz, murarz, fryzjer, hydraulik
Numer ogłoszenia: 282041 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Poznaniu , ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8568250, fax. 061 8568252.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadajaca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi szkolenia zawodowego osadzonych w zawodach brukarz, murarz, fryzjer, hydraulik.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi szkolenia zawodowego osadzonych w tut. Areszcie Śledczym w Poznaniu oraz w podległych oddziałach zęwnetrznych, w godz. 8:00-17:00 w zawodach brukarz, murarz, fryzjer, hydraulik w ilościach i zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej specyfikacją, realizowane w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Kod CPV 80530000-8. 3.2. Zakres zamówienia - Kurs brukarza: - Ilość osób do przeszkolenia - 18, - Ilość kursu 2 (dwa), - Ilość godzin teorii - 40, - Ilość godzin praktyki - 60, - Termin realizacji kursów - do 31.12.2008r. 3.3. Zakres zamówienia - Kurs murarza: - Ilość osób do przeszkolenia - 12, - Ilość kursu 1 (jeden), - Ilość godzin teorii - 40, - Ilość godzin praktyki - 70, - Termin realizacji kursów - do 31.12.2008r. Ilość godzin praktyki - 70 3.6. Zakres zamówienia- Kurs fryzjera - Ilość osób do przeszkolenia - 4, - Ilość kursu 1 (jeden), - Ilość godzin teorii - 10, Ilość godzin praktyki - 20 3.7. Zakres zamówienia- Kurs hydraulika - Ilość osób do przeszkolenia - 6, - Ilość kursu 1 (jeden), - Ilość godzin teorii - 30, Ilość godzin praktyki - 70 3.9. Przed rozpoczęciem kursów Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji program szkolenia, który winien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z 3 lutego 2006 r. w sprawie kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). 3.10. Zamawiający zapewnia w zakresie zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z kompletnym wyposażeniem w sprzęt, pomoce dydaktyczne, multimedia dostosowane do potrzeb określonego szkolenia, przepisów ppoż, BHP i ergonomii, które znajdują się w Areszcie Śledczym w Poznaniu. 3.11. Wykonawca zapewnia w ramach zajęć teoretycznych wykładowców, podręczniki, skrypty, materiały papiernicze, przybory do pisania, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkoleń. 3.12. Zamawiający w zakresie zajęć praktycznych zapewnia teren w tut. zakładzie do ich realizacji oraz niezbędne maszyny i urządzenia budowlane, narzędzia i sprzęt. 3.13. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia instruktorów praktycznej nauki zawodu, materiały budowlane, materiały eksploatacyjne do maszyn i urządzeń budowlanych, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. 3.14.Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych na każdym z kursów. 3.15.Dodatkowo na Wykonawcy ciąży obowiązek ubezpieczenia uczestników kursu, przeprowadzenia egzaminu końcowego, wystawienia zaświadczenia o ukończeniu kursu, certyfikatu oraz zaświadczenia potwierdzającego posiadanie kwalifikacji zawodowych. 3.16. Zamawiający dodatkowo zapewni badania lekarskie osadzonych biorących udział w kursie. 3a.1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 3a.2.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 99 ustawy. 3a.3.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy. 3a.4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 3a.5.Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną. 3a.6.Waluta w jakiej prowadzone będą rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą. Polski złoty (PLN). 3a.7.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w celu wyboru oferty najkorzystniejszej. 3a.8.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu dla Wykonawców. 3a.9.Zamawiający nie wyraża zgody dla Wykonawcy na powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętej przedmiotem zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.3.Wymagania dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5.4.Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w powyżej, nastąpi na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony w pkt. 6. niniejszej specyfikacji wg formuły - spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1.Ubiegając się o udzielenie zamówienia wraz z ofertą Wykonawcy składają następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust.1 pkt. 1 - 4 ustawy oraz warunków określonych w pkt. 5.1. niniejszej specyfikacji, z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Areszt Śledczy w Poznaniu, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Areszt Śledczy w Poznaniu, ul. Młyńska 1, 61-729 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.