To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Tomaszów Mazowiecki: Zakup systemu do zarządzania obsługą interesantów
Numer ogłoszenia: 282070 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235622 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tomaszowski, ul. Św. Antoniego 41, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. 44 7242127, faks 44 725 28 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup systemu do zarządzania obsługą interesantów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia: I. Wymagane główne elementy systemu: Nazwa Ilość Oprogramowanie sterujące systemem obsługi interesanta. 1 Oprogramowanie stanowiskowe. 14 Automat biletowy 1 Wyświetlacz stanowiskowy 14 Wyświetlacz główny 1 II. Cechy poszczególnych elementów systemu: 1. Oprogramowanie sterujące systemem obsługi interesanta powinno cechować: a) modułowa budowa oraz wysoka skalowalność rozwiązania która zapewni możliwość dostosowania systemu do zmieniających się potrzeb Zamawiającego b) funkcjonuje jako niezależna aplikacja w sieci lokalnej. c) dystrybuuje informacje on-line i gromadzi dane statystyczne. d) zarządza ruchem i obsługą interesantów. e) umożliwia priorytetowanie dowolnych grup interesantów lub typów usług. f) zawiera bazę danych personelu oraz informacje o interesantach. g) umożliwia pracę z różnymi typami baz danych. h) dostęp do aplikacji poprzez przeglądarkę WWW oraz logowanie zabezpieczone hasłem. i) wbudowany Web serwer. Cechy szczegółowe: 1) Oprogramowanie winno posiadać moduł statystyczny i moduł planowania pracy stanowisk umożliwiający rozliczenie każdej minuty przeznaczonej na obsługę interesantów. Statystyki powinny obejmować zarówno aktualne informacje dotyczące obsługi interesantów jak i dane statystyczne z przeszłości. Dostęp do monitorowania pracy jak i do poszczególnych rodzajów raportów winne być definiowane przez Administratora. 2) Ponadto oprogramowanie winno podawać aktualne informacje dotyczące obsługi interesantów takie jak: a) - liczbę oczekujących w poszczególnych usługach, b) - czas oczekiwania każdego z interesantów, c) - czas obsługi każdego interesanta, d) - liczbę obsłużonych interesantów w grupie i na stanowisku, e) - informacje o zalogowanych pracownikach, itp. 3) Umożliwia zdalne sterownie pracą stanowisk, wysyłanie komunikatów pomiędzy stanowiskami szefa sali obsługi i stanowiskami pracy. 4) Pozwala na szybkie i łatwe redagowanie tekstów na biletach. Zmiany mogą być wprowadzane w dowolnej chwili bezpośrednio w miejscu funkcjonowania systemu lub zdalnie poprzez sieć LAN-WAN. 5) Na biletach można drukować między innymi: a) - dowolne znaki graficzne (logo), b) - informację o przewidywanym czasie oczekiwania na obsługę, c) - informację o liczbie oczekujących interesantów, d) - datę, godzinę pobrania biletu, e) - dowolne hasła informacyjno-reklamowe. 6) System umożliwia zastosowanie generatora mowy (głosowe przywoływanie interesantów - głos generowany przez komputer). 7) System będzie umożliwiał limitowanie wydawanych biletów. Ustawianie limitów będzie możliwe zarówno wg warunku ilościowego jak i czasowego, zarówno w trybie ręcznym jak i automatycznym 8) System pozwoli na automatycznie (programowane) przenoszenie interesantów pomiędzy pracownikami obsługującymi inny rodzaj kolejki w sytuacji braku interesantów w podstawowej kolejce. 9) System pozwoli na umawianie wizyt poprzez Internet. Zakres możliwości umawiania wizyt (data, godzina, ilość dostępnych stanowisk) będzie w pełni konfigurowalny przez Administratora systemu. 10) System umożliwi przesyłanie dowolnej informacji z systemu na zewnątrz np. na strony WWW lub publikowanie wybranych informacji (czasy oczekiwania, liczby oczekujących itp.) 2. Oprogramowanie stanowiskowe powinno cechować możliwość: 1) przywoływania kolejnego klienta, 2) zamykania i otwierania stanowiska, 3) logowania pracownika, 4) rejestrację rodzaju wykonywanych operacji, 5) przesyłanie i parkowanie interesantów, 6) przesyłanie komunikatów. 7) dane osoby rejestrującej Ponadto oprogramowanie ma udostępnić pracownikowi szereg ważnych informacji np.: a) liczbę interesantów oczekujących na obsługę, b) aktualny czas oczekiwania w obsługiwanej przez dane stanowisko w grupie, c) rzeczywisty czas oczekiwania ostatnio przywołanego klienta, d) liczbę pozostałych w automacie biletów, e) aktualną godzinę, datę i inne. Oprogramowanie stanowiskowe ma być uruchamiane z przeglądarki i nie wymagać specjalnej instalacji na stacji roboczej. Instalacja i konfiguracja wyglądu wszystkich aplikacji na końcówkach odbywać się ma poprzez oprogramowanie sterujące. Wygląd oprogramowania stanowiskowego ma być w pełni konfigurowalny, ma istnieć możliwość stworzenia różnych wersji oprogramowania stanowiskowego dla różnych stanowisk obsługi. 3. Automat biletowy Automat biletowy ma być wykonany w formie uniemożliwiającej jego zniszczenie, wyposażony we własną stabilną podstawę oraz ma mieć możliwość obsługi nie mniej niż pięć typów kolejek. Obsługa automatu ma odbywać się poprzez wyświetlanie na 17 ekranie dotykowym informacji o dostępnych kolejkach/usługach oraz liczbie oczekujących w każdej kolejce i przewidywanym czasie oczekiwania dla każdej ze zdefiniowanych kolejek. Automat ma być wyposażony we wbudowaną drukarkę biletów. Automat biletowy przed wydaniem biletu ma zidentyfikować Interesanta poprzez wprowadzenie numeru PESEL. Automat ma umożliwić Interesantowi możliwość zarezerwowania wizyty na dowolny termin dostępny w kalendarzu. W przypadku zamówienia wizyty przez Internet potwierdzenie przybycia na zaplanowane spotkanie. Dodatkowo oferta ma zawierać materiały eksploatacyjne do obsługi co najmniej 10 tysięcy biletów. 4. Wyświetlacze stanowiskowe Wyświetlacze stanowiskowe mają mieć możliwość wyświetlania numeru interesanta który będzie aktualnie wzywany do obsługi. Wyświetlacz ma umożliwiać wyświetlanie 4 znaków, a w momencie przywołania kolejnego interesanta ma mrugać przez pewien czas wyświetlany numer. 5. Wyświetlacz główny Wyświetlacze główne mają służyć przywoływaniu interesantów, poprzez wskazanie numeru interesanta oraz numeru wzywającego stanowiska. Wielkość wyświetlacza powinna być nie mniejsza niż 42. III. Rodzaje kolejek: A - rejestracja pojazdów z kraju i z zagranicy (m.in. dopisanie współwłaściciela i zniesienie współwłasności; wyrejestrowanie złomowanych pojazdów, wymianę dowodów rejestracyjnych z powodu braku miejsca na wpis badania technicznego, wydanie tablic rejestracyjnych), B - wydanie stałego dowodu rejestracyjnego po upływie czasowej rejestracji (zwrot zatrzymanego dowodu rejestracyjnego, wpis adnotacji w dowodzie rejestracyjnym i karcie pojazdu, zgłoszenie sprzedaży pojazdu) C - wszystkie sprawy związane z uprawnieniami do kierowania pojazdami (prawa jazdy), karty parkingowe, transport. Wszystkie elementy zaproponowane do realizacji przedmiotu zamówienia mają stanowić w pełni kompletny i funkcjonujący zestaw gotowy do pracy bezpośrednio po instalacji bez potrzeby angażowania dodatkowych środków przez Zamawiającego. Wykorzystane elementy mają zapewnić pełną współpracę w przypadku przyszłego rozszerzenia możliwości funkcjonalnych systemu zarówno poprzez zastosowanie dodatkowych stanowisk obsługi, kolejek, wyświetlaczy stanowiskowych, wyświetlaczy głównych czy automatów biletowych...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.51.20.00 - Centrum obsługi klienta .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DASOFT S.A., ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47783,72 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 39360,00
Oferta z najniższą ceną: 39360,00 / Oferta z najwyższą ceną: 67527,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Schroniska dla bezdomnych zwierząt w Tomaszowie Mazowieckim
- Produkty lecznicze i wyroby medyczne stosowane do ciągłej terapii nerkozastępczej
- Dostawy mleka i przetworów mlecznych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Utrzymanie zieleni miejskiej w Tomaszowie Mazowieckim w 2025 roku
- Usługi związane z utrzymaniem zieleni i czystości na terenie miasta Tomaszowa Mazowieckiego w pasach drogowych dróg powiatowych
- Dostawa kosiarek samojezdnych wraz z osprzętem
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.