eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WęgorzewoBieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Węgorzewo.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-02-09

Węgorzewo: Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Węgorzewo.
Numer ogłoszenia: 28208 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 10210 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Węgorzewo, ul. Zamkowa 3, 11-600 Węgorzewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4275400, faks 87 4275401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja oraz usuwanie awarii w budynkach i lokalach komunalnych Gminy Węgorzewo..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie bieżących konserwacji oraz usuwanie awarii polegających na wykonaniu prac pokrywczych, stolarskich, ciesielskich, murarsko-tynkarskich, malarskich, szklarskich, zduńskich, sanitarnych, gazowych, itp. w zasobach mieszkaniowych i użytkowych Gminy Węgorzewo. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty /materiały i robociznę/ wynosi 36 miesięcy, od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. 2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA 1)pełnienie pogotowia technicznego oraz niezwłoczne usuwanie awarii (i ich skutków) stwarzających zagrożenie dla życia, zdrowia lub mienia: -usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), -w sytuacji wystąpienia awarii niemożliwej do usunięcia poprzez naprawę - wymiana, -przebudowa pieców kaflowych, -usuwanie z połaci dachowej śniegu i lodu, -inne czynności wykonywane na Zlecenie Zamawiającego, polegające na konserwacji lub usuwaniu awarii w zakresie robót budowlanych, -usuwanie awarii w zakresie robót sanitarnych w szczególnych sytuacjach awaryjnych oraz w sytuacjach zagrożenia życia lub mienia (np. włamania, pożar, kradzież, dewastacja), -zabezpieczenie przecieków instalacji - wodnej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i gazowych przez zamknięcie zaworów odcinających oraz ewentualne założenie opaski zaciskowej (bez wymiany odcinków rur) - za wyjątkiem braku możliwości dostępu do mieszkania, -naprawa uszkodzonych zaworów podpionowych w głównych pionach i poziomach przez wymianę głowic lub uszczelek, -przeczyszczenie i udrożnienie przewodów kanalizacyjnych w głównych pionach oraz poziomach, -zabezpieczenie niesprawnych urządzeń gazowych i nieszczelności instalacji gazowej w budynku przez zamknięcie dopływu gazu oraz w razie potrzeby powiadomienie Pogotowia Gazowego, -inne naprawy lub wymiany o charakterze awaryjnym usuwane będą po uzgodnieniu z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego w ramach oddzielnego zlecenia, -lokalizowanie uszkodzeń, zakłóceń w pracy instalacji elektrycznych i ich niezwłoczne usuwanie, -zgłaszanie dla Zakładu Energetycznego braku w dostawie energii elektrycznej do obiektów, -zabezpieczenie ciągłości dostawy energii elektrycznej do budynków i lokali, -podejmowanie działań i dyspozycji w przypadku awarii lub uszkodzeń przekraczających możliwości wykonawcze uruchomienie innych służb lub wykonawców z powiadomieniem Zamawiającego o sytuacji. 2) wykonywanie bieżącej konserwacji, w tym m.in. naprawa miejscowo uszkodzonych tynków, uzupełnianie powłok malarskich na ścianach i sufitach, - naprawa ubytków w ścianach, stropach, podłogach i posadzkach, - uzupełnianie i naprawa izolacji cieplnych i zabezpieczeń przeciwwilgociowych, - naprawa stolarki okiennej i drzwiowej, w tym: szklenie, wymiana okuć i elementów konstrukcyjnych stolarki, naprawa zawiasów, samozamykaczy, zamków i klamek, - zabezpieczenie budynków na okres zimowy, - uszczelnianie pokrycia dachu, drobne naprawy obróbek blacharskich, opierzeń, naprawa czyszczenie rynien, rur spustowych, kolan, rewizji, - uzupełnienia i przemurowania kominów, gzymsów i murów ogniowych, - naprawa i wymiana rur wywiewnych i kanalizacyjnych na dachu, - usuwanie śniegu i lodu z dachów zagrażających bezpieczeństwu w okresie zimowym, - odpowietrzanie grzejników i instalacji, - sprawdzanie stanu technicznego instalacji centralnego ogrzewania, - płukanie instalacji centralnego ogrzewania, - sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów. - sprawdzanie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach, potwierdzanie sprawności instalacji i urządzeń na protokole, wykonywanie próby szczelności instalacji i urządzeń, - sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji gazowej wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów, - montaż stelaży pod gazomierz, - sprawdzanie stanu technicznego instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynkach i lokalach, - sprawdzanie i wskazanie miejsca przecieków, uszczelnienie instalacji wraz z wymianą uszkodzonych jej elementów, - czyszczenie i udrażnianie instalacji, - zabezpieczenie instalacji w budynku na okres zimowy, - wymianę uszkodzonych opraw oświetleniowych, świetlówek, żarówek, wkładek topikowych, gniazd bezpiecznikowych, wyłączników instalacyjnych, osprzętu elektroinstalacyjnego (gniazda, łączniki, itp.), - naprawa osprzętu elektroinstalacyjnego, - nadzór i konserwacja tablic rozdzielczych i licznikowych (sprawdzenie stanu technicznego WLZ, oznakowanie przewodów, urządzeń, konserwacja styków), - naprawa uszkodzonych instalacji odgromowych budynków, - niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o stwierdzeniu faktu pobierania energii elektrycznej poza licznikiem lokalowym, - niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o pobieraniu energii elektrycznej z instalacji wspólnej budynku przez lokatorów, - sprawdzanie urządzeń instalacyjnych (takich jak wyłączniki różnicowo-prądowe, systemy oświetlenia awaryjnego, wyłączniki główne prądu, wyłączniki przeciwpożarowe, itp.) zgodnie z zaleceniami producenta i przepisami eksploatacji urządzeń elektrycznych, - segregacja zużytych świetlówek, lamp i sprzętu elektroenergetycznego podlegających utylizacji, - niezwłoczne informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach i awariach w pracy poszczególnych instalacji elektrycznych i urządzeń, - sporządzanie protokołów konieczności wymiany instalacji elektrycznej, - wymiana uszkodzonego (lub skradzionego) osprzętu elektroinstalacyjnego oraz oświetleniowego, - wymiana uszkodzonych przewodów instalacji elektrycznej, - naprawa instalacji anten zbiorczych. W przypadku gdy szacunkowy koszt usunięcia awarii przekroczy wartość 500,00 zł przed przystąpieniem do jej usunięcia należy powiadomić Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.31.50.00 - Usługi budowlane 50.00.00.00 - Usługi naprawcze i konserwacyjne 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Andrzej Sobolewski, ul. Przesiedleńcza 45, 11-600 Węgorzewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 265921,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 200000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 200000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 200000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.