eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoDostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Krosno: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 282104 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Krośnie , Rynek 1, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4375530, faks 013 4375511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.krosno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I: 1. NOTEBOOK 4 szt. 2. NOTEBOOK 1 szt. 3. NOTEBOOK 1 szt. 4. NOTEBOOK 10 szt. 5. KOMPUTER STACJONARNY 17 szt. 6. KOMPUTER STACJONARNY 1 szt. 7. MONITOR 17 szt. 8. MONITOR 1 szt. Część II: 1. DRUKARKA 3 szt. 2. GŁOŚNIKI 2 szt. 3. KARTA PAMIĘCI 4 szt. 4. NARZĘDZIE UDERZENIOWE 1 szt. 5. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 1 szt. 6. MYSZ PRZEWODOWA 10 szt. 7. PREZENTER 5 szt. 8. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 1 szt. 9. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 10 szt. 10. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 3 szt. 11. ROUTER WIFI 1 szt. 12. SWITCH 1 szt. 13. TABLICA MULTIMEDIALNA 3 szt. 14. TESTER DO OKABLOWANIA 1 szt. 15. ZACISKARKA DO OKABLOWANIA 2 szt. 16. KAMERA HD 1 szt. 17. KAMERA INTERNETOWA HD USB DO TELEKONFERENCJI 2 szt. 18. DYSK TWARDY 2 szt. 19. SWITCH 1 szt. 20. SWITCH 4 szt. 21. PAMIĘĆ RAM 20 szt. Część III: 1. PAKIET OPROGRAMOWANIA GRAFICZNEGO 21 szt. 2. OPROGRAMOWANIE INŻYNIERYJNE 25 szt. 3. OPROGRAMOWANIE INŻYNIERYJNE 1 szt. 4. OPROGRAMOWANIE MAGAZYNOWE 23 szt. 5. OPROGRAMOWANIE BIUROWE 39 szt. 6. OPROGRAMOWANIE WIDEO 1 szt. 7. CERTYFIKAT SSL 1 szt. Część IV: 1. EKRAN PROJEKCYJNY 1 szt. 2. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 1 szt. 3. KOMPUTER PRZENOŚNY 1 szt. 4. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 1 szt. 5. ZESTAW KOMPUTEROWY 2 szt. 6. EKRAN 2 szt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 7 ustawy p.z.p. stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie obejmującym ten sam rodzaj zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-0, 30.20.00.00-0, 48.00.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W oparciu o art.45 ust.2 ustawy p.z.p. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu spełnienia tego warunku Wykonawca składa oświadczenie o jego spełnieniu (znajduje się w FORMULARZU OFERTOWYM zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Zamawiający żąda, aby wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie wykonawcy do podpisywania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 2. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa w pkt. 4 do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie. 3. Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionej poniżej: a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy spowodowanej np. niedostępnością na rynku urządzeń wskazanych w przedmiocie zamówienia, zaprzestaniem produkcji, lub wycofaniem z rynku tych urządzeń. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia, oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, b) w trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty, c) nastąpi wywierająca bezpośredni wpływ na dalsze wykonanie umowy zmiana obowiązującego prawa powszechnego (np. ustawy, rozporządzenia, uchwały, w tym zmiana stawki podatku VAT), d) wystąpi konieczność zmiany podwykonawców, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę, e) wystąpiła konieczność zmiany osób wymienionych w umowie, f) wystąpiła konieczność zmiany terminów umownych rozpoczęcia bądź zakończenia umowy z uwagi na panujące warunki atmosferyczne, g) wystąpi konieczność zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu, h) w razie zaistnienia zdarzeń niezależnych od stron, po dacie zawarcia umowy, o charakterze działania siły wyższej, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań - strony zobowiązują się do wspólnego określenia nowego terminu realizacji przedmiotu umowy, i) w przypadku zmian technologicznych spowodowanych np. zaprzestaniem produkcji, lub pojawieniem się na rynku urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, j) w przypadku gdy organ nadzorujący nie wyda zaświadczenia o które zamawiający planuje się zwrócić na podstawie art. 83 ust. 1 pkt 26 ustawy o VAT o opodatkowaniu 0% stawką VAT na tę część sprzętu, która jest wymieniona w załączniku nr 8 do ww. ustawy. Zmiany umowy wymagają zgody obydwu stron umowy, oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwsz.krosno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Rynek 1, pokój nr 105 (Sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Krośnie, Rynek 1, pokój nr 105 (Sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg w części IV przedmiotu zamówienia jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu Geo-Karpaty - utworzenie polsko-ukraińskiego szlaku turystycznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Komputery.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. NOTEBOOK 4 szt. 2. NOTEBOOK 1 szt. 3. NOTEBOOK 1 szt. 4. NOTEBOOK 10 szt. 5. KOMPUTER STACJONARNY 17 szt. 6. KOMPUTER STACJONARNY 1 szt. 7. MONITOR 17 szt. 8. MONITOR 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-0, 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Peryferia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. DRUKARKA 3 szt. 2. GŁOŚNIKI 2 szt. 3. KARTA PAMIĘCI 4 szt. 4. NARZĘDZIE UDERZENIOWE 1 szt. 5. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 1 szt. 6. MYSZ PRZEWODOWA 10 szt. 7. PREZENTER 5 szt. 8. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 1 szt. 9. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 10 szt. 10. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 3 szt. 11. ROUTER WIFI 1 szt. 12. SWITCH 1 szt. 13. TABLICA MULTIMEDIALNA 3 szt. 14. TESTER DO OKABLOWANIA 1 szt. 15. ZACISKARKA DO OKABLOWANIA 2 szt. 16. KAMERA HD 1 szt. 17. KAMERA INTERNETOWA HD USB DO TELEKONFERENCJI 2 szt. 18. DYSK TWARDY 2 szt. 19. SWITCH 1 szt. 20. SWITCH 4 szt. 21. PAMIĘĆ RAM 20 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-0, 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oprogramowanie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. PAKIET OPROGRAMOWANIA GRAFICZNEGO 21 szt. 2. OPROGRAMOWANIE INŻYNIERYJNE 25 szt. 3. OPROGRAMOWANIE INŻYNIERYJNE 1 szt. 4. OPROGRAMOWANIE MAGAZYNOWE 23 szt. 5. OPROGRAMOWANIE BIUROWE 39 szt. 6. OPROGRAMOWANIE WIDEO 1 szt. 7. CERTYFIKAT SSL 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Geo-Karpaty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. EKRAN PROJEKCYJNY 1 szt. 2. URZĄDZENIE WIELOFUNKCYJNE 1 szt. 3. KOMPUTER PRZENOŚNY 1 szt. 4. PROJEKTOR MULTIMEDIALNY 1 szt. 5. ZESTAW KOMPUTEROWY 2 szt. 6. EKRAN 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00-0, 30.20.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.