To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-25
Wrocław: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
Numer ogłoszenia: 282106 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255370 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy Wrocław-Fabryczna, ul. Ostrowskiego 5, 53-238 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 79 77 300, faks 0-71 79 75 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia został podzielony na 8 części i obejmuje niżej wymienione zadania: 1. Zadanie nr 1 obejmuje 4 części: EA Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: - informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX - rejestracja czynności i zdarzeń, - poszukiwanie majątków zobowiązanych, - obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, - odnotowywanie wpływów zrealizowanych kwot w aplikacji EGAPOLTAX, - obsługa Egapoltax w zakresie przydziału i odbioru służb poborcom skarbowym - rejestracja czynności dokonanych w służbach poza rozliczeniami finansowymi, - kompletowanie tytułów wykonawczych na rejonach, - wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, - badanie właściwości miejscowej organu egzekucyjnego i dopuszczalności egzekucyjnej, - korespondencja z wierzycielami w zakresie przesyłania tytułów, - archiwizacja akt egzekucyjnych, - komputerowe maszynopisanie, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych czterech Wykonawców. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 września 2014 r. do 31 grudnia 2014r. 2. Zadanie nr 2 obejmuje 1 część: EA - Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, - Archiwizacja dokumentów związanej z egzekucją, - Obsługa tytułów wykonawczych, - Wprowadzanie danych do systemu BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 784 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 11 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014r. 3. Zadanie nr 3 obejmuje 1 część:RB - Rozliczanie i kontrola należności wyegzekwowanych w drodze postępowania administracyjnego przez poborców skarbowych. - Sprawdzanie i kontrola prawidłowości i zgodności sum wyegzekwowanych przez poborców w podziale na: - koszty egzekucyjne, - koszty upomnień, - należności głównej, - odsetek za zwłokę, - opłaty prolongacyjne, - Terminowość i prawidłowość przekazywania pobranych przez poborców kwot na rachunki bankowe wierzycieli. - Kontrola rachunkowa zapisów zawartych w kwitariuszach z dowodami wpłat oraz służbą. - Kontrola i porównanie zgodności wpłat z rachunkiem bankowym urzędu skarbowego, - realizacja ww czynności poprzez obsługę programu księgowego. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 784 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 11 sierpnia 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 4. Zadanie nr 4 obejmuje 1 część: KS Wprowadzanie danych do systemów komputerowych: - informacji o zobowiązanym, informacji o dacie wszczęcia postępowania i zastosowaniu środka egzekucyjnego do aplikacji EGAPOLTAX- obsługiwanie EGAPOLTAX - rejestracja czynności i zdarzeń, - poszukiwanie majątków zobowiązanych, - obsługa korespondencji wychodzącej w aplikacji Biblioteka Akt oraz wykonanie czynności nadawczych tj. zaklejanie korespondencji wychodzącej, wprowadzanie potwierdzeń odbioru do Biblioteki Akt oraz podział otrzymanych potwierdzeń odbioru z Urzędu Pocztowego, - rejestracja czynności i zdarzeń (rejestracja wniosków, mandatów, spraw karnych skarbowych, wykazy podatników zobowiązanych - Pozyskiwanie danych i materiałów do prowadzonych w komórce spraw karnych skarbowych w zakresie zobowiązań podatników i płatników, - Czynności administracyjne: wezwania - wpisywanie, redagowanie i udzielanie odpowiedzi na pisma w zakresie podstawowym, zbieranie informacji, tworzenie akt zastępczych, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, EGAPOLTAX, BIBLIOTEKA AKT, MANDATY. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 368 godzin. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. 5. Zadanie nr 5 obejmuje 1 część: OL Szczegółowy opis: - rejestracja do systemu komputerowego poczty wpływającej do Urzędu, - rejestracja do systemu Biblioteka Akt potwierdzeń odbioru, - przyjmowanie i wysyłanie przesyłek pocztowych przesyłanych pocztą i przyjmowanie od posłańców, - opracowywanie i wysyłanie reklamacji listów poleconych, - rejestracja przesyłek poleconych w książce nadawczej, - obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej dotyczącej działu egzekucji administracyjnej, - terminowa realizacja zadań, - dodatkowe usługi biurowe (w tym obsługa programów pakietu Ms Office), - realizacja ww czynności poprzez obsługę systemu POLTAX, BIBLIOTEKA AKT. Każda z części obejmuje ten sam zakres usług (czynności), jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Każda z części zadania została przewidziana maksymalnie na 672 godziny. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od 01 września 2014 r. do 31 grudnia 2014 r. Przewidywana ilość roboczogodzin w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia nie przekroczy łącznie 5296 godziny (zadanie nr 1-5).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe 79.55.10.00 - Usługi komputerowego maszynopisania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Karolina Susłowicz, Kilianów 3, 55-080 Kąty Wrocławskie, kraj/woj. dolnośląskie.
- Ewa Zwolak-Majka, ul. Główna 51, 55-080 Smolec, kraj/woj. dolnośląskie.
- Tomasz Hajdas, ul. Damrota 42/4, 50-306 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Magdalena Steinbach, ul. Komandorska 65/13, 53-342 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 35765,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8904,00
Oferta z najniższą ceną: 8904,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9918,72
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Elżbieta Kalitkiewicz, ul. Grota-Roweckiego 110/1C, 52-232 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10388,00
Oferta z najniższą ceną: 8320,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12280,32
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nazar Tsaykler, ul. Rumiankowa 18/1, 54-512 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11648,00
Oferta z najniższą ceną: 11648,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11648,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Justyna Mikulska, ul. Piwna 47, 55-050 Sobótka, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4416,00
Oferta z najniższą ceną: 4416,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5431,68
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe świadczone na rzecz Urzędu Skarbowego Wrocław - Fabryczna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Krzysztof Pacocha, ul. Dokerska 13/30, 54-142 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8064,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8064,00
Oferta z najniższą ceną: 8064,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9918,72
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.