Ogłoszenie z dnia 2011-10-27
Rzeszów: Konserwacja wału przeciwpowodziowego W1 rzeki Wisłoki w km 44+600 - 45+450 w m. Brzeźnica, gm. Dębica (umowa Nr 235/EM/2011 z dnia 25.08.2011 r.) robót uzupełniających, polegających na wyrównaniu ubytków powstałych wyniku zagęszczania dowożonej ziemi na koronie wału.
Numer ogłoszenia: 282113 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpacki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Hetmańska 9, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8537 440, faks 17 8536421.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojewódzka samorządowa jedn. org. nieposiadająca osobowości prawnej (jedn. budżetowa).
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja wału przeciwpowodziowego W1 rzeki Wisłoki w km 44+600 - 45+450 w m. Brzeźnica, gm. Dębica (umowa Nr 235/EM/2011 z dnia 25.08.2011 r.) robót uzupełniających, polegających na wyrównaniu ubytków powstałych wyniku zagęszczania dowożonej ziemi na koronie wału..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje: - transport ziemi samochodami samowyładowczymi, - roboty ziemne wykonywane ładowarkami kołowymi, - roboty ziemne poprzeczne na przerzut z wbudowaniem ziemi w nasyp,.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.10.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TRANSKOP" SPÓŁKA CYWILNA M. M. SMOŁA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "TRANSKOP" SPÓŁKA CYWILNA M. M. SMOŁA
- Firma Handlowo - Usługowa TRANSKOP s.c. M.M. Smoła, Gołęczyna 45, 39-220 Pilzno, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17842,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15144,74
Oferta z najniższą ceną: 15144,74 / Oferta z najwyższą ceną: 15144,74
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
- Zamówienie to polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co w umowie podstawowej Nr 235/EM/2011 z dnia 25.08.2011 r.) gdyż; Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wyrównaniu ubytków powstałych wyniku zagęszczania dowożonej ziemi na koronie wału, a ten sam zakres jest przedmiotem umowy podstawowej, - Wartość zamówienia wynosi 17 842,52 zł netto (wg kosztorysu inwestorskiego), co stanowi 18,58 % wartości zamówienia podstawowego, wynoszącej 96 006,69 zł netto W postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego zostały przewidziane zamówienia uzupełniające na wartość 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania nie przekracza, więc ustalonej wartości zamówień uzupełniających (20%). - Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego (postępowanie wszczęte w dniu 27.07.2011 r., otwarcie ofert w dniu 12.08.2011 r.), - Zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (pkt XIV. ogłoszenia na stronie internetowej, pkt II.1.4 ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych) i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego, - Nie upłynęły 3 lata od udzielenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Obsługa, konserwacja, utrzymanie sygnalizacji świetlnych oraz znaków aktywnych na ciągach DW administrowanych przez PZDW w Rzeszowie w okresie od daty podpisania umowy do 31.12.2025 - 5 zadań
- Przedłużenie ważności licencji Microsoft 365
- Odbiór, transport i zagospodarowanie ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego (kat. III) w 2025 roku z kuchni w kompleksach znajdujących się w rejonie działania 34. WOG Rzeszów
- Przeglądy konserwacyjne i serwis 5 dźwigów osobowych.
- Sprzedaż wraz dostarczeniem stołu antywibracyjnego granitowego
- Sprzedaż i dostawa odczynników do prowadzenia zajęć dydaktycznych dla Instytutu Nauk Medycznych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.