eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup urządzeń warsztatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Poznań: Zakup urządzeń warsztatowych
Numer ogłoszenia: 282137 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych , ul. Wojska Polskiego 86/90, 60-628 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8575245, faks 061 8575066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cswl.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja budżetowa - obrona.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup urządzeń warsztatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia jest zakup urządzeń warsztatowych Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych poprzez składanie ofert na poszczególne zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę obejmującą pełny asortyment danego zadania. Liczba zadań: 4 Zadanie nr 1 - Stół probierczy (tester) rozruszników i alternatorów Zadanie nr 2 - Myjnia automatyczna do mycia technicznych środków materiałowych Zadanie nr 3 - Urządzenie diagnostyczne do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych Zadanie nr 4 - Mobilna sprężarka powietrza z silnikiem spalinowym.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 42.12.34.00-1, 44.40.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, formularze cenowe, stanowiący załącznik nr 3 (3/1, 3/2, 3/3, 3/4) do SIWZ dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetarg.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: u p. Małgorzaty Spychalskiej tel 61 857 52 45 lub u chor J Chłopeckiego tel 61 857 50 89.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych w Poznaniu, ul. Wojska Polskiego 86/90, Poznań, od pon-pt w godz. od 7.30-11.00 oraz od 13.30-15.15 , kancelaria jawna , bud nr 18 pokój nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup urządzeń warsztatowych - Stół probierczy (tester) rozruszników i alternatorów - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 42.12.34.00-1, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zakup urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup urządzeń warsztatowych- Myjnia automatyczna do mycia technicznych środków materiałowych- szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 42.12.34.00-1, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zakup urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup urządzeń warsztatowych - Urządzenie diagnostyczne do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 42.12.34.00-1, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zakup urządzeń warsztatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup urządzeń warsztatowych - Mobilna sprężarka powietrza z silnikiem spalinowym - szt. 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.90.00.00-4, 42.12.34.00-1, 44.40.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.