To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 42 zadania
Numer ogłoszenia: 282202 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 126595 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Ekonomiczny, ul. Rakowicka 27, 31-510 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 293-53-85, faks 12 293-58-98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 42 zadania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie - 42 zadania. Część A: zadania od 1 do 22. Dostawa zestawów komputerów przenośnych (notebooków) wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8A do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część B: zadania od 23 do 26 Dostawa zestawów komputerów stacjonarnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8B do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. W poszczególnych zestawach dopuszcza się zastosowanie podzespołów o parametrach lepszych niż wyspecyfikowano opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 8B do SIWZ, przykładowo: - zastosowanie większej pamięci RAM, przy zachowaniu typu pamięci zgodnej ze specyfikacją np. w miejsce 4 GB - 8 GB - zastosowanie większego dysku np. w miejsce 500 GB - 1000 GB tego samego typu co w specyfikacji (HDD, SSD) - Zastosowanie płyty głównej z większą ilością portów, itp. Część C: zadania od 27 do 30 Dostawa monitorów - w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8C do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część D: zadanie od 31 do 34 Dostawa drukarek w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8D do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenie musi zostać dostarczone jako urządzenie nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część E: zadania od 35 do 37 Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8E do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część F: zadania od 38 do 41 Dostawa tabletów wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8F do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem. Część G: zadanie 42 Dostawa serwera NAS wraz z wyposażeniem w ilości i o parametrach zgodnych ze specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 7 do SIWZ oraz załącznikiem nr 8G do SIWZ - opisem przedmiotu zamówienia, zawierającym m. in. wymagania dotyczące dostaw, gwarancji i serwisu. Oferowane urządzenia muszą zostać dostarczone jako urządzenia nowe, nie używane, kompletne i gotowe do pracy zgodnie z przeznaczeniem.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.12.50 - 30.23.12.50 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.30.00 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 23
Nazwa: Zadanie nr 23
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12654,24
Oferta z najniższą ceną: 12654,24 / Oferta z najwyższą ceną: 12654,24
Waluta: PLN .
Część NR: 24
Nazwa: Zadanie nr 24
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5611,26
Oferta z najniższą ceną: 5611,26 / Oferta z najwyższą ceną: 5611,26
Waluta: PLN .
Część NR: 25
Nazwa: Zadanie nr 25
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3239,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4808,07
Oferta z najniższą ceną: 4808,07 / Oferta z najwyższą ceną: 4808,07
Waluta: PLN .
Część NR: 26
Nazwa: Zadanie nr 26
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6666,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8087,25
Oferta z najniższą ceną: 8087,25 / Oferta z najwyższą ceną: 8087,25
Waluta: PLN .
Część NR: 29
Nazwa: Zadanie nr 29
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 975,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1840,08
Oferta z najniższą ceną: 1840,08 / Oferta z najwyższą ceną: 1840,08
Waluta: PLN .
Część NR: 31
Nazwa: Zadanie nr 31
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3099,60
Oferta z najniższą ceną: 3099,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3633,42
Waluta: PLN .
Część NR: 33
Nazwa: Zadanie nr 33
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2226,30
Oferta z najniższą ceną: 2226,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2226,30
Waluta: PLN .
Część NR: 34
Nazwa: Zadanie nr 34
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2226,30
Oferta z najniższą ceną: 2226,30 / Oferta z najwyższą ceną: 2226,30
Waluta: PLN .
Część NR: 35
Nazwa: Zadanie nr 35
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 539,97
Oferta z najniższą ceną: 539,97 / Oferta z najwyższą ceną: 539,97
Waluta: PLN .
Część NR: 36
Nazwa: Zadanie nr 36
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4920,00
Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8329,56
Waluta: PLN .
Część NR: 37
Nazwa: Zadanie nr 37
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5 b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1625,02 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2167,26
Oferta z najniższą ceną: 2167,26 / Oferta z najwyższą ceną: 2167,26
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług pocztowych oraz kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym
- Wymiana grzejników na klatkach schodowych i suszarniach w budynkach ul. Lipińskiego 6, 20, ul. Miłkowskiego 6, ul. Grota Roweckiego 27.
- 105.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji dwóch stanowisk multimedialnych składających się z monitorów dotykowych na zmienno-kątowych statywach dla potrzeb Inst. GiG UJ.
- Zakup usług przeprowadzenia kursów dla nauczycieli biorących udział w projekcie "Poprawa jakości kształcenia zawodowego na terenie Powiatu Krakowskiego"
- Wykonanie klapy oddymiającej w budynku ul. Lipińskiego 14.
- Sukcesywna dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania do doposażenia pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowi uczniowie Technikum nr 1 w Łasku"
- Dostawa wyposażenia do budynku Szkoły Podstawowej w Damicach
- "Dostawa sprzętu komputerowego"
- Dostawa komputerów przenośnych i sprzętu komputerowego
- Zakup wyposażenia do utworzenia żłobka w Sułoszowej w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 "MALUCH+" 2022-2029
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.