To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-03-02
Pisz: Kompleksowa obsługa bankowa i kasowa budżetu Powiatu Pisz oraz jednostek organizacyjnych Powiatu
Numer ogłoszenia: 28221 - 2015; data zamieszczenia: 02.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34290 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 425 47 00, faks 087 425 46 51.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa i kasowa budżetu Powiatu Pisz oraz jednostek organizacyjnych Powiatu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa i kasowa budżetu Powiatu Pisz oraz jednostek organizacyjnych Powiatu, t.j.: 1. Starostwo Powiatowe w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, 2. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Piaskowa 2, 3. Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Czerniewskiego 6, 4. Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Łupkach, 12-200 Pisz, Łupki 15 5. Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 5, 6. Powiatowy Międzyszkolny Ośrodek Sportowy w Piszu, 12-200 Pisz, Al. Turystów 22, 7. Powiatowy Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Placówek w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 1, 8. Zespół Szkół Nr 1 w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Młodzieżowa 26, 9. Zespół Placówek Kształcenia Ustawicznego w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Warszawska 5, 10. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Sikorskiego 15, 11. Zespół Szkół Leśnych w Rucianem-Nidzie, 12-220 Ruciane-Nida, ul. Polna 2, 12. Zespół Szkół nr 1 w Białej Piskiej, 12-230 Biała Piska, ul. Sienkiewicza 16, 13. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Orzyszu, 12-250 Orzysz, ul. Wojska Polskiego 3, 14. Zespół Szkół Zawodowych z Biblioteką Pedagogiczną w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Gizewiusza 3, 15. Powiatowy Urząd Pracy w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Zagłoby 2, 16. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Piaskowa 2, 17. Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Piszu, 12-200 Pisz, ul. Olsztyńska 40A, w okresie od dnia podpisania umowy do 01.03.2019 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo otwarcia rachunków bankowych dla jednostek organizacyjnych, które mogą powstać w okresie obowiązywania umowy na warunkach zgodnych z podpisaną umową. Zakres zamówienia obejmuje: I). Otwarcie i prowadzenia rachunków bankowych 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych. 2. Otwarcie i prowadzenie rachunków walutowych. 3. Realizacja przelewów na rachunki prowadzone w innych bankach krajowe i zagraniczne oraz przelewy wewnętrzne w tym samym banku (zleconych w formie elektronicznej i papierowej). 4. Potwierdzenie sald prowadzonych rachunków bankowych na koniec roku kalendarzowego oraz na żądanie Zamawiającego. 5. Wydawanie blankietów czekowych oraz ich realizacja. 6. Wydawanie na wniosek posiadacza rachunku opinii, zaświadczeń bankowych, historii rachunku. 7. Oprocentowanie środków zgromadzonych na rachunkach bankowych liczone jako stawka WIBID 1M +/- marża banku. 8. Wykonawca będzie przyjmował wpłaty na rachunki Zamawiającego we wszystkich swoich oddziałach i placówkach bez opłat i prowizji. 9. Wykonawca zapewni zerowanie rachunków bieżących i pomocniczych jednostek budżetowych powiatu zgodnie z dyspozycjami, polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na w/w rachunkach na rachunek bieżący Powiatu. 10. Wykonawca zapewni przeksięgowanie zgodnie z dyspozycją skapitalizowanych odsetek bankowych z określonych rachunków bankowych jednostek budżetowych powiatu na wskazany rachunek budżetu powiatu. 11. Przyjmowanie wpłat z wykorzystaniem wrzutni nocnej przez Powiatowy Zarząd Dróg w Piszu. 12. Wypłata gotówkowa świadczeń pieniężnych dla osób bezrobotnych i innych uprawnionych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w czterech gminach na terenie powiatu piskiego (Biała Piska, Orzysz, Ruciane - Nida, Pisz). II). Zapewnienie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych. W ramach systemu bankowości elektronicznej Wykonawca zapewni: - wszystkie niezbędne urządzenia potrzebne do prawidłowego i bezpiecznego funkcjonowania systemu bankowości elektronicznej, ich skonfigurowanie i konserwację, oraz przeszkolenie pracowników, - przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych oraz serwis oprogramowania, - uzyskiwanie informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach bankowych, - składanie i realizację poleceń przelewu w ramach dostępnych środków, w tym przyznanego kredytu w rachunku bieżącym w tym poleceń przelewu zagranicznego, - możliwość drukowania wyciągów bankowych dla rachunków dostępnych w systemie oraz drukowania pojedynczych potwierdzeń transakcji uznaniowych i obciążeniowych zarejestrowanych na rachunkach bankowych, - w razie awarii systemu czas reakcji serwisu na zgłoszenie awarii ustala się na 2 godziny, - przeniesienie bazy danych z obecnie wykorzystywanego systemu do systemu zaproponowanego przez Wykonawcę, - Zamawiający może ustalić dowolną liczbę użytkowników systemu bankowości elektronicznej oraz Zamawiającemu przysługuje prawo do zmiany użytkowników i/lub zakresu ich uprawnień. III). Prowadzenie punktu obsługi kasowej w Starostwie Powiatowym w Piszu, ul Warszawska 1, 12- 200 Pisz. 1. Zakres obsługi kasowej obejmuje przyjmowanie bez opłat i prowizji wpłat oraz dokonywanie wypłat na rzecz Zamawiającego i jego jednostek oraz realizowanie zleconych przez Zamawiającego i jego jednostki wypłat na rzecz osób trzecich. Opłaty/ prowizje za w/w czynności będą potrącane z rachunku wskazanego przez Zamawiającego. 2. Punkt obsługi kasowej będzie czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00. 3. Zamawiający udostępni Bankowi pomieszczenie znajdujące się w budynku siedziby Starostwa Powiatowego w Piszu przy ul. Warszawskiej 1 na niskim parterze (pok. nr 12). 4. Wykonawca będzie zobowiązany na swój koszt dostosować pomieszczenie przeznaczone na punkt obsługi kasowej i wyposażyć w urządzenia do realizacji tych zadań. IV). Udzielenie kredytu w rachunku bieżącym do kwoty określonej w uchwale budżetowej na dany rok. - oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym będzie zmienne w oparciu o stawkę WIBOR 1M skorygowaną o marżę banku - stałą w okresie kredytowania, - odsetki od kredytu naliczane będą za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu, tj. wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od niewykorzystanej kwoty kredytu, - odsetki od wykorzystanego kredytu na rachunku bieżącym będą naliczane i pobierane przez Wykonawcę w ostatnim dniu kalendarzowym każdego miesiąca. V). Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia a) Za świadczenie usług określonych w punkcie I) i II) Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową wyrażoną w wartości brutto. b) Za świadczenie usług określonych w punkcie III) Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową wyrażoną w wartości brutto. c) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznej opłaty ryczałtowej, o której mowa w punkcie a) i b). d) Wykonawca wkalkuluje w miesięcznej opłacie ryczałtowej koszt świadczenia wszystkich usług związanych z prawidłową realizacją zamówienia, za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym budżetu Powiatu Pisz. e) Miesięczna opłata ryczałtowa będzie wyrażona w wartości brutto i będzie opłatą ostateczną i Wykonawca nie może żądać jej podwyższenia w okresie realizacji zamówienia. f) Zamawiający nie przewiduje waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy. g) Miesięczna opłata ryczałtowa będzie pobierana przez Wykonawcę w ciężar wskazanego przez Zamawiającego rachunku ostatniego dnia każdego miesiąca, którego dotyczy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WARMIŃSKO MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY ODDZIAŁ PISZ
jakie przetargi wygrała firma
WARMIŃSKO MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY ODDZIAŁ PISZ
- Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy, Oddział w Piszu, ul. Gizewiusza 4a, 12-200 Pisz, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 505754,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 132000,00
Oferta z najniższą ceną: 132000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 132000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Dostawa pospółki 0-31,5 mm (C50/30) i mieszanki kruszywa łamanego 0-31,5 mm (C50/30) oraz świadczenie usług w zakresie profilowania nawierzchni dróg gruntowych, żwirowych i żużlowych wraz
- Rozbudowa i przebudowa drogi powiatowej Nr 1678N DK Nr 58 - Biała Piska ul. Piłsudskiego - Dmusy - granica powiatu (Rożyńsk Wielki).
- Opracowanie dokumentacji projektowej z podziałem na 5 części dróg powiatowych i przygotowanie odpowiednich wniosków - w zależności od części/zadania zezwalających na realizację robót budowlanych.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko Orlik - 2012" w Piszu przy ul. A. Mickiewicza
- Wykonanie klimatyzacji na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Piszu przy ulicy Warszawskiej 1 - Etap II
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Prowadzenie obsługa kasowej dla potrzeb Powiatowego Urzędu Pracy"
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Kikół oraz jednostek organizacyjnych na lata 2025-2027
- Udzielenie kredytu krótkoterminowego w kwocie 6 000 000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie występującego w ciągu roku 2025 przejściowego deficytu budżetu Gminy Bodzentyn.
- Dostawa, w formie leasingu operacyjnego, fabrycznie nowej koparki kołowej wraz z łyżką.
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Powiatu Ryckiego oraz jego jednostek organizacyjnych
- Prowadzenie bankowej obsługi budżetu Gminy Łubianka i jej jednostek organizacyjnych
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.