Ogłoszenie z dnia 2014-08-25
Częstochowa: Prace remontowe oraz montaż widowni w ramach zadania - Modernizacja sali kina Iluzja w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 282230 - 2014; data zamieszczenia: 25.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Galeria Sztuki w Częstochowie , Aleja Najświętszej Maryi Panny 64, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3246057 (58), faks 034 3246057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.galeria.czest.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorzadowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe oraz montaż widowni w ramach zadania - Modernizacja sali kina Iluzja w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest:wykonanie w istniejącej sali kina Iluzja podniesionej podłogi technicznej o konstrukcji typu audytorium (schodkowej) i ułozenie na niej wykładziny dywanowej,wymiana podłogi z parkietu na wykładzinę dywanową trudno zapalną,demontaż starych foteli kinowych (150 szt.), dostawa i montaż nowych foteli kinowych - 120 szt. (w tym 4 zestawy dwufotelowe ( dwuosobowe) typu LOVE SEAT z podnoszonym wewnętrznym podłokietnikiem), dostawa siedzisk podwyższających fotele kinowe dla dzieci w ilości 106 szt.wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych prowadzących do sali projekcyjnej,prace malarskie ścian, sufitów i elementów wystroju sali,prace murarskie i tynkarskie,prace elektryczne - zgodnie z przedmiarem i Specyfikacją techniczną. Zamówienie składa się z dwóch elementów: Element 1 zamówienia obejmuje nastepujący zakres: demontaż , zrolowanie i zabezpieczenie oraz ponowny montaż ekranu kinowego o wym. 640x280 cm. (wymagana realizacja przez firmę kinotechniczną);rozbiórka parkietu na sali kinowej wraz z czyszczeniem podłoża; czyszczenie posadzki po rozbiórce parkietu -frezowanie podłoża zabrudzonego lepiszczem; rozbiórki palnych drewnianych elementów wykończenia sali (ścian, słupów, sufitu w holu itp. w tym demontaż osłony grzejników); wykonanie obudowy części ścian, sufitów i słupów płytą gk na ruszcie stalowym; demontaż istniejących i montaż nowych drzwi zewnętrznych i wewnętrznych; wymiana murowanej ściany balustrady schodów wewnętrznych wraz z tynkami; montaż podłogi technicznej typu audytorium ( widownia schodkowa ) z balustradami i położenie wykładziny dywanowej w sali kinowej na warstwie wyrównawczej oraz na podłodze audytorium (widowni) i istniejących schodach betonowych półpiętra; wymiana zaworów w grzejnikach faviera ( instalacja c.o );prace malarskie ścian, sufitów i słupów oraz prace naprawcze; wykonanie oświetlenia awaryjnego sali kinowej; wykonanie systemu oświetlenia ewakuacyjnego przy schodach zabiegowych; wykonanie systemu oznaczeń ewakuacyjnych nad drzwiami wyjściowymi; wykonanie oświetlenia przeszkodowego; wymiana instalacji i opraw oświetlenia przy schodach wejściowych zabiegowych; wydzielenie części istniejącego oświetlenia sali kina i zamontowanie ściemniaczy na wydzielonych obwodach; naprawa istniejących a uszkodzonych opraw oświetlenia sali kina; demontaż i montaż instalacji systemu alarmu włamania i pożaru na stropie podwieszanym w części wejściowej przed schodami zabiegowymi (wymagana realizacja przez firmę obsługującą systemy alarmowe); częściowa wymiana nagłaśniającej instalacji natynkowej. Element 2 zamówienia obejmuje następujący zakres:demontaż starych foteli kinowych (150 szt.), demontaż foteli powinien być wykonany w taki sposób aby nie uległy uszkodzeniu; dostawę i montaż nowych foteli kinowych - 120 szt. (w tym 4 zestawy foteli dwufotelowych ze wspólnym siedziskiem tzw. LOVE SEAT z podnoszonym wewnętrznym podłokietnikiem); dostawę siedzisk podwyższających fotele kinowe dla dzieci w ilości 106 sztuk..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.21 - Roboty budowlane w zakresie audytoriów 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.11.12.00 - Siedziska teatralne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie tego warunku Zamawiający żąda, aby Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizował :dla Elementu 1 zamówienia min. 3 roboty odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć prace związane z modernizacją audytoriów ,sal widowiskowych ,sal kinowych) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 100.000,00 zł brutto ;dla Elementu 2 zamówienia zrealizował min. 3 zamówienia, polegające na dostawie i montażu co najmniej 300 sztuk łącznie (słownie:trzysta sztuk) foteli kinowych odpowiadające swoim rodzajem (poprzez zamówienia odpowiadające swoim rodzajem należy rozumieć dostawę i montaż foteli w audytoriach,salach widowiskowych,salach kinowych) i wartości brutto (każde z zamówień) - co najmniej 70.000,00 zł brutto .Zamawiający żąda załączenia dowodów, że roboty w Elemencie 1 i 2 zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Dowodem jest poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed terminem składania ofert.Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów określonych w pkt 7 ust.1 pkt b SIWZ;Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.Treść tego dokumentu /tych dokumentów/ musi bezspornie i jednoznacznie wskazywać na zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, określać czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie formułuje w tym zakresie szczegółowych warunków. Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana wg. formuły spełnia-nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Wypełniony formularz OFERTY. OFERTA musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnioną (uprawnione) do reprezentowania na zewnątrz Wykonawcę/Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7ust.1 specyfikacji potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wymienionych w pkt 6.1 specyfikacji. 3.Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 7ust.2 specyfikacji potwierdzające brak podstaw do wykluczenia. 4. Dokumenty i oświadczenie wymienione w pkt 7ust.6 specyfikacji potwierdzające przynależność do grupy kapitałowej. 5.Model fotela wymieniony w pkt 7a specyfikacji. 6.Wymagane atesty, certyfikaty wymienione w pkt 7b specyfikacji. 7.Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeżeli Wykonawca korzysta z zasobów innych podmiotów). 8.Pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa - jeżeli zostało udzielone. 9.W sytuacji oferty złożonej przez Wykonawców występujących wspólnie- pełnomocnictwo lub notarialnie poświadczona kopia pełnomocnictwa dla podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy wykonawców zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 10.Zaparafowany projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umowy na wypadek: a.siły wyższej w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego (klęska żywiołowa jak huragany i powodzie, niepokoje społeczne, okupacje budowy przez osoby inne niż pracownicy wykonawcy i podwykonawców, działania militarne). b. braku środków finansowych na realizację inwestycji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.galeria.czest.pl/zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Galeria Sztuki; 42-217 Częstochowa, Al.NMP 64..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Miejska Galeria Sztuki; 42-217 Częstochowa, Al.NMP 64- sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany z udziałem środków Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
- Konserwacja i naprawy dachów i kominów ponad dachem-roboty blacharsko-dekarskie na budynkach komunalnych, stanowiących zasób komunalny gminy, administrowanych i zarządzanych przez ZGM"TBS" Sp. z o.o.
- Sukcesywne dostawy owoców oraz pieczarek do Centralnej Szkoły Państwowej Straży Pożarnej w Częstochowie
- dostawa zestawów komputerowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Remont pomieszczeń Domu Studenta Nr 2 Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu przy ul. Wspólnej 11.
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
więcej: Siedziska teatralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.