Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Myślibórz: Dostawa stacji zlewczej z sitem i prasą do skratek.
Numer ogłoszenia: 282295 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Myśliborzu , Rynek im. Jana Pawła II 1, 74-300 Myślibórz, woj. zachodniopomorskie, tel. 095 7472061, fax. 095 7473363.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji zlewczej z sitem i prasą do skratek..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stacji zlewczej ścieków z sitem i prasą do skratek z pomiarem ilości i jakości zrzucanych ścieków oraz identyfikacją dostawcy w kontenerze wykonanym ze stali kwasoodpornej. Przepustowość stacji 6 - 8 samochodów asenizacyjnych o pojemności ok. 10 m3 na godzinę. Ciąg spustowy wyposażony w przepływomierz elektromagnetyczny oraz jakościowy pomiar ścieków poprzez wbudowany moduł pomiarowy z pomiarem pH i temperatury. Wyposażona w układ samo płuczący po każdym zrzucie ścieków. Sito z prasą do skratek winno w pierwszej kolejności przyjmować ścieki dowożone w celu sprasowania i oddzielenia skratek. W następnej kolejności ścieki oczyszczone ze skratek winny być doprowadzone do ciągu zlewnego w celu opomiarowania ilości i jakości. Całe wyposażenie umieszczone w izolowanym i ogrzanym kontenerze wykonanym ze stali kwasoodpornej przystosowanym do pracy w warunkach zimowych. Identyfikacja dostawców poprzez identyfikatory, uniemożliwienie zrzutu przez osoby nieuprawnione. Dane odnośnie ilości oddanych ścieków przez poszczególnych dostawców gromadzone na karcie pamięci. Wyposażenie minimalne stacji: - panel sterujący - sito z prasą do skratek - przepływomierz elektromagnetyczny DN 125 z automatyczną blokadą stacji przy przekroczeniu dopuszczalnej wartości - ciąg spustowy O 125 wraz z sterowaniem (zasuwa odcinająca z napędem pneumatycznym wraz z kolektorem płuczącym; rura odprowadzająca ze złączem strażackim + rura odprowadzająca ścieki do kolektora zakończona odpowiednim złączem - drukarka - sprężarka - moduł pomiarowy (pH, temperatura) - czytnik do szybkiej identyfikacji dostawców - identyfikatory dla dostawców - 10 szt. - program archiwizacji danych i fakturowania dostawców - kontener o wymiarach 2,5 m x 3,5 m x 2,6 m wykonany ze stali kwasoodpornej, izolowany termicznie, ogrzewany elektrycznie z regulowaną temperaturą i wentylacją wymuszoną Czas reakcji na awarię - 48 godzin od momentu potwierdzenia awarii faksem. Dostawca dostarcza stację zlewczą na miejsce: Zakład Kanalizacji i Oczyszczania Ścieków w Myśliborzu. Dostawa obejmuje podłączenie stacji wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem załogi. Dostawa obejmuje wykonanie stacji według wymogów określonych w SIWZ, transport i rozładunek w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, przeszkolenie obsługi oraz dostarczenie wytycznych budowlano-instalacyjnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.52.10.00 - Urządzenia do odprowadzania dymu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: 1. Spełniają następujące warunki: a. Sytuacja finansowa: Mają dostęp lub dysponują środkami finansowymi wystarczającymi do rozpoczęcia i realizacji zamówienia, b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. Doświadczenie zawodowe: realizowali jako główny dostawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostawy stacji zlewczych z sitem i prasą do skratek. 2. Oferta będzie zgodna ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz zasadami określonymi u ustawie Pzp. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. w przypadku Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia dokumenty (oświadczenie o spełnianiu warunków i aktualny odpis oraz dokumenty wymienione w punkcie 1 - 3 ) składa każdy z wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez 1 wykonawcę lub wspólnie. 6. ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się o wspólne udzielenie zamówienia do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 7. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 (aktualny odpis) składa dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio , że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem. Właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.mysliborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz,
ul. Rynek im. Jana Pawła II 1
74-300 Myślibórz.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Myślibórz, ul. Rynek im. Jana Pawła II 1 74-300 Myślibórz Biuro Obsługi Interesanta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
- Opracowanie dokumentacji projektowej na potrzeby przebudowy dróg powiatowych nr 2139Z i nr 2135Z w miejscowości Cychry, gmina Dębno
- Sukcesywne dostawy emulsji asfaltowej kationowej C65 B3 PU/RC
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie, przebudowie i częściowej nadbudowie budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Pucku.
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Dostawa nowych autobusów niskopodłogowych 12 i 18 metrowych do obsługi komunikacji miejskiej w Gdańsku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.