Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Poznań: Usługi drukarskie dla jednostek organizacyjnych UAM. Zamówienie zostało podzielone na 2 części.
Numer ogłoszenia: 282325 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet im. A. Mickiewicza , ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8294440, 8291232, faks 061 8294012, 8291103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amu.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi drukarskie dla jednostek organizacyjnych UAM. Zamówienie zostało podzielone na 2 części..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi drukarskie dla jednostek organizacyjnych UAM. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 - druk pisma TERAZ POLSKI dla Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UAM; Część 2 - druk książki prof. Mirosława Pawlaka - Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu i nauczaniu języka obcego. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Część 1 - do 5 dni od daty pobrania gotowego pliku do druku. Częstotliwość: 2 razy w roku (data wydania: do 14 marca 2014r. i 30 września 2014r.) Część 2 - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1 - 80,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt złotych 00/100) Część 2 - 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt złotych 00/100)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1, 2: Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1, 2: Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1, 2: Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1, 2: Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1, 2: Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załącznik nr 2 do SIWZ].
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy (dla każdej części osobno) Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument ten podpisuje pełnomocnik. - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo: jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Ocena spełnienia ww. warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymienione w punkcie 9.10 SIWZ, wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa rady Ministrów z 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia - nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców na podstawie przepisów art. 24 ust.1 pkt 1-11 oraz art. 24 ust. 2 pkt 1-5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest w przypadkach przewidzianych w paragrafach poprzedzających niniejszej umowy oraz w przypadku: - zmiany terminu wykonania umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. W przypadku zmiany w trakcie realizacji przedmiotu umowy obowiązujących przepisów dotyczących naliczania podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie odpowiedniej zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amu.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział zamówień publicznych, pokój 302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2014 godzina 10:00, miejsce: Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział zamówień publicznych, pokój 302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Druk pisma TERAZ POLSKI dla Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UAM.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk pisma TERAZ POLSKI dla Studium Języka i Kultury Polskiej dla Cudzoziemców UAM. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Część 1 - do 5 dni od daty pobrania gotowego pliku do druku. Częstotliwość: 2 razy w roku (data wydania: do 14 marca 2014r. i 30 września 2014r.).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druk książki prof. Mirosława Pawlaka - Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu i nauczaniu języka obcego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druk książki prof. Mirosława Pawlaka - Rola dyskursu edukacyjnego w uczeniu i nauczaniu języka obcego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: Część 2 - do 4 tygodni od dnia podpisania umowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- USŁUGA MEDYCYNY PRACY
- Zagospodarowanie odpadów o kodach 160103 (opony); 150102 (opakowania PET, folia PET); 15 01 02, 20 01 39 (plastik twardy); 20 01 10 oraz 20 01 11 (odzież/tekstylia) pochodzących z trzech Punktów(...)
- Sukcesywne dostawy umundurowania i obuwia dla członków zespołów ratownictwa medycznego oraz pracowników transportu sanitarnego
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
- Dostawa oprogramowania
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 471 Opatówek-Rzymsko polegająca na budowie chodnika, zatok autobusowych w granicach istniejącego pasa drogowego na odcinku Tokary-Głuchów-Etap 5.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa uruchomienia i utrzymania systemu kompleksowej obsługi urządzeń drukujących "
- Sukcesywny druk wraz z dostawą i montażem materiałów poligraficznych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Kultury w Olsztynie
- Dzierżawa urządzeń drukujących w systemie druku podążającego
- Usługa polegająca na wydrukowaniu publikacji dla Narodowego Instytutu Fryderyka Chopina - 4 części.
- Świadczenie usług drukarskich dla Małopolskiego Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Usługa druku (dostawa oprogramowania wraz z systemem zarządzania procesami druku, kopiowania i skanowania na urządzeniach będących własnością Zamawiającego oraz serwis gwarancyjny)
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.