To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-09-08
Milicz: DOSTAWA I WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ SKRZYNKI PODAWCZEJ ORAZ PODPISU ELEKTRONICZNEGO DLA 52 SOŁECTW W GMINIE MILICZ
Numer ogłoszenia: 282336 - 2010; data zamieszczenia: 08.09.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222425 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I WDROŻENIE ELEKTRONICZNEJ SKRZYNKI PODAWCZEJ ORAZ PODPISU ELEKTRONICZNEGO DLA 52 SOŁECTW W GMINIE MILICZ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest: A) Elektroniczny podpis kwalifikowany. Zestaw (52 szt.): karta chipowa z elektronicznym podpisem kwalifikowanym, czytnik kart wraz z dedykowanym oprogramowaniem, ważność podpisu 24 miesiące. Wykonawca dostarczy zestawy do siedziby urzędu w ustalonym terminie w celu odebrania ich przez sołtysów. Zebraniem danych potrzebnych do uzyskania podpisów zajmie się oferent po uzyskaniu od pracownika urzędu listy sołtysów i telefonów kontaktowych do nich. B)Dostępy do ESP - elektronicznej skrzynki podawczej (52 szt.): Dla każdego sołectwa należy zapewnić dostęp do ESP urzędu miejskiego w Miliczu. Zamawiający wymaga konfiguracji rozwiązania bazującego na udostępnianych przez MSWiA (epuap) jak i również komercyjnego rozwiązania wykorzystywanego przez zamawiającego. W odniesieniu do ESP epuap Wykonawca dostarczy wszelkie dane i oprogramowanie (o ile będzie konieczne) wymagane do instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostępu do ESP; linki, adresy, parametry, loginy-hasła, certyfikaty itp. oraz opis instalacji, konfiguracji i uruchomienia - w wersji elektronicznej na trwałym nośniku, oddzielnie dla każdego sołectwa. Wykonawca wykona również pierwszą instalację, konfigurację i uruchomienie w laptopie każdego z sołtysów oraz prezentacje działania i obsługi skrzynki w siedzibie urzędu w ustalonym terminie. W odniesieniu do komercyjnej ESP Wykonawca dostarczy wszelkie dane i oprogramowanie (o ile będzie konieczne) wymagane do instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostępu do ESP; linki, adresy, parametry, loginy-hasła, certyfikaty itp. oraz opis instalacji, konfiguracji i uruchomienia - w wersji elektronicznej na trwałym nośniku, oddzielnie dla każdego sołectwa. Wykonawca wykona również pierwszą instalację, konfigurację i uruchomienie w laptopie każdego z sołtysów oraz prezentacje działania i obsługi skrzynki w siedzibie urzędu w ustalonym terminie Skrzynka kontaktowa, która będzie spersonalizowanym, wymagającym uwierzytelniania, interfejsem dostępu interesanta do usług publicznych przez przeglądarkę WWW: - Po zalogowaniu się do skrzynki identyfikatorem i hasłem klient urzędu będzie miał dostęp do następujących funkcjonalności - będzie mógł: - wypełnić w dowolny spośród udostępnionych e-formularzy, dołączyć załączniki i wysłać go do urzędu, otrzymując w odpowiedzi elektroniczne potwierdzenie odbioru, - podpisać wysyłane dokumenty podpisem elektronicznym weryfikowanym przez certyfikat kwalifikowany, -uzyskać informacje o zdarzeniach, które zaszły w związku z jego wnioskami złożonymi w urzędzie (przyjęcie opłaty, przyjęcie wniosku, wezwanie do uzupełnienia wniosku), - otrzymać wydane decyzje oraz zapoznać się ze związanymi z nimi należnościami, a także odebrać odpowiednie dokumenty w postaci elektronicznej (potwierdzenie odbioru, wpłaty, treść wezwania), - uzyskać informację o stanie spraw i korespondencji, którą złożył do urzędu, a także o innych istotnych okolicznościach dotyczących przesyłanej do urzędu korespondencji i prowadzonych spraw (złożone i wymagane opłaty wraz z terminami wniesienia, informacja o pozytywnej lub negatywnej weryfikacji podpisu elektronicznego, okres procedowania sprawy, data odbioru dokumentu z decyzją administracyjną), - uzyskać informację o historii dokonywanych w skrzynce kontaktowej operacji (dostęp do logu operacji wraz z czasem ich wykonania), - przerwać swoje działania zachowując częściowo wypełniony danymi formularz, do edycji którego może powrócić później, - zamówić automatyczne powiadomienia na podany przez siebie adres e-mail o zmianie statusu sprawy. - dokonać opłaty administracyjnej przez Internet w oparciu o uprzednio zdefiniowane przez administratora portalu płatności powiązane z indywidualnymi numerami kont bankowych. Utworzenie, instalację, uruchomienie skrzynki wraz z niezbędnym sprzętem na czas prezentacji ma zapewnić Wykonawca. C)Formularze elektroniczne (52 szt. wraz z udzieleniem w formie pisemnej stosownych licencji na wykorzystanie lub 1szt. z dokumentem stwierdzającym udzielenie stosownych licencji, potwierdzającym możliwość użytkowania we wszystkich 52 sołectwach niezależnie). Formularze umożliwiające składanie wniosków na poziomie 2 - interakcja (zapewniające możliwość wypełnienia, zapisania i/lub wydrukowania formularzy) pozwalające na załatwienie następujących spraw: 1. rejestracja działalności gospodarczej 2. zmiana we wpisie do Europejskiej Klasyfikacji Działalności 3. likwidacja firmy 4. wycinka drzew 5. podanie o mieszkanie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 30.16.20.00 - Karty ?inteligentne? 79.13.21.00 - Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn. Rozbudowa infrastruktury teleinformatycznej na obszarach wiejskich Gminy Milicz prowadząca do wdrożenia nowych e-usług publicznych i zwiększenia ich dostępności dla ludności w ramach Priorytetu 2 Rozwój społeczeństwa informacyjnego na Dolnym Śląsku (Społeczeństwo informacyjne), Działanie 2.2 Rozwój usług elektronicznych Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Madkom Sp. z o. o., Al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112868,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41831,44
Oferta z najniższą ceną: 41831,44 / Oferta z najwyższą ceną: 41831,44
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Przebudowa części budynku Technikum Leśnego w Miliczu na szatnie dla uczniów
- Dostawa materiałów, w tym: staplery, siatki chirurgiczne i ginekologiczne, sprzęt do endoskopii dla Milickiego Centrum Medycznego w Miliczu
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- Remont elewacji zabytkowych budynków szkoły Technikum Leśnego w Miliczu im. prof. Władysława Jedlińskiego -II etap
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz ich wdrożenie w ramach projektu pn.: "Cyberbezpieczna Gmina Zbuczyn"
- Zakup sprzętu, oprogramowania i usług w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa kart kryptograficznych
- Zakup modułu systemu obsługi cmentarzy wraz z integracją z posiadanym przez Zamawiającego systemem Cogisoft oraz przeniesienie danych z systemu Egeria.
- Wdrożenie Starachowickiej Karty Miejskiej - karty lojalnościowej wraz z utrzymaniem, (...)
więcej: Karty ?inteligentne? »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.