Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Poznań: Szwów chirurgicznych (8 zadań)
Numer ogłoszenia: 282345 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto , ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax. 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szwów chirurgicznych (8 zadań).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE POLIAMIDOWE Zadanie nr 2 NICI STALOWE Zadanie nr 3 SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE POLIPROPYLENOWE Zadanie nr 4 SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE POLIPROPYLENOWE DO OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH TYPU ENDOLOOP Zadanie nr 5 SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE POLIPROPYLENOWE DO OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH TYPU ENDOLOOP Zadanie 6 SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE WIELOWŁÓKNOWE O OKRESIE WCHŁANIANIA 56-70 DNI I OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 21-28 DNI ( 75% PO DWUCH TYGODNIACH, MINIMUM 30% PO TRZECH TYGODNIACH ) Zadanie nr 7 SZWY SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE I SZYBKOWCHŁANIALNE PLECIONE POWLEKANE Z POLIGLAKTYNY Zadanie nr 8 SZWY SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE DWUSKŁADNIKOWE O OKRESIE WCHŁANIANIA 56-70 DNI I OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 21-28 DNI.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - poprzez udokumentowanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - co udokumentują poprzez złożenia oświadczenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - co udokumentują poprzez złożenia oświadczenia, że wykonawca posiada zdolność ekonomiczną i finansową zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI specyfikacji -Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu- metodą warunku granicznego - spełnia-niespełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Koncesję lub zezwolenie, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji lub zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 2.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3.1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 4.1 oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ 5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć: 5.1 Na potwierdzenie spełnienia parametrów technicznych wymaganych przez Zamawiającego, Wykonawca dołączy opis oferowanego przedmiotu zamówienia w formie np. katalogów - folderów - instrukcji obsługi producenta (w języku polskim). Jednocześnie należy w Załącznikach nr 4A-4G (kolumna 16) do SIWZ podać numer strony materiałów informacyjnych, na której wymagane parametry są potwierdzone. Dokumenty tj. opisy oferowanego przedmiotu zamówienia muszą być oznaczone numerem zadania i pozycji w zadaniu, których dotyczą. 5.2 Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia winien spełniać odpowiednie warunki puszczenia go do obrotu medycznego i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych (certyfikat CE/ deklaracja zgodności/ wpis lub zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych), zgodnie z obowiązującymi przepisami określonymi w ustawie z dnia 20.04.2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 poz. 896 i przepisy wykonawcze do tej ustawy); Dokumenty należy złożyć oddzielnie dla każdego zadania. UWAGA! Na wszystkich załączonych do oferty dokumentach należy wyraźnie - odręcznie zaznaczyć, której części oraz pozycji w danej części dokument ten dotyczy. 5.2 Próbki szwów chirurgicznych (zadania od 1-8) zgodnie z pkt. III.2 SIWZ. 6. Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty. 6.1. Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 6.2. Wypełnione i podpisane Formularze cenowe z wykorzystaniem wzoru - załączniki nr 4 do SIWZ. 6.3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - jakość - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Nowe Miasto
ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:00, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań - Nowe Miasto ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, pok. 219.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE POLIAMIDOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4A do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: NICI STALOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE MONOFILAMENTOWE POLIPROPYLENOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4C do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE POLIPROPYLENOWE DO OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH TYPU ENDOLOOP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4D do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE NIEWCHŁANIALNE POLIPROPYLENOWE DO OPERACJI LAPAROSKOPOWYCH TYPU ENDOLOOP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4E do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SZWY CHIRURGICZNE SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE WIELOWŁÓKNOWE O OKRESIE WCHŁANIANIA 56-70 DNI I OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 21-28 DNI ( 75% PO DWUCH TYGODNIACH, MINIMUM 30% PO TRZECH TYGODNIACH ).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4F do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SZWY SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE I SZYBKOWCHŁANIALNE PLECIONE POWLEKANE Z POLIGLAKTYNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4G do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: SZWY SYNTETYCZNE WCHŁANIALNE PLECIONE DWUSKŁADNIKOWE O OKRESIE WCHŁANIANIA 56-70 DNI I OKRESIE PODTRZYMYWANIA TKANKOWEGO 21-28 DNI.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: szczegółowy opis zawarty został w załączniku nr 4H do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu.
- ZP3/2931/24 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 3 części.
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie zasobu nieruchomości będącego we władaniu Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. - koszenie trawy i przycinka żywopłotów
- Sukcesywna usługa odbioru odpadów
- "Dostawa cementowej, pierwotnej, anatomicznej endoprotezy stawu kolanowego"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa endostaplerów do zabiegów endoskopowych
- dostawa materiałów szewnych o jednorazowych staplerów i zszywek
- Zakup wraz z dostawą nici chirurgicznych wchłanialnych i niewchłanialnych oraz innych materiałów wykorzystywanych na Bloku Operacyjnym (z podziałem na 14 zadań)
- Dostawy materiałów szewnych
- Dostawa nici, staplerów, siatek chirurgicznych oraz innych specjalistycznych wyrobów medycznych na potrzeby bloku operacyjnego w Powiatowym Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze
- Szwy chirurgiczne
więcej: Szwy chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.