Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Kudowa-Zdrój: Remont i odbudowa odcinków dróg gminnych - ulicy Słone oraz ulicy Brzozowie w Kudowie Zdroju w ramach projektu -Trasy rowerowe na Pograniczu Kłodzkim.
Numer ogłoszenia: 282363 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Kudowy-Zdrój , ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8661926, fax. 074 8661351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kudowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i odbudowa odcinków dróg gminnych - ulicy Słone oraz ulicy Brzozowie w Kudowie Zdroju w ramach projektu -Trasy rowerowe na Pograniczu Kłodzkim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. Remont i odbudowa drogi gminnej ulicy Słone, strona nieparzysta tzw. za rzeką w Kudowie-Zdroju tj.: ciągu głównego, łączników do drogi krajowej nr 8 oraz do strefy WSSE, wraz z budowlami towarzyszącymi tj.: obiektem mostowym, przepustami, odwodnieniem i umocnieniami korpusu drogi, budową i przebudową istniejących zjazdów na posesje. Całkowita długość odcinka drogi (kilometraż) wynosi 1314,14 mb w tym: Przekroje konstrukcyjne: na wszystkich odcinkach: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - klinowanie podbudowy warstwą mieszanki grysowo-żwirowej w ilości 75 kg/m2 - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm konstrukcja na wjazdach indywidualnych: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/12,8 - grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm pobocza: - uzupełnienie do krawędzi nawierzchni bitumicznej materiałem z korytowania lub pospółką Elementy odwodnienia - odwodnienie realizowane będzie poprzez spadki podłużne i poprzeczne przez pobocza na tereny przyległe lub do istniejących rowów. Umocnienie korpusu drogi: w km 0+211,42 do km 0+315,16 oraz od km 0+593,63 do km 0+673,55 Oświetlenie uliczne - UWAGA ! Przedmiot zamówienia nie obejmuje w realizowanej branży elektrycznej tj. budowie oświetlania ulicznego - istniejących w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej i STWiORB): zasilania oświetlenia i urządzeń jak, słupy oświetleniowe, oprawy, szafy rozdzielcze, urządzenia do oszczędzania energii, tabliczki zaciskowo-bezpiecznikowe. Realizacji podlega: ułożenia kabla wraz z zaprojektowaną rezystancją uziemienia oraz 48 fundamentów prefabrykowanych typu FBI-150 pod słupy. Infrastruktura towarzysząca: - Na całym odcinku należy przeprowadzić regulacje pionową studzienek kanalizacji sanitarnej, zaworów wodociągowych, i studzienek telefonicznych. - Na długości 763 mb przyjęto ustawienie barier-poręczy oddzielających ciąg drogi od skarpy nadrzecznej. B. Wykonanie obiektu mostowego - przepustu nad potokiem Brzózka w ciągu ul. Słone m. Kudowa Zdrój Wykonanie obiektu mostowego - przepustu w km 1+010,95 (klasa obciążenia B) o długości płyty pomostowej 5,26 m i szerokości 6,30 m, którego konstrukcję nośną stanowi układ złożony z 6 elementów żelbetowych prefabrykowanych w kształcie ramy o wymiarach 4,50 m x 1,50 m, zakotwionej w żelbetowej konstrukcji przyczółka i ławie fundamentowej poprzez stalowe bolce osadzone w otworach prefabrykatów i gniazdach pozostawionych w konstrukcji przyczółka. Prace towarzyszące - przed przystąpieniem do prac związanych z budową obiektu mostowego należy wykarczować pień drzewa i usunąć 6 szt. drzew kolidujących z obiektem. C. Remont i odbudowa drogi gminnej ul. Brzozowie - ciąg pieszo-jezdny do przejścia granicznego małego ruchu, w zakresie: - wymiany istniejącej nawierzchni bitumicznej, - wykonania nowej nawierzchni asfaltowej na odcinku drogi żwirowej, - pobocza utwardzone kruszywem łamanym oraz budowy 3 mijanek, - budowy odwodnienia liniowego, powierzchniowego w postaci korytka ściekowego z kostki kamiennej i kanalizacji deszczowej z rur PCV o fi 0,20-0,40 i łącznej długości 23,4 m i 2 studzienek bet. fi 1,2 - 1,5, - przebudowy 2 przepustów drogowych wraz z barierami energochłonnymi i bariero-poręczami - zabezpieczenia skarp, oraz budowa 2 murów osłonowych przy mijankach 1 i 2 - przebudowy istniejących kolizji z infrastrukturą techniczną (przełożenie wodociąg w km 0+038,5) - budowy i przebudowy istniejących zjazdów na posesje w tym 2 zjazdów publicznych o nawierzchni utwardzonej - wycinki kolidujących 12 drzew i 15 m2 krzewów. Całkowita długość odcinka drogi (kilometraż) wynosi 314,64 mb w tym: Przekroje konstrukcyjne: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/16 - grubość 5 cm - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/20 - grubość 7 cm - warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 grubości 20 cm - warstwa piasku stab. Cementem o RM=2,5 MPa grubości 15 cm (na odcinku od km 0+075,00 do km 0+314,64) UWAGA ! Przedmiot zamówienia dla Odcinka nr 2 nie obejmuje realizacji branży elektrycznej tj. budowy oświetlania drogowego pomimo istnienia ww. zakresu w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji projektowej i STWiORB). Szczegółowy opis przedmioty zamówienia oraz wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych, będące częścią SIWZ. Wszystkie nazwy własne i marki handlowe w powyższych opracowaniach użyte zostały w celu określenia odpowiedniego standardu wykonania jakości. Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.22.11.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 03.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć ofertę wadium w wysokości 20.000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: III.2.1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: 1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy każdego wykonawcy oddzielnie): 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców - dotyczy wykonawców wspólnie), którzy: 1) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, tzn. nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 4) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy pzp. 5) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. III.2.2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawcy spełniają warunek, jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym postępowaniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali, co najmniej po jednej robocie budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: - minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie dróg wraz z odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN brutto,. - minimum jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie 1 obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. b) Wykonawcy spełniają warunek jeżeli dysponują minimum 1 osobą posiadającą co najmniej, uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w zakresie wykonywania funkcji Kierownika budowy na przedmiocie zamówienia. W przypadku składania wniosku przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w warunek musi spełnić, co najmniej jeden z Wykonawców występujących wspólnie. III.2.3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: a) Wykonawcy spełniają warunek, jeżeli posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 1 mln PLN. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców ocena w/w warunku dotyczyć będzie wszystkich wykonawców łącznie. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek. Jeżeli Wykonawca przedstawi dokumenty, w których wartości podane będą w innej walucie niż PLN, to dla potwierdzenia spełnienia warunku Zamawiający dokona przeliczenia tej waluty na PLN wg wyliczonego i ogłoszonego przez Narodowy Bank Polski bieżącego średniego kursu w na dzień 29.10.2008 (środa). Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił. Warunki odnoszące się do właściwości Wykonawcy, Znaczenie, Sposób dokonywania oceny 1. Doświadczenie wykonawcy: a) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub remoncie dróg wraz z odwodnieniem o wartości nie mniejszej niż 1,5 mln PLN brutto Wykonawca otrzyma 0 punktów, za każdą kolejną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub remoncie dróg (budowa - rozumiana według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku) o wartości budowy nie mniejszej niż 1,5 mln PLN brutto, Wykonawca otrzyma po 2 punkty, waga kryterium - 40%.. b) wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie 1 obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto Wykonawca otrzyma 0 punktów, za każdą kolejną robotę budowlaną, polegającą na budowie lub przebudowie obiektu mostowego o wartości nie mniejszej niż 150.000 zł brutto, Wykonawca otrzyma po 1 punkcie, waga kryterium - 20%. 2. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy: c) posiada środki finansowe w wysokości 1 mln PLN lub zdolność kredytową w w/w wysokości Wykonawca otrzyma 0 punktów, za każde, rozpoczęte 0,5 mln PLN, powyżej 1 mln PLN wykonawca otrzyma po 2 punkty waga kryterium - 40%. Zamawiający dokona oceny punktowej wniosków, które zostały złożone przez Wykonawców niepodlegających wykluczeniu z postępowania i tych wnioski, które nie zostały odrzucone wg następującego wzoru: Ocena punktowa wniosku = (liczba otrzymanych punktów za warunek a x 40%) + (liczba otrzymanych punktów za warunek b x 20%) + (liczba otrzymanych punktów za warunek c x 40%)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.l i 2 u.p.z.p. według Załącznika nr 1 do wniosku (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w/w oświadczenie musi dotyczyć każdego z Wykonawców. Oświadczenie składa Pełnomocnik wskazany w Pełnomocnictwie lub wszyscy Wykonawcy składający ofertę wspólną); 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzająco odpowiednio, że; a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa, winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzone według Załącznika nr 2 do wniosku (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy Wykonawcy łącznie). 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną, dokumenty może przedłożyć Wykonawca/wcy spełniający niniejszy warunek)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 15:00, miejsce: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy programu finansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego z Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013 projekt pt. Trasy rowerowe na Pograniczu Kłodzkim. Celem projektu jest poprawa dostępności komunikacyjnej pogranicza polsko - czeskiego, udostępnienie atrakcji turystycznych dla ruchu pieszego oraz rowerowego oraz poprawa bezpieczeństwa użytkowników nowych tras rowerowych. W ramach projektu Gmina KudowaZdrój będzie realizowała zadanie inwestycyjne polegające na modernizacji systemu tras rowerowych w dwóch lokalizacjach - na ul Słone oraz na ul. Brzozowie. Aby osiągnąć cele projektu, zapisane we wniosku aplikacyjnym oraz spełnić warunki wynikające z umowy finansowej projektu Gmina Kudowa Zdrój musi zrealizować system tras rowerowych na obu tych odcinkach. Te uwarunkowania powodują konieczność przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, które będzie gwarantowało przeprowadzenie obu tych integralnych części zadania inwestycyjnego.
Wniosek musi być sporządzony pisemnie w języku polskim, pismem czytelnym i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład Wniosku muszą być podpisane przez wszystkie te osoby. Upoważnienie osób podpisujących Wniosek do jego podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) to do wniosku należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię. Załączane do wniosku dokumenty powinny być oryginałami albo kopiami potwierdzonymi za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy. We wszystkich przypadkach, gdzie jest mowa o pieczątkach, Zamawiający dopuszcza złożenie czytelnego zapisu o treści pieczątki zawierającego, co najmniej oznaczenie nazwy (firmy) i siedziby oraz numer NIP. Zamawiający zamieści na stronie internetowej: www.bip.kudowa.pl wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załącznikami. Zamawiający zaleca wykorzystanie załączonych formularzy. Dopuszcza się we wniosku złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę, pod warunkiem, że będą one identyczne co do treści z formularzami opracowanymi przez Zamawiającego.
Wniosek należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego tj.: Urząd Miasta w Kudowie Zdroju, ul. Zdrojowa 24, 57-350 Kudowa-Zdrój, (Biuro Obsługi Klienta pok. Nr 5) do 31 października 2008 r. do godz. 15:00 oznakowanej w następujący sposób:
INNE PRZETARGI Z KUDOWY ZDROJU
- Przebudowa drogi gminnej nr 119238D ul. Nad Potokiem w Kudowie-Zdroju wraz z przebudową kładki pieszo-rowerowej
- Dostawa i uruchomienie aparatury i sprzętu medycznego dla SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego Bristol MSWiA w Kudowie-Zdroju.
więcej: przetargi w Kudowie Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" WRAZ Z BUDOWĄ KORTU TENISOWEGO W DZIAŁOSZYNIE"
- "Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III"
- PRZEBUDOWA UL. KAZIMIERZA WIELKIEGO W OLEŚNICY WRAZ Z PRZEBUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ I SIECI ENERGETYCZNEJ ORAZ BUDOWĄ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
- SVA/4620-147/2025: Termomodernizacja budynku nr 3 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego w m. Węgorzewo
- "Budowa i przebudowa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie Gminy Bobowa"
- Moszczenica - regulacja koryta rzeki Moszczenicy wraz z redukcją spadku dna, obejmująca odcinki od km 11+790 do km 15+036 i od km 20+053 do km 23+101 - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.