eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolbrom › Przeprowadzenie kursu obsługi komputera dla 14 osób w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Wolbrom: Przeprowadzenie kursu obsługi komputera dla 14 osób w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom.
Numer ogłoszenia: 282385 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom, woj. małopolskie, tel. 0-32 6441075, faks 0-32 6441075.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolbrom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursu obsługi komputera dla 14 osób w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia kursu obsługi komputera dla 14 osób w ramach projektu Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom zgodnie z wymaganiami opisanymi w SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Kurs zostanie sfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach projektu systemowego poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej, działanie 7.1. priorytet VII Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. W szkoleniu powyższym będzie uczestniczyć grupa 14 osób. Szkolenie musi zakończyć się do dnia 30.11.2010 r. Kurs musi odbywać się na terenie Powiatu Olkuskiego. Istnieje możliwość przeprowadzenia kursu w siedzibie zamawiającego. Program zajęć musi obejmować co najmniej 30 godzin dydaktycznych (godzina szkolenia = godzina lekcyjna = 45 min) przeznaczonych dla jednego uczestnika kursu. Zajęcia teoretyczne i praktyczne winny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do soboty po max 8 godz. lekcyjnych. Każda osoba podczas zajęć z zakresu obsługi komputera winna posiadać do dyspozycji jeden komputer. Ponadto wymagane jest, aby każdy z uczestników otrzymał trwale zszyte , opatrzone w logo Unii Europejskiej i Projektu materiały dydaktyczne oraz materiały biurowe, zgodnie z zakresem tematycznym kursu, w ilości i asortymencie niezbędnym do prawidłowej realizacji programu, które stają się własnością uczestników kursu. Wykonawca zobowiązany jest również do informowania uczestników kursu o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską poprzez zamieszczanie w dokumentacji szkoleniowej informacji o udziale Unii Europejskiej, a także oznakowanie miejsca realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, zgodnie z wymogami Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności (Dz. Urz. UE L 210/25 z 31.7.2006) oraz Rozporządzenia Komisji WE nr 1828/2006 ustanawiającego szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady WE nr 1083/2006 (Dz. Urz. UE L 371/1 z 27.12.2006) i obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), które są dostępne na stronie www.efs.gov.pl. Program zajęć powinien zawierać w szczególności: - nazwę i zakres szkolenia, - czas trwania i sposób organizacji szkolenia, - wymagania wstępne dla uczestników szkolenia, - cele szkolenia, - plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem, w miarę potrzeby, części teoretycznej i części praktycznej, - treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, - sposób sprawdzania efektów szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany do: - zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia samodzielnego stanowiska oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zapewnienia uczestnikom szkolenia zajęć praktycznych, również w przypadku konieczności posiadania praktyki przed rozpoczęciem zajęć teoretycznych, - zapewnienia uczestnikom szkolenia sprzętu i materiałów niezbędnych na czas trwania szkolenia, - zakończenia szkolenia wewnętrznym egzaminem oraz wydania uczestnikom szkolenia dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, jak również potwierdzających zdobyte kwalifikacje bądź uprawnienia. Wykonawca zobowiązuje się każdorazowo, minimum 3 dni przed rozpoczęciem kursu przedstawić Zamawiającemu harmonogram zajęć sporządzony według wzoru z zał. 9 do SIWZ. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy określają § 2; § 3; § 4 ;§ 5; § 6 - wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wzory dokumentów, które zobowiązany będzie stosować wybrany wykonawca w trakcie przeprowadzenia kursu określone są w załącznikach od 5 - 9 do SIWZ. Wykonawca, z którym zawarta zostanie umowa w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie do wystawienia uczestnikom biorącym udział w Kursie odpowiednich zaświadczeń o ukończeniu Kursu zgodnie z Rozporządzeniem MEN z dnia 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31 poz. 216) lub innego zaświadczenia zgodnego z przepisami prawa regulującymi przeprowadzenie kursu/szkolenia oraz zaświadczeń opatrzonych kolorowymi logotypami: Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Unii Europejskiej z odniesieniem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (POKL), które są dostępne na stronie www.efs.gov.pl . Zakres tematyczny szkolenia powinien obejmować następujące zagadnienia: - zapoznanie się z podstawowymi pojęciami technik informatycznych, - programy użytkowe i stosowanie komputerów, - budowa sprzętu komputerowego, - techniki informacyjne, - identyfikowanie urządzeń stanowiska komputerowego, - podzespoły jednostki centralnej, - urządzenia preferencyjne współpracujące z zespołem komputerowym, - budowa lokalnej sieci komputerowej, - instalacja i uruchamianie systemu Windows, - korzystanie z systemu Windows, - dostosowanie systemu Windows, - zarządzanie plikami i folderami, - instalacja oprogramowania użytkowego, - zasoby Internetu, - usługi sieci Internetu, - podstawowe wiadomości o edytorze tekstu MS Word [podstawowe wiadomości o oknie roboczym Word`a i zasadach edycji dokumentu; formatowanie znaków, formatowanie akapitów, formatowanie przy pomocy stylów, formatowanie strony, przygotowanie dokumentu do druku; wykorzystanie słownika ortograficznego oraz słownika synonimów przy korekcie treści; tworzenie tabel; posługiwanie się gotowymi szablonami dokumentów (fax., list, życiorys), itp.], - podstawowe wiadomości o arkuszu kalkulacyjnym MS Excel [arkusz kalkulacyjny; formatowanie tabel i arkusza; wykresy; podstawowe zarządzanie listami danych; wydruk arkusza; zabezpieczenie arkusza i skoroszytu; itp.] - posługiwanie się pocztą elektroniczną, - grafika prezentacyjna- podstawowe wiadomości o Power Point, [zapoznanie się z podstawowymi funkcjami programu, niezbędnymi do tworzenia prezentacji multimedialnych, tworzenia prezentacji, modyfikacja istniejących prezentacji]. Forma zatrudnienia Wykonawcy to umowa-zlecenie. Jeżeli Wykonawcą będzie osoba fizyczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy pomniejszona będzie z uwagi na fakt, iż zgodnie z obowiązującymi przepisami Zleceniodawca płaci składkę ZUS i składkę na fundusz pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia- nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolbrom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu, ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom - pokój nr 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2010 godzina 13:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wolbromiu, ul. Skalska 20, 32-340 Wolbrom - pokój nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Aktywizacji Społecznej i Zawodowej Osób Bezrobotnych w Gminie Wolbrom. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.