Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Istebna: Usługi związane z odbiorem odpadów wielkogabarytowych w Gminie Istebna
Numer ogłoszenia: 282393 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Istebnej , Istebna 1000, 43-470 Istebna, woj. śląskie, tel. 033 8556500 w. 39.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.istebna.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z odbiorem odpadów wielkogabarytowych w Gminie Istebna.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odbiorem odpadów o kodzie (200307) kontenerami o pojemności minimum 30 m3, po przeprowadzonej zbiórce przedmiotów wielkogabarytowych. Odpady będą zbierane z wyznaczonych przez Zamawiającego miejsc w każdej ze wsi: - wieś Istebna - Oczyszczalnia ścieków Istebna Tartak, Istebna Zaolzie Schroniska PTTK, - wieś Jaworzynka - Czadeczka basen przeciwpożarowy. Przewidywana ilość odpadów ok. 50 ton. Zamawiający przewiduje realizację przedmiotu zamówienia do kwoty - 70.000,00 zł. brutto. Zamawiający zastrzega sobie, iż odbiór odpadów będzie realizowany do wysokości podanej kwoty, co oznacza, że Zamawiający nie musi zrealizować zamówienia do pełnej wysokości określonej kwoty. Zamawiający zastrzega, że podana ilość są ilością szacunkową, obrazuje możliwą wielkość, zakres przedmiotu zamówienia i może być pomocna na etapie przygotowania oferty..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia kwoty WadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawa zamówień publicznych ( t. Jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr. 223 poz. 1655 ze zm.), 2. Spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 4 w/w ustawy. 3. Złożenie dokumentów wymienionych w punkcie 5 SIWZ. 4. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki potwierdzone stosownymi oświadczeniami na formularzu ofertowym. 1/. Zapewnić odbiór i transport odpadów wielkogabarytowych o kodzie (200307) z miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego w kontenerach o pojemności minimum 30 m3. 2/. Zapewnić w czasie akcji zbiórki przedmiotów wielkogabarytowych odbioru minimum dwóch wypełnionych kontenerów dziennie i podstawienie w ich miejsce nowych. 3/. Zapewnić każdorazowe ważenie kontenerów (na koszt Wykonawcy)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy z wykorzystaniem załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 1 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami z art.22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawa Zamówień Publicznych. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru i transportu odpadów wydane przez właściwy organ ( decyzja właściwego organu na administracyjnego na transport odpadów komunalnych będących przedmiotem zamówienia). 6. Kserokopie aktualnego zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 7. Kserokopie aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłaceniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8. Oświadczenie, że oferent zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi żadnych zastrzeżeń. 9. Oświadczenie, że oferent zapoznał się z projektem umowy i przyjmuje jego postanowienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.istebna.bip.info.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Istebna
43-470 Istebna 1000 pok. 2 ( II piętro ).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Istebna 43-470 Istebna 1000 - 102 sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI ISTEBNA
- Remont drogi gminnej do Muzyka we wsi Istebna pn.: "Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi".
- Remont drogi gminnej Wyżrano we wsi Koniaków pn.: "Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi"
- Remont muru oporowego położonego na drodze gminnej Bryje II we wsi Istebna - działka nr 4405/2, 4355/2 w ramach zadania pn.: "Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi".
- Remont drogi gminnej Jasie we wsi Jaworzynka - etap I w ramach zadania pn.: "Remont dróg uszkodzonych w czasie powodzi"
więcej: przetargi ISTEBNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych z terenów administrowanych przez "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Aleksandrów
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Zaleszany
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu miasta i gminy Nowogród". II przetarg
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych oraz odpadów stałych w kontenerach.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Żelechlinek
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.