eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławObsługa połączeń telefonicznych z telefonów komórkowych do wszystkich sieci komórkowych wraz z roamingiem, do sieci stacjonarnych oraz dostarczenie aparatów telefonicznych komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy OIP Wrocław

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Wrocław: Obsługa połączeń telefonicznych z telefonów komórkowych do wszystkich sieci komórkowych wraz z roamingiem, do sieci stacjonarnych oraz dostarczenie aparatów telefonicznych komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy OIP Wrocław
Numer ogłoszenia: 282413 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu - Państwowa Inspekcja Pracy , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3710483, fax. 071 3710492.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadzór nad warunkami pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa połączeń telefonicznych z telefonów komórkowych do wszystkich sieci komórkowych wraz z roamingiem, do sieci stacjonarnych oraz dostarczenie aparatów telefonicznych komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy OIP Wrocław.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi telefonii Komórkowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: niedotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); c) Dokładny opis proponowanych taryf uwzględniający opisane parametry, tak, aby można było dokonać oceny zgodności proponowanych taryf z taryfami wymaganymi przez Zamawiającego; d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu: oryginał; e) Wzór umowy jednostkowej 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 1
  • 2 - Cena za 1 abonament (plan taryfowy od 24 zł do 30 zł netto) - 13
  • 3 - Cena za 1 abonament (plan taryfowy od 40 zł do 50 zł) - 13
  • 4 - Liczba minut do wykorzystania do sieci macierzystej w abonamencie. (plan taryfowy od 24 do 30 zł) - 10
  • 5 - Liczba minut do wykorzystania do sieci macierzystej w abonamencie. (plan taryfowy od 40 do 50 zł - 10
  • 6 - Liczba minut do wykorzystania do innych sieci komórkowych w abonamencie. (plan taryfowy od 24 do 30 zł) - 10
  • 7 - Liczba minut do wykorzystania do innych sieci komórkowych w abonamencie. (plan taryfowy od 40 do 50 zł - 10
  • 8 - Liczba minut do wykorzystania na telefonię stacjonarną w abonamencie. (plan taryfowy od 24 do 30 zł) - 5
  • 9 - Liczba minut do wykorzystania na telefonię stacjonarną w abonamencie. (plan taryfowy od 40 do 50 zł - 5
  • 10 - Cena ofertowa za 1 abonament za usługę obniżającą koszty połączeń na numery tel. w ramach kart SIM należących do Zamawiającego - 2
  • 11 - Ocena ofertowa za 1 minutę połączenia w ramach usługi opisanej w kryterium nr 9 - 3
  • 12 - Cena ofertowa za 1 minutę połączenia do sieci macierzystej ponad abonament - 5
  • 13 - Cena ofertowa za 1 minutę połączenia na telefonię stacjonarną ponad abonament - 5
  • 14 - Cena ofertowa za 1 minutę połączenia do pozostałych operatorów komórkowych ponad abonament - 5
  • 15 - Cena ofertowa za 1 SMS - 3

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy -Okręgowy Inspektorat Pracy ul. Zielonego Dębu 22 51-621 Wrocław..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat OIP, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.