Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Wrocław: Obsługa połączeń telefonicznych z telefonów komórkowych do wszystkich sieci komórkowych wraz z roamingiem, do sieci stacjonarnych oraz dostarczenie aparatów telefonicznych komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy OIP Wrocław
Numer ogłoszenia: 282413 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Inspektorat Pracy we Wrocławiu - Państwowa Inspekcja Pracy , ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3710483, fax. 071 3710492.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Nadzór nad warunkami pracy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa połączeń telefonicznych z telefonów komórkowych do wszystkich sieci komórkowych wraz z roamingiem, do sieci stacjonarnych oraz dostarczenie aparatów telefonicznych komórkowych dla Państwowej Inspekcji Pracy OIP Wrocław.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi telefonii Komórkowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.00.00 - Usługi telefoniczne i przesyłu danych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: niedotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; b) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp. (załącznik nr 2); c) Dokładny opis proponowanych taryf uwzględniający opisane parametry, tak, aby można było dokonać oceny zgodności proponowanych taryf z taryfami wymaganymi przez Zamawiającego; d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu: oryginał; e) Wzór umowy jednostkowej 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą należy przedstawić dokument potwierdzający wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 1
- 2 - Cena za 1 abonament (plan taryfowy od 24 zł do 30 zł netto) - 13
- 3 - Cena za 1 abonament (plan taryfowy od 40 zł do 50 zł) - 13
- 4 - Liczba minut do wykorzystania do sieci macierzystej w abonamencie. (plan taryfowy od 24 do 30 zł) - 10
- 5 - Liczba minut do wykorzystania do sieci macierzystej w abonamencie. (plan taryfowy od 40 do 50 zł - 10
- 6 - Liczba minut do wykorzystania do innych sieci komórkowych w abonamencie. (plan taryfowy od 24 do 30 zł) - 10
- 7 - Liczba minut do wykorzystania do innych sieci komórkowych w abonamencie. (plan taryfowy od 40 do 50 zł - 10
- 8 - Liczba minut do wykorzystania na telefonię stacjonarną w abonamencie. (plan taryfowy od 24 do 30 zł) - 5
- 9 - Liczba minut do wykorzystania na telefonię stacjonarną w abonamencie. (plan taryfowy od 40 do 50 zł - 5
- 10 - Cena ofertowa za 1 abonament za usługę obniżającą koszty połączeń na numery tel. w ramach kart SIM należących do Zamawiającego - 2
- 11 - Ocena ofertowa za 1 minutę połączenia w ramach usługi opisanej w kryterium nr 9 - 3
- 12 - Cena ofertowa za 1 minutę połączenia do sieci macierzystej ponad abonament - 5
- 13 - Cena ofertowa za 1 minutę połączenia na telefonię stacjonarną ponad abonament - 5
- 14 - Cena ofertowa za 1 minutę połączenia do pozostałych operatorów komórkowych ponad abonament - 5
- 15 - Cena ofertowa za 1 SMS - 3
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.oip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowa Inspekcja Pracy -Okręgowy Inspektorat Pracy ul. Zielonego Dębu 22 51-621 Wrocław..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat OIP, ul. Zielonego Dębu 22, 51-621 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców świeżych - sezon I do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak sprawy: WZŻ.DZP/40/2024
- 92.2024 Dostawa Wagi analitycznej na potrzeby Katedry i Zakładu Toksykologii Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu
- Dostawa serwerów i urządzeń sieciowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Rozbudowa sieci bezprzewodowej dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywne dostawy nabiału i jaj kurzych do Żłobków Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń mających na celu podniesienie kompetencji kadr w systemie szkolnictwa wyższego, skierowane do pracowników UPWr, - 7 części.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.