Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Krosno Odrzańskie: ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE PROJEKTU I REMONT INSTALACJI OŚWIETLENIOWEJ I ELEKTRYCZNEJ Z WYŁĄCZNIKIEM PPOŻ PRĄDU NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU MAGAZYNU MUNDUROWEGO JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 82/PN/2013
Numer ogłoszenia: 282462 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 5286 , ul. Piastów 7, 66-600 Krosno Odrzańskie, woj. lubuskie, tel. 68 3672 404, faks 68 3672 556.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROBOTY BUDOWLANE - WYKONANIE PROJEKTU I REMONT INSTALACJI OŚWIETLENIOWEJ I ELEKTRYCZNEJ Z WYŁĄCZNIKIEM PPOŻ PRĄDU NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU MAGAZYNU MUNDUROWEGO JW 1517 W CZERWIEŃSKU. SPRAWA NR 82/PN/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest wykonanie projektu i remont instalacji oświetleniowej i elektrycznej z wyłącznikiem ppoż prądu na zewnątrz budynku magazynu mundurowego JW 1517 w Czerwieńsku. Wymagany zakres opracowań projektowych/robót Rodzaj opracowania/zadania Opracowanie dokumentacji technicznej z wykonaniem pomiarów, kosztorysów inwestorskich oraz opisem warunków wykonania i odbioru robót. Wykonanie remontu instalacji elektrycznej. Inwentaryzacja przedmiotu zamówienia Projekt elektryczny Projekt wykonawczy Kosztorys inwestorski Przedmiar robót Specyfikację techniczną warunków wykonania i odbioru robót Zapis elektroniczny dokumentacji na płytach CD Plan BIOZ Wykonanie robót elektrycznych zawartych w DT Komplet dokumentacji przed przekazaniem Zamawiającemu wymaga zatwierdzenia przez Delegaturę Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej w Zielonej Górze. Dokumentację wymienioną powyżej należy wykonać w 5 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej (płyta CD). 2) Charakterystyka obiektu Przeznaczenie: Magazyn. Rok budowy: 1937. Powierzchnia: 2873,03 m2. Kubatura: 8832,47 m3. Konstrukcja ścian murowa. Stropy ceramiczne (strop Kleina). Dach dwuspadowy (13,3%) w konstrukcji drewnianej. Pokrycie dachu: papa. Piwnice: w budynku są dwie oddzielne piwnice na jednakowym poziomie i o jednakowych wysokościach. 3) Zakres prac i usług do realizacji: Opracowanie Dokumentacji Technicznej Zadanie polega na przygotowaniu dokumentacji technicznej na wymianę instalacji oświetleniowej i elektrycznej z wyłącznikiem ppoż. prądu na zewnątrz budynku. Wykonanie remontu instalacji elektrycznej Zadanie polega na wymianie istniejącej instalacji elektrycznej zgodnie z opracowaną wcześniej dokumentacją, wykonanie pomiarów rezystancji izolacji elektrycznej, skuteczności zerowania oraz ochrony przeciwporażeniowej przy zastosowaniu wyłączników różnicowo-prądowych oraz wykonanie projektu powykonawczego zadania. Kody CPV: 71323100-9 Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 51110000-6 Usługi instalowania sprzętu elektrycznego Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1 do SIWZ, Przedmiar - załączniki nr 2 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.31.00-9, 51.11.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: 1). Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2). Posiadania wiedzy i doświadczenia. 3). Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4). Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że spełnienia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
2) W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że posiada potencjał techniczny oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: -Kierownikiem robót budowlanych z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi o specjalności elektrycznej, posiadającego ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów, - osobą posiadającą uprawnienia do projektowania i eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych E i D do 1 kV, posiadającą ważne zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Samorządu Zawodowego, - osobą posiadającą uprawnienia kwalifikacyjne do wykonania prac kontrolno - pomiarowych w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych serii E i D do 1 kV.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty które należy złożyć wraz z ofertą: 4) Formularz ofertowy załącznik nr 5 do SIWZ. 5) Oświadczenie w przedmiocie wskazania robót powierzonych podwykonawcom załącznik nr 6. 6) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informacje o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej( załącznik nr 7- oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 5286
ul. Obrońców Stalingradu 10
66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2013 godzina 12:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 5286 ul. Obrońców Stalingradu 10 66 - 600 Krosno Odrzańskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Dostawa sprzętu do zimowego utrzymania dróg: posypywarki, pługa oraz wytwornicy solanki
- "Termomodernizacja wraz z rozbudową budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Czarnowie"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa obiektu na potrzeby PSG w m. Tuplice"
- Usługa ubezpieczenia Gminy Krosno Odrzańskie wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Przebudowa drogi gminnej w Czetowicach
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę drogi polegającą na budowie oświetlenia przejścia dla pieszych na ul. Krzyskiej w rejonie przystanku autobusowego "Krzyska - Cmentarz I"
- Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych w 4 Biurach Powiatowych ARiMR w: Ostrowcu Świętokrzyskim, Sandomierzu, Skarżysku-Kamiennej i Staszowie
- Rozbudowa i doposażenie Ośrodka Rehabilitacji Zwierząt w Grzędach Biebrzańskiego Parku Narodowego w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej na montaż telewizyjnego systemu nadzoru oraz modernizację instalacji elektrycznej w Kościele Garnizonowym Pw. Św. Elżbiety we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.