eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-20

Ogłoszenie nr 28247 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.

Poznań: Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 12783-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny 000079243, ul. ul. Chlebowa  4/8, 61-003  Poznań, państwo Polska, woj. wielkopolskie, tel. 61 8567706, faks 61 8525731, e-mail hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.rzgw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

NZ/02/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu. I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu" w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym "Formularzu cenowym" stanowiącym załącznik nr 5 do IDW oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, gdzie opisane są wymagania, jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wszystkie warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniać wszystkie wymagania zgodnie z ich przeznaczeniem. 3. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. 4. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa. Załącznik - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oparty został o wytyczne projektowe zawarte w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się zastosowanie zamienników materiałów innych producentów w stosunku do zastosowanych materiałów w dokumentacji projektowej wg załączonego oświadczenia projektanta. W celu unifikacji zamawianych materiałów w stosunku do już istniejących w obiekcie, Inwestor wymaga dostawy towarów określonego producenta dla poz. 1-21 zawartych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wytyczne do opraw oświetleniowych. Dopuszcza się stosowanie opraw świetlówkowych innych producentów lub paneli LED-owych o parametrach równoważnych bądź lepszych, w szczególności dotyczących: - strumienia świetlnego oprawy, - trwałości źródeł (świetlówki, LED), - współczynnika oddawania barw (w tym również współczynnika oddawania barwy czerwonej). Proponowane oprawy muszą zapewnić wymagane natężenia oświetlenia, to jest: - 500 lx na płaszczyźnie pracy 0,8 m; - pomieszczenia biurowe, -100 lx na podłodze na korytarzach, -100 lx w pomieszczeniach gospodarczych. Dla przeprowadzenia własnych obliczeń i doboru opraw załączono rzuty poszczególnych kondygnacji. Wytyczne do rozdzielnic. Dopuszcza się zastosowanie obudów rozdzielnic i aparatury w niej zainstalowanej innego producenta niż jak podano przykładowo przez projektanta, pod warunkiem zachowania równoważnych parametrów technicznych urządzeń i aparatów. Zaproponowane obudowy muszą spełniać podstawowe warunki wg informacji na rysunkach dotyczące stopnia IP, gabarytów (odstępstwo +/- 5 cm) oraz typu montażu rozdzielnic (n/t, p/t, wolnostojąca, przyścienna). Wytyczne kompletności materiałów: - oprawy świetlne muszą być dostarczane kompletne wraz ze źródłami światła, - zestawy gniazd muszą być dostarczane kompletne (wyposażone we wszystkie elementy składowe: ramki, puszki, gniazda, itd.), - rozdzielnice muszą być kompletnie wyposażone i oprzewodowane, - tablica TL (istniejąca szafa w obiekcie do przeznaczona do przebudowy) - zakresem dostawy materiałowej jest rozłącznik bezpiecznikowy NH1-160A oraz indywidualnie wykonane trzy kompletne zestawy szyn pod przekładniki pomiarowe (wg zamieszczonego rysunku), - szafa agregatu - dostawa kompletna złożona z obudowy z wyposażeniem w rozłącznik bezpiecznikowy NH-00 160A oraz 2 x zaciski 70 mm2. II. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2. Wymagana jest należyta staranność ze strony Wykonawcy, przy realizacji zamówienia. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 31214500-4
Dodatkowe kody CPV: 31680000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT203197.64
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ELEKTRO HANDEL CENTRUM Spółka z o.o. Spółka Komandytowa,  ,  ul. Graniczna 4,  62-064,  Plewiska,  kraj/woj. wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 139729.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 138039.84
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 139729.16
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.