To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28247 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Poznań: Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy
ul. Szewskiej 1 w Poznaniu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 12783-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu, krajowy numer identyfikacyjny
000079243, ul.
ul. Chlebowa
4/8,
61-003
Poznań, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
61 8567706, faks
61 8525731, e-mail
hanna.kurek@poznan.rzgw.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.poznan.rzgw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Administracja Rządowa Niezespolona - Gospodarka Wodna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):NZ/02/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu. I. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby remontu budynku przy ul. Szewskiej 1 w Poznaniu" w asortymencie, zamawianych ilościach wyszczególnionych w załączonym "Formularzu cenowym" stanowiącym załącznik nr 5 do IDW oraz Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ, gdzie opisane są wymagania, jakim winien odpowiadać przedmiot zamówienia. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia winien spełniać wszystkie warunki podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz spełniać wszystkie wymagania zgodnie z ich przeznaczeniem. 3. Oferowane materiały muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad. 4. Zaoferowany asortyment nie może znajdować się w Krajowym Wykazie Zakwestionowanych Materiałów Budowlanych prowadzonym przez Krajową Izbę Budownictwa. Załącznik - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oparty został o wytyczne projektowe zawarte w dokumentacji projektowej. Dopuszcza się zastosowanie zamienników materiałów innych producentów w stosunku do zastosowanych materiałów w dokumentacji projektowej wg załączonego oświadczenia projektanta. W celu unifikacji zamawianych materiałów w stosunku do już istniejących w obiekcie, Inwestor wymaga dostawy towarów określonego producenta dla poz. 1-21 zawartych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Wytyczne do opraw oświetleniowych. Dopuszcza się stosowanie opraw świetlówkowych innych producentów lub paneli LED-owych o parametrach równoważnych bądź lepszych, w szczególności dotyczących: - strumienia świetlnego oprawy, - trwałości źródeł (świetlówki, LED), - współczynnika oddawania barw (w tym również współczynnika oddawania barwy czerwonej). Proponowane oprawy muszą zapewnić wymagane natężenia oświetlenia, to jest: - 500 lx na płaszczyźnie pracy 0,8 m; - pomieszczenia biurowe, -100 lx na podłodze na korytarzach, -100 lx w pomieszczeniach gospodarczych. Dla przeprowadzenia własnych obliczeń i doboru opraw załączono rzuty poszczególnych kondygnacji. Wytyczne do rozdzielnic. Dopuszcza się zastosowanie obudów rozdzielnic i aparatury w niej zainstalowanej innego producenta niż jak podano przykładowo przez projektanta, pod warunkiem zachowania równoważnych parametrów technicznych urządzeń i aparatów. Zaproponowane obudowy muszą spełniać podstawowe warunki wg informacji na rysunkach dotyczące stopnia IP, gabarytów (odstępstwo +/- 5 cm) oraz typu montażu rozdzielnic (n/t, p/t, wolnostojąca, przyścienna). Wytyczne kompletności materiałów: - oprawy świetlne muszą być dostarczane kompletne wraz ze źródłami światła, - zestawy gniazd muszą być dostarczane kompletne (wyposażone we wszystkie elementy składowe: ramki, puszki, gniazda, itd.), - rozdzielnice muszą być kompletnie wyposażone i oprzewodowane, - tablica TL (istniejąca szafa w obiekcie do przeznaczona do przebudowy) - zakresem dostawy materiałowej jest rozłącznik bezpiecznikowy NH1-160A oraz indywidualnie wykonane trzy kompletne zestawy szyn pod przekładniki pomiarowe (wg zamieszczonego rysunku), - szafa agregatu - dostawa kompletna złożona z obudowy z wyposażeniem w rozłącznik bezpiecznikowy NH-00 160A oraz 2 x zaciski 70 mm2. II. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca odpowiedzialny będzie za prawidłową realizację umowy, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 2. Wymagana jest należyta staranność ze strony Wykonawcy, przy realizacji zamówienia. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą wyłącznie przez ustanowionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy. 4. Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest uwzględnić wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
31214500-4
Dodatkowe kody CPV:
31680000-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/02/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT203197.64 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 139729.16 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Modernizacja dachu budynku przy ul. Łobżenickiej w Poznaniu
- Dostawa produktów leczniczych w ramach RDTL- Palopegteriparatidum
- Przeglądy i naprawy aparatury medycznej i sprzętu -"2"
- DOPOSAZENIE PRACOWNI RADIOBIOLOGII
- Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem siecią komputerową, pracami serwisowymi oraz informatyzacją Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu.
- Modernizacja sieci komputerowej w Sielinku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.