Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Jastrzębie-Zdrój: Dostawa i montaż czterech dźwigów towarowych o nośności 100 kg do Publicznych Przedszkoli w Jastrzębiu-Zdroju
Numer ogłoszenia: 282517 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Jastrzębie Zdrój , Al. Józefa Piłsudskiego 60, 44-335 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie, tel. 0-32 47 85 133, faks 0-32 47 85 350.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jastrzebie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż czterech dźwigów towarowych o nośności 100 kg do Publicznych Przedszkoli w Jastrzębiu-Zdroju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż czterech dźwigów towarowych o nośności 100 kg każdy do czterech publicznych przedszkoli w Jastrzębiu - Zdroju.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.41.61.00 - Windy 45.31.31.00 - Instalowanie wind .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca udokumentuje, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert wykonał 3 dostawy dźwigów towarowych wraz z ich montażem. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonawca udokumentuje, że przy wykonywanych pracach dysponować będzie pracownikami posiadającymi uprawnienia wymagane przepisami Prawa budowlanego oraz Urzędu Dozoru Technicznego, tj.: - kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych, oraz - pracownikiem posiadającym ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji w zakresie konserwacji, naprawy i montażu wydane przez komisję kwalifikacyjną Urzędu Dozoru Technicznego. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem postanowień pkt. 2. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy: a. w zakresie terminu wykonania: - w przypadku zaistnienia zdarzeń uniemożliwiających wykonanie umowy w terminie o którym mowa w § 4 umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, udokumentowanych w sposób nie budzący zastrzeżeń, potwierdzonych protokolarnie, - gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych nie dających się przewidzieć na etapie sporządzania oferty, co zostanie poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności, b. w zakresie osób posiadających wymagane uprawnienia w przypadku zaistnienia zdarzeń losowych (W takim przypadku wykonawca zobowiązany będzie do zaproponowania osoby legitymującej się uprawnieniami wymaganymi w pkt. 8.2.b specyfikacji istotnych warunków zamówienia, celem uzyskania akceptacji ze strony zamawiającego). c. w zakresie innych podmiotów, na zasobach których wykonawca się opierał wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a podwykonawca wykaże spełnienie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania dotychczasowy podwykonawca, d. w zakresie podwykonawców, wykazanych na etapie złożonej oferty lub, których konieczność ujawnienia wynikła na etapie realizacji zamówienia, którym wykonawca powierzył lub ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia, 3. Warunkiem dokonania w/w zmian jest złożenie wniosku przez stronę inicjującą wraz z opisem i uzasadnieniem proponowanej zmiany. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy dokonywana będzie w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jastrzebie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. A 404; 44-335 Jastrzębie-Zdrój (opłata 4.65 PLN).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 11:15, miejsce: Urząd Miasta Jastrzębie-Zdrój, Al. Józefa Piłsudskiego 60 pok. A404; 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASTRZĘBIA ZDROJU
- Wykonanie miejsc postojowych na os. Złote Łany w Jastrzębiu-Zdroju
- Zakup pojazdu z napędem elektrycznym na potrzeby Straży Miejskiej z Jastrzębia-Zdroju w ramach Inicjatywy Antysmogowej.
- Przebudowa Oddziału Neurologii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 2 w Jastrzębiu-Zdroju
- Budowa oświetlenia ulic w Jastrzębiu-Zdroju - ul. Prof. R. Ranoszka
- Prace związane z poprawą bezpieczeństwa pieszych poprzez doświetlenie przejść dla pieszych - doświetlenie przejścia dla pieszych - Aleja Piłsudskiego w Jastrzębiu - Zdroju
- Przebudowa oświetlenia na os. Zofiówka w Jastrzębiu-Zdroju
więcej: przetargi w Jastrzębiu Zdroju »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Modernizacja posadzki w piwnicy pawilonu nr 5 oraz izolacja ścian zewnętrznych piwnicy i wymiana dźwigu towarowo-osobowego w pawilonie nr 3 w Domu Pomocy Społecznej w Górze Kalwarii
- "Dobudowa dźwigu osobowego do budynku Zespołu Szkół Specjalnych przy Domu Pomocy Społecznej w Zawadzkiem"
- Wykonanie rozbudowy i przebudowy budynku Domu Pomocy Społecznej w Radzyminie o szyb windowy, ul. Konstytucji 3 Maja 7 w ramach zad. pn.Budowa dźwigu osobowego w DPS w Radzyminie
- Wymiana dźwigu osobowego, montaż pętli indukcyjnej i wewnętrznych systemów prowadzenia dla osób z niepełnosprawnością wzroku w budynku żłobka nr 46 przy ul. St. Przybyszewskiego 70/72,
- "Remont szybu windowego z montażem windy o napędzie elektrycznym w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z. "
więcej: Windy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.