Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Zabrze: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych
przy ul. 3-go Maja 10 w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 282564 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczzny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych , ul. 3 Maja 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 275 33 72, faks 0-32 272 62 21.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ordn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych przy ul. 3-go Maja 10 w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego poniżej wartości zamówienia określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 223 poz. 1655 z 2007 r. z późn. zm.). CPV: 45.44.21.00-8 Roboty malarskie 45.43.00.00-0 Pokrywanie podłóg i ścian 45.30.00.00-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych w pomieszczeniach Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Ośrodka Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych przy ul. 3-go Maja 10 w Zabrzu Roboty będą wykonywane w niżej wymienionych pomieszczeniach: 1. klatka schodowa (I piętro), 2. pomieszczenie WC dla dzieci (I piętro), 3. pomieszczenie WC dla dorosłych (I piętro), 4. pomieszczenie nr 13 i sanitariatu (I piętro), 5. korytarz (I piętro), 6. korytarz sale dydaktyczne I część (I piętro), 7. korytarz sale dydaktyczne II część (I piętro), 8. pomieszczenie hydroterapii (I piętro), 9. korytarz (II piętro). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie budowlanym, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przy wykonywaniu robót należy uwzględnić Rozporządzenie Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładów opieki zdrowotnej (Dz.U. z 2006 r. Nr 213, poz. 1568 z późn. zm.). Wymagany przez Zamawiającego termin gwarancji na wykonane roboty wynosi 2 lata od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą spełniać następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca powinien w szczególności dysponować lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia: 1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach przedłożonych przez Wykonawcę Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków, Wykonawcy wraz z formularzem ofertowym przedłożą: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik nr 1; 2. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót remontowych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (co najmniej 1 robota budowlana o wartości minimum 60 000 zł brutto), jako załącznik nr 2 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, jako załącznik nr 2.1.; 3. uprawnienia ogólnobudowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa kierownika budowy, jako załącznik nr 3. 4. oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu jako załącznik nr 4, zgodnie z załączonym do SIWZ wzorem; 5. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków opisanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 wyżej przytoczonej ustawy, jako złącznik nr 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oferta musi zawierać dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1 i 4 -dotyczące oddzielnie każdego Wykonawcy. Oferta składana przez dwóch lub więcej Wykonawców musi zawierać także wspólne oświadczenie wymienione w pkt 2 - wystarczy, że jeden z Wykonawców wykonywał roboty wymagane przez Zamawiającego i dysponuje/będzie dysponował kierownikiem budowy posiadającym wymagane uprawnienia oraz wspólne oświadczenie wymienione w pkt 5..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ordn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Zabrzu
ul. 3-go Maja 10, 41- 800 Zabrze
sekretariat pokój nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 15:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ośrodek Rehabilitacji Dzieci Niepełnosprawnych w Zabrzu ul. 3-go Maja 10, 41- 800 Zabrze sekretariat pokój nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 08.10.2009.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Ochrona osób i mienia - poprzez bezpośrednią ochronę fizyczną oraz zabezpieczenia techniczne - na obszarach użytkowanych przez Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu
- 23/TP/I/24 DZIERŻAWA ZESTAWU ENDOSKOPOWEGO WRAZ Z PROGRAMEM DO ARCHIWIZACJI DANYCH DLA POTRZEB SZPITALA MIEJSKIEGO W ZABRZU SP. Z O.O.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu z podziałem na 6 części".
- Dostawa produktu leczniczego Iohexolum
- Świadczenie usług w zakresie objęcia nadzorem autorskim oprogramowania aplikacyjnego AMMS/Infomedica Plus w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/32 TP/2024
- DOSTAWA ODCZYNNIKóW I AKCEWESORII DO ANALIZATORA PARAMETRóW KRYTYCZNYCH 1 ZADANIE
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kościuszki 2, remont pokrycia dachowego wraz z robotami towarzyszącymi i wykonanie projektu budowlanego.
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku przy ul. Cieszkowskiego 4 w Sławnie na potrzeby Centrum Terapeutycznego
- Rozbudowa i przebudowa budynku biurowego Nadleśnictwa Głusko wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- UTWORZENIE CENTRUM OPIEKUŃCZO-MIESZKALNEGO W RADZIECHOWIE, GMINA ZAGRODNO
- Opracowanie projektu i wykonanie robót związanych z rozbudową PSZOK-u zlokalizowanego w Rudzie Śląskiej przy ul. Noworudzkiej 8
- Adaptacja pomieszczeń na sale wyciszeń, w czterech szkołach podstawowych na terenie Gminy Zblewo
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.