Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-22
Łódź: dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi mieszczącego się przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 282584 - 2015; data zamieszczenia: 22.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa specjalistycznego sprzętu laboratoryjnego dla Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi mieszczącego się przy ul. Lutomierskiej 108/112 w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z kartami gwarancyjnymi zawierającymi numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, instrukcją obsługi w języku polskim, listą punktów serwisowych, które mogą obsługiwać dany sprzęt oraz z niezbędnym okablowaniem zasilającym. 2. Rozliczenie za wykonaną dostawę zostanie dokonane na podstawie potwierdzonych faktur. 3. Sprzęt musi być fabrycznie nowy, kompletny i sprawny technicznie. 4. Sprzęt musi posiadać odpowiednią wytrzymałość, gwarantującą bezawaryjną eksploatację i stosowną jakość. 5. Towar musi być opakowany oryginalnie, opakowania mają być nienaruszone, posiadające zabezpieczenia zastosowane przez producenta oraz znaki identyfikujące produkt jak znak towarowy czy marka producenta artykułu. 6. Towar musi bezwzględnie spełniać wszystkie warunki techniczne i eksploatacyjne określone przez Zamawiającego. 7. W celu potwierdzenia, iż oferowany sprzęt spełnia parametry określone w SIWZ, Zamawiający wymaga aby Wykonawca przedstawił producenta, typ/model zaoferowanego urządzenia i dołączył do oferty karty katalogowe bądź specyfikacje techniczne, w których będą uwidocznione wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty oświadczenie, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych. 9. Opisane w Załącznikach nr 2.1 - 2.7 do SIWZ - Formularzu asortymentowo-cenowym warunki techniczne i eksploatacyjne stanowią parametry wymagane bezwzględnie i muszą być jednoznacznie uwidocznione oraz potwierdzone w materiałach informacyjnych opisujących przedmiot zamówienia przedstawionych przez Wykonawcę. 10. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji. Terminy gwarancji zostały określone w Załącznikach nr 3.1 - 3.7 do SIWZ - Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta sprzętu jest dłuższy, to obowiązuje gwarancja producenta sprzętu. 11. Użyte przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, nazwy producenta, nazwy materiałów mają na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia i należy je rozumieć jako wzorzec jakościowy. Wskazane przez Zamawiającego ewentualne nazwy, znaki towarowe, zdjęcia mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. 12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do miejsc wskazanych w Formularzu asortymentowo - cenowym i Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz do wniesienia, montażu i ustawienia dostarczonego asortymentu w pomieszczeniach wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego w jego siedzibie. W związku z powyższym Wykonawca koszty transportu musi wkalkulować w cenę ofert, gdyż Zamawiający z tego tytułu nie będzie ponosił dodatkowych opłat..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8, 38.65.10.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Karty katalogowe lub specyfikacje techniczne, w których będą uwidocznione wymagane przez Zamawiającego parametry techniczne opisane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia 2. oświadczenie, że wszystkie zaproponowane urządzenia posiadają deklarację zgodności CE, potwierdzającą, że wyrób spełnia wymagania zasadnicze zawarte w Dyrektywach Rady Europy i krajowych regulacjach prawnych 3. wypełnione we wszystkich pozycjach i kolumnach oraz podpisane przez osobę do tego upoważnioną załączniki 3.1 - 3.7 do SIWZ - Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z bezwzględnym uzupełnieniem informacji dotyczących parametrów oferowanego sprzętu, typu, modelu i producenta.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - termin realizacji - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji
w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź Zespół ds. Zamówień Publicznych..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miernik prędkości wylotowej pocisku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miernik prędkości wylotowej pocisku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mikroskop stereoskopowy przystosowany do prowadzenia obserwacji i badań trójwymiarowych przedmiotów w świetle odbitym na statywie wysięgnikowym z oświetlaczem i kamerą o minimalnych parametrach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mikroskop stereoskopowy przystosowany do prowadzenia obserwacji i badań trójwymiarowych przedmiotów w świetle odbitym na statywie wysięgnikowym z oświetlaczem i kamerą o minimalnych parametrach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mobilny zestaw do analizowania fizjologicznych reakcji organizmu człowieka (wariograf/poligraf) w postaci hardware (koder/moduł), czujników oraz sprzętu i oprogramowania do rejestracji i analizy danych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mobilny zestaw do analizowania fizjologicznych reakcji organizmu człowieka (wariograf/poligraf) w postaci hardware (koder/moduł), czujników oraz sprzętu i oprogramowania do rejestracji i analizy danych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2015.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Mobilne stanowisko do badań antroposkopijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mobilne stanowisko do badań antroposkopijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wielofunkcyjny czytnik e-dokumentów 3M RTE5000 lub równoważny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wielofunkcyjny czytnik e-dokumentów 3M RTE5000 lub równoważny.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przenośny grubościomierz cyfrowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny grubościomierz cyfrowy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Aparaty fotograficzne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparaty fotograficzne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. termin realizacji - 20
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek i warzyw kiszonych do Zakładu Karnego Nr1 w Łodzi, oraz Oddziału Zewnętrznego w Łodzi
- Kompleksowa usługa przygotowania i realizacji krótkiego filmu oraz spotu reklamowego promującego Szkoły Doktorskie Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup trzech motorowerów przeznaczonych do egzaminowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.
- Programowalny napęd (pompa) generujący pulsacyjny przepływ.
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część II)
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
- Doposażenie pracowni języka angielskiego zawodowego w ramach projektu Wykształcony absolwent - poszukiwany pracownik, nr FELD.08.08-IZ.00-001/23
- "Zakup i dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych do Przedszkola Samorządowego w Chodczu"
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.