eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa dla Katedry Biologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego1.wirówki laboratoryjnej do przygotowywania cienkowarstwowych preparatów cytologicznych wraz z wyposażeniem, 2.kołyski laboratoryjnej piętrowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-30

Gdańsk: Dostawa dla Katedry Biologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego: 1.wirówki laboratoryjnej do przygotowywania cienkowarstwowych preparatów cytologicznych wraz z wyposażeniem, 2.kołyski laboratoryjnej piętrowej
Numer ogłoszenia: 282597 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 263047 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Katedry Biologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego: 1.wirówki laboratoryjnej do przygotowywania cienkowarstwowych preparatów cytologicznych wraz z wyposażeniem, 2.kołyski laboratoryjnej piętrowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 38500000-0 aparatura kontrolna i badawcza, 42931100-2 wirówki laboratoryjne i akcesoria. 2.Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa wirówki laboratoryjnej do przygotowywania cienkowarstwowych preparatów cytologicznych wraz z wyposażeniem oraz kołyski laboratoryjnej piętrowej dla Katedry Biologii Molekularnej Uniwersytetu Gdańskiego, zwane w dalszej części urządzeniami. 3.Zamówienie obejmuje dostawę: 1)wirówki laboratoryjnej do przygotowywania cienkowarstwowych preparatów cytologicznych wraz z wyposażeniem (szt. 1): -pojemność min 6x50 ml (na jednorazowe probówki wirówkowe stożkowe zakręcane wykonane z tworzywa sztucznego o pojemności 50 ml), -V max: min 6000 rpm, -sterowanie mikroprocesorowe z klawiaturą membranową, odporną na zalanie, -zakres programowania prędkości: min 500-6000 rpm, -dokładność ustawiania prędkości wirowania: co 100rpm, -minimum 9 prędkości przyspieszania i 9 prędkości hamowania, -programowanie czasu wirowania do min 99 min. w krokach co 1 min, -przycisk krótkiego zwirowania, -możliwość podglądu wartości przyspieszenia w czasie wirowania, -komora wirowania wykonana ze stali nierdzewnej, -obudowa i pokrywa wykonane ze stali metalowej, -pokrywa wyposażona w wizjer (transparentne okienko), -zabezpieczenie wyłączające wirówkę w przypadku złego wyważenia rotora, -automatyczne rozpoznawanie wirnika, -blokada pokrywy w czasie wirowania, -system mocowania rotorów niewymagających używania narzędzi (kluczy itp.), -możliwość awaryjnego otwarcia pokrywy w przypadku braku zasilania, -wymiary: nie większe niż 27x38x44cm -waga: do 26 kg, -zasilanie: 230V, 50Hz, -wyposażenie: a)rotor z 8 gniazdami, autoklawowalny, b)wytrząsarka laboratoryjna do probówek o ruchu okrężno-drgającym -aktywowanie mieszania po wciśnięciu platformy mieszania, -tryb pracy ciągłej, -ustawianie prędkości w zakresie min 0-2500 rpm za pomocą pokrętła, -promień wytrząsania: 5mm+/- 1mm, -klasa ochronności: min IP22, c)łaźnia wodna -pojemność robocza: 2-6l, -temperatura regulowana w zakresie min: RT+5°C-100°C, -stabilność temperaturowa: nie gorsza niż 0,2°C, -sterowanie mikroprocesorowe z wyświetlaczem cyfrowym, -rozdzielczość ustawienia temperatury: 0,1°C, -rozdzielczość wyświetlania temperatury: 0,1°C, -grzałka o mocy min 500W, -możliwość zaprogramowania 3 wielkości temperatury, z niezależnymi diodami informującymi o aktywnym trybie pracy, -możliwość zaprogramowania min 3 czasów inkubacji z niezależnymi diodami informującymi o aktywnym trybie pracy, -otwór roboczy: min 30x15 cm, -głębokość wanny min 15 cm, -pokrywa transparentna, uchylana na zawiasach, -wymiary max: 36x23x31 cm, -zasilanie: 230V, 50Hz, d)cytokuwety podwójne, wielokrotnego użytku (12 szt.) wraz z zestawem filtrów bibułowych podwójnych (500 szt.) oraz szkiełek podstawowych cytologicznych, powlekanych, dwa okręgi (100 szt.). 2)kołyski laboratoryjnej piętrowej (szt. 1): -szybkość wytrząsania regulowana w zakresie min 5-120 wychyleń na minutę, -ruch kołyszący, -możliwość regulacji kąta wychylenia, -maksymalne wychylenie platformy: min 20°, -możliwość ustawienia czasu wytrząsania w zakresie min 20-120 min, -funkcja pracy ciągłej, -podwójna platforma wytrząsania, każda powierzchnia wyposażona w matę antypoślizgową, -odstęp między platformami: min 9cm, -maksymalne obciążenie platformy: min 5kg, -wymiary całkowite nie większe niż: 38x38x18cm (szer. x głęb. x wys.), -zasilanie 23V, 50Hz, -waga: max 7 kg. 4.Komplet powyższych urządzeń wykorzystany będzie do realizacji zadań badawczych - kolokalizacji białek i organelli oraz analizy białek. 5.Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wszystkim cechom określonym powyżej i musi: 1)być fabrycznie nowy, tzn nieużywany przed dniem dostarczenia, pełnowartościowy i wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, 2)pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących rynek polski, zapewniający w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych, 3)być dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji, 4)posiadać oznakowanie CE, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz.U. 2010r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami), 5)jeśli przepisy dotyczą, mieć dołączone do sprzętu wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię (Dz. U. z 2012r. poz. 1203). 6.Wykonawca zobowiązuje się do: 1)dostawy zamówienia w sposób kompletny, zgodny z opisem w pkt. 3 rozdz. II SIWZ, 2)poniesienia ryzyka wszelkich niebezpieczeństw związanych z ewentualnym uszkodzeniem lub utratą do czasu przekazania przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 3)poniesienia kosztów przewozu, opakowania i ubezpieczenia na czas transportu, 4)poniesienia kosztów rozładunku i wniesienia przedmiotu zamówienia do miejsca przeznaczenia, 5)dokonania, na własny koszt, instalacji, uruchomienia oraz sprawdzenia działania urządzeń, 6)przeszkolenia minimum 3 osób w zakresie obsługi oferowanego przedmiotu zamówienia, 7)zapewnienia gwarancji i serwisu dla dostarczonego przedmiotu zamówienia. 7.Wykonawca oświadcza, że przed realizacją zamówienia skontaktuje się z Zamawiającym i potwierdzi dokładny termin dostawy. 8.Miejscem dostawy jest Katedra Biologii Molekularnej UG, ul. Wita Stwosza 59, pok. A/246, 80-308 Gdańsk. 9.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia, Wykonawca dostarcza do jednostki organizacyjnej Zamawiającego, wypełnioną i podpisaną kartę gwarancyjną oraz instrukcję obsługi w języku polskim lub angielskim. 10.Zamawiający dokona odbioru ilościowego i jakościowego dostarczonego przedmiotu zamówienia zgodnie z dołączoną do oferty specyfikacją techniczną i sporządza i podpisuje protokół zdawczo-odbiorczy, który jest podstawą wystawienia (na Uniwersytet Gdański) faktury VAT. 11.Faktura opłacona będzie przelewem bankowym w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury. 12.Zamawiający odmówi odbioru dostarczonego przedmiotu zamówienia, w przypadku: 1)stwierdzenia rozbieżności pomiędzy cechami dostarczonego przedmiotu zamówienia a przedstawionymi w SIWZ i dołączonej do oferty specyfikacji technicznej, 2)uszkodzenia lub wady uniemożliwiającej jego użycie, 3)braku dostarczenia któregokolwiek z dokumentów, wymienionych w pkt. 9 niniejszego rozdziału. 13.W przypadkach określonych w pkt. 12 Zamawiający sporządza protokół zawierający przyczyny odmowy odebrania przedmiotu zamówienia, a Wykonawca jest obowiązany do jego niezwłocznej wymiany na nowy, wolny od wad. Jeżeli termin dostarczenia Zamawiającemu przedmiotu zamówienia wolnego od wad przekroczy termin realizacji zamówienia określony w rozdz. III SIWZ, Zamawiający będzie miał prawo do naliczenia kar umownych zgodnie z § 6 ust. 1 pkt. 1 umowy. 14.Gwarancja na przedmiot zamówienia nie krótsza niż 12 miesięcy, będzie świadczona przez producenta, autoryzowanego partnera serwisowego producenta lub inny podmiot pod warunkiem, że nie spowoduje to dla Zamawiającego utraty bądź ograniczenia uprawnień z gwarancji - na koszt Wykonawcy w miejscu użytkowania urządzeń, a jeżeli jest to technicznie niemożliwe to wszelkie działania organizacyjne i koszty z tym związane ponosi Wykonawca. 15.Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się po odbiorze technicznym urządzeń i podpisaniu przez obie strony protokołu zdawczo-odbiorczego. 16.Gwarancja ulega automatycznie przedłużeniu o okres naprawy, tj. czas liczony od zgłoszenia do usunięcia wady/awarii urządzenia. 17.Odpowiedzialność z tytułu gwarancji jakości obejmuje zarówno wady powstałe z przyczyn tkwiących w przedmiocie zamówienia w chwili dokonania odbioru przez Zamawiającego jak i wszelkie inne wady fizyczne, powstałe z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, pod warunkiem, że wady te ujawnią się w ciągu terminu obowiązywania gwarancji. 18.Czas reakcji serwisu na zgłoszenie wady działania urządzenia (rozumiany jako obecność serwisu u Zamawiającego po zgłoszeniu wady) nastąpi do 4 dni roboczych od dnia zgłoszenia wady telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, natomiast czas wymiany/naprawy - nie dłuższy niż 14 dni roboczych lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, gdy wymaga tego specyfika albo złożoność naprawy. 19.Przez określenie -dzień roboczy- Zamawiający rozumie dzień, który nie jest dniem ustawowo wolnym od pracy (od poniedziałku do soboty, z wyłączeniem niedziel i określonych ustawą świąt). 20.W przypadku, gdy awaria urządzenia wymaga czasu naprawy dłuższego niż 48 godzin, Wykonawca na ten czas dostarczy urządzenie zastępcze o tych samych parametrach. 21.W przypadku jego trzykrotnej awarii w okresie gwarancji, Wykonawca zapewnia wymianę przedmiotu umowy na nowy wolny od wad, tego samego typu i o tych samych lub - gdy to niemożliwe - lepszych parametrach technicznych, w terminie nie dłuższym niż 14 dni lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 22.W przypadku, gdy Wykonawca nie wypełni warunków umowy, w tym świadczeń gwarancyjnych, lub wypełni je w sposób nienależyty, Zamawiający jest uprawniony do usunięcia wad na ryzyko i koszt Wykonawcy, zachowując przy tym inne uprawnienia przysługujące Zamawiającemu na podstawie umowy. W tym przypadku zastosowanie mają zapisy § 10 ust. 1 pkt. 4) umowy. 23.W powyższym przypadku Wykonawca zobowiązany jest pokryć związane z tym koszty w ciągu 14 dni od daty otrzymania dowodu zapłaty. 24.Zamawiającemu przysługiwać będą uprawnienia wynikające z rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 25.Okres rękojmi nie będzie mógł zakończyć się przed upływem trzech miesięcy od upływu okresu gwarancji. 26.Termin realizacji zamówienia: do 8 tygodni od daty zawarcia umowy. 27.Szczegóły zamówienia podane są w rozdziale II SIWZ w umowie..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.50.00.00-0, 42.93.11.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VWR International Sp. z o. o., ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29204,94

  • Oferta z najniższą ceną: 29204,94 / Oferta z najwyższą ceną: 29204,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.