eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiastkoPRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW I INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI SPECJALISTYCZNYCH DLA 23 KOBIET I 1 MĘŻCZYZNY W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO AKTYWNOŚĆ SZANSĄ LEPSZEGO JUTRA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-10-27

Miastko: PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW I INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI SPECJALISTYCZNYCH DLA 23 KOBIET I 1 MĘŻCZYZNY W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO AKTYWNOŚĆ SZANSĄ LEPSZEGO JUTRA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ
Numer ogłoszenia: 282691 - 2011; data zamieszczenia: 27.10.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218649 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miastku, ul. Marii Konopnickiej 12, 77-200 Miastko, woj. pomorskie, tel. 59 857 27 86, faks 59 857 27 86.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka administracyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEPROWADZENIE WARSZTATÓW I INDYWIDUALNYCH KONSULTACJI SPECJALISTYCZNYCH DLA 23 KOBIET I 1 MĘŻCZYZNY W RAMACH PROJEKTU SYSTEMOWEGO AKTYWNOŚĆ SZANSĄ LEPSZEGO JUTRA WSPÓŁFINANSOWANEGO PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji specjalistycznych dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Zamówienia składa się z trzech następujących części: I CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje: Przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym wraz z ustaleniem Indywidualnego Planu Działania. 1. Opracowanie programu konsultacji. 2. Indywidualne konsultacje doradcy zawodowego z uczestnikami projektu - po 2 godziny zegarowe dla każdej z 24 osób - 48 godzin. 3. Stworzenie Indywidualnych Planów Działania dla każdego z uczestników. 4. Opracowanie, wydruk materiałów (w tym opracowany IPD), dla każdego z uczestników i jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 5. Wydanie zaświadczeń. 6. Opinia dla każdego uczestnika na temat jego preferencji zawodowych i skierowanie na odpowiedni kurs zawodowy - nie później niż do 26 września. 7. Wykonawca jest zobowiązany do jak najszybszego przeprowadzenia oceny predyspozycji zawodowych dla uczestników projektu, ponieważ dane te są niezbędne do przygotowania kolejnego postępowania przetargowego na realizację szkoleń zawodowych. 8. Zapewnienie cateringu (kawa, herbata, ciastka) Warsztaty integracji zawodowej. 1. Opracowanie programu warsztatów. 2. Opracowanie, wydruk materiałów szkoleniowych i skryptów dla każdego z uczestników warsztatów oraz jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 3. Przeprowadzenie warsztatów w wymiarze: 64 godzin dydaktycznych w dwóch grupach 12 osobowych (1 grupa 32 godziny dydaktyczne). 4. Przeprowadzenie pre i posttestów. 5. Wydanie zaświadczeń o zakończeniu warsztatów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216) 6. Zapewnienie cateringu na każdy dzień szkolenia dla każdego z uczestników (drugie danie, napoje, kawa, herbata, ciastka). II CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje: Przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji z psychologiem i psychoterapeutą dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Indywidualne konsultacje z psychologiem i psychoterapeutą 1. Indywidualne konsultacje psychologa psychoterapeuty z uczestnikami projektu - po 2 godziny dla każdej z 24 osób - 48 godzin. 2. Opracowanie programu konsultacji 3. Opracowanie, wydruk materiałów . 4. Wydanie zaświadczeń. 5. Zapewnienie cateringu (kawa, herbata, ciastka) Warsztaty umiejętności wychowawczych dla rodziców 1. Opracowanie programu warsztatów. 2. Opracowanie, wydruk materiałów szkoleniowych i skryptów dla każdego z uczestników warsztatów oraz jeden egzemplarz dla Zamawiającego. 3. Przeprowadzenie warsztatów w wymiarze: 2 grupy po 48 h dydaktycznych - 96 godzin dydaktycznych. 4. Przeprowadzenie pre i posttestów. 5. Wydanie zaświadczeń o zakończeniu warsztatów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. nr 31, poz. 216) 6. Zapewnienie cateringu na każdy dzień warsztatów dla każdego z uczestników (drugie danie, napoje, kawa, herbata, ciastka). III CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA obejmuje: Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z prawnikiem radcą prawnym dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Indywidualne konsultacje z prawnikiemradcą prawnym 1. Indywidualne konsultacje prawnika radcy prawnego z uczestnikami projektu - po 2 godziny dla każdej z 24 osób - 48 godzin. 2. Opracowanie programu konsultacji. 3. Opracowanie, wydruk materiałów. 4. Wydanie zaświadczeń. 5. Zapewnienie cateringu (kawa, herbata, ciastka). Wykonawca składający ofertę na organizację warsztatów musi posiadać wpis do rejestru instytucji szkoleniowych na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z poźn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy. Jedna godzina dydaktyczna warsztatów - 45 min. - godziny dydaktyczne nie dotyczą indywidualnych konsultacji ze specjalistami. Wykonawca obejmie ubezpieczeniem NNW wszystkich uczestników biorących udział w zajęciach. Zajęcia będą odbywać się siedzibie Zamawiającego od dwóch do czterech razy w tygodniu. W jednym dniu szkoleniowym 1 grupa nie może mieć więcej niż 6 godzin dydaktycznych, w przedziałach czasowych pomiędzy 8:00 a 18:00. Wykonawca zapewni co najmniej 1 przerwę trwającą 15 minut (dowolnie rozplanowaną przez prowadzącego). Wykonawca musi zapewnić wszystkie pomoce szkoleniowe (materiały dydaktyczne, tablice flipchart, bloki flipchart, rzutnik itp.) Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia następującej dokumentacji: 1. dziennika z tematami zajęć i liczbą godzin, 2. listy obecności, 3. list pokwitowań odebranych posiłków i napojów, 4. list odbioru materiałów zapewnionych w ramach danego kursu, Wykonawca obowiązany jest zapewnić wykwalifikowaną kadrę, która będzie posiadała kompetencje w zakresie prowadzonych warsztatów.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROJEKT SYSTEMOWY AKTYWNOŚĆ SZANSĄ LEPSZEGO JUTRA WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, PODDZIAŁANIE 7.1.1 ROZWÓJ I UPOWSZECHNIANIE AKTYWNEJ INTEGRACJI PRZEZ OŚRODKI POMOCY SPOŁECZNEJ.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dariusz Staliński USŁUGI SZKOLENIOWE, ul. Modrakowa 50/3, 85-864 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14660,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6880,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6880,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36597,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie warsztatów i indywidualnych konsultacji z psychologiem i psychoterapeutą dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Giniewicz, Sławomir Krakowski, Blue House s.c., Plac Wolności 6, 78-400 Szczecinek, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18848,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12284,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12284,00 / Oferta z najwyższą ceną: 45156,96

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Przeprowadzenie indywidualnych konsultacji z prawnikiem/radcą prawnym dla 23 kobiet i 1 mężczyzny w ramach projektu systemowego Aktywność szansą lepszego jutra współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.09.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Iwona Żbikowska Agencja Szkolenia i Promocji Kadr SUPRA, Aleja Wolności 46, 84-300 Lębork, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6282,93 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4078,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4078,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5924,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.