Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Opole: Dostawa dwóch samochodów osobowych
Numer ogłoszenia: 282715 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu , ul. Nysy Łużyckiej 42, 45-035 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4539906, 4530069, 4021154, fax. 0-77 4530069.
- Adres strony internetowej zamawiającego: poczta@opole.pios.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dwóch samochodów osobowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodów osobowych - szt. 2 3.1. Samochody winny spełniać następujące wymagania: Opis pojazdów Samochody fabrycznie nowe - pięcio - miejscowe - posiadające homologację - wyprodukowane w 2008r. - nadwozie typu sedan, 4 drzwiowe - pojemność przestrzeni bagażowej przy 5 miejscach siedzących minimum 450dm3. Silnik: - benzynowy - pojemność skokowa 1300 - 1600cm3 - moc minimum 75 KM - norma emisji spalin - Euro 4 Bezpieczeństwo: - ABS z elektronicznym korektorem siły hamowania - poduszki powietrzne kierowcy - centralny zamek + immobilizer - 3 punktowe tylne pasy bezpieczeństwa Wyposażenie: - wspomaganie układu kierowniczego - klimatyzacja manualna - elektrycznie sterowane szyby przednie - radioodtwarzacz z instalacją głośnikową - dywaniki gumowe - pełnowymiarowe koło zapasowe - felgi 15 calowe Warunki gwarancji: - minimum 3 lata lub 100 tys. km na podzespoły mechaniczne.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 8.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, składający ważną i odpowiednią ofertę, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). 8.2.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ocena spełniania warunków określonych w pkt.1 będzie dokonywana w stosunku do każdego z wykonawców. 8.3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych ( zał. Nr 1 do oferty), oraz w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w wymienionym artykule - oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub jego upełnomocnionego przedstawiciela, następującego dokumentu: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: poczta@opole.pios.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu 45-035 Opole ul. Nysy Łużyckiej 42
pok. 212.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Opolu 45-035 Opole ul. Nysy Łużyckiej 42 pok. 206 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





