To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-12-30
Tarnów: Utrzymanie i eksploatacja 5 szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa
Numer ogłoszenia: 282719 - 2013; data zamieszczenia: 30.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 249921 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Tarnowa - Urząd Miasta Tarnowa, Biuro Gospodarki Komunalnej, ul. Mickiewicza 2, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 6882869, faks 14 6882876.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i eksploatacja 5 szaletów miejskich zlokalizowanych na terenie miasta Tarnowa.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: a) prowadzenie szaletów zgodnie z ich przeznaczeniem, jako szaletów bezpłatnych dla ludności, b) zapewnienie obsługi w godzinach otwarcia szaletów, gwarantującej sprawne działanie obiektów, c) utrzymanie należytego stanu sanitarnego, estetyki, porządku i czystości wewnątrz i wokół eksploatowanych obiektów zgodnie z przepisami: wymogami Sanepidu, d) utrzymanie w stałej czystości oraz dobrym stanie technicznym wszystkich urządzeń znajdujących się w szalecie (kabin wc, pisuarów, umywalek, luster itp.), e) bieżące utrzymanie czystości w szaletach w zakresie: mycie okien (z częstotliwością według potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu), mycie szyb w drzwiach wewnętrznych (z częstotliwością określoną według potrzeb, ale nie rzadziej niż raz dziennie), mycie luster (według potrzeb, minimum raz dziennie), czyszczenie kratek wentylacyjnych - z częstotliwością według potrzeb, f) uzupełnianie na bieżąco środków czystości i środków higienicznych w szaletach, tj. papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, środków zapachowych, środków do mycia i dezynfekcji w szaletach, g) usuwanie szkód, awarii, prowadzenia bieżącej konserwacji i remontów urządzeń będących na wyposażeniu toalet oraz ich wymiany w razie konieczności (naprawa spłuczek, kranów, suszarek, wymiana żarówek, świetlówki, piecyków, podgrzewaczy wody, zamków, zasuwek, klamek, rozbitej umywalki, naprawa wyłamanych drzwi, rozbitej szyby itd.), h) wyposażenie szaletów w urządzenia (grzejniki elektryczne, podgrzewacze wody, dozowniki na mydło, pojemniki na ręczniki, pojemniki na papier toaletowy, szczotki wc, grabie do liści, łopata do śniegu, miotła, wiadro - mop, lustra itp.), obecnie użytkowane stanowią własność Gminy Miasta Tarnowa (powyższe urządzenia wykonawca dostarczy i zamontuje na własny koszt, bądź porozumie się z Urzędem Miasta Tarnowa w sprawie użytkowania obecnie zainstalowanych), i) zabezpieczenie obiektów przed dewastacją, j) zabezpieczenie przed uszkodzeniami urządzeń pomiarowych, tj. wodomierze (w okresie zimy), liczniki energetyczne, k) wykonanie przynajmniej raz w roku badań instalacji elektrycznej oraz kominowej (wentylacji), przez osoby do tego uprawnione, l) pokrycie kosztów związanych z utrzymaniem szaletów w zakresie opłat za energię, wodę, zakup środków czystości, środków dezynfekujących, ręczników papierowych, papieru toaletowego, mydła, środków zapachowych itp., m) posiadanie oraz udostępnianie podczas kontroli szaletów książki kontroli sanitarnej, n) prowadzenie książki obiektu budowlanego dla szaletu oraz przeprowadzanie przeglądów obiektów zgodnie z przepisami w tym zakresie, o) wykonawca zobowiązany jest do zawarcia stosownych umów na dostawę mediów oraz odbiór odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, p) zgłaszanie potrzeb do Biura Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Tarnowa wykonywania prac remontowych, koniecznych do wykonania, a nie zawartych w zakresie umowy na utrzymanie, q) utrzymanie porządku wokół szaletów zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, m.in. bieżące utrzymanie porządku na schodach prowadzących do szaletu (zamiatanie, sprzątanie nieczystości, usuwanie śniegu oraz likwidowanie śliskości na schodach i ciągach prowadzących do szaletów)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 45.21.55.00 - Toalety publiczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRCZO-HANDLOWY "DELFIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRCZO-HANDLOWY "DELFIN" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Zakład Przetwórczo - Handlowy DELFIN Sp. z o.o., Stok Lacki, ul. Siedlecka 108, 08-110 Siedlce, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 500841,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 442836,00
Oferta z najniższą ceną: 264384,00 / Oferta z najwyższą ceną: 666000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z TARNOWA
- "16/2025 Sukcesywna dostawa środków dietetycznych specjalnego przeznaczenia żywieniowego orazśrodków kontrastowych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie"
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Rozbudowa cmentarza komunalnego w Klikowej w Tarnowie
- Dostawy przetworów owocowych i warzywnych oraz przypraw
- Wymiana instalacji elektrycznej w budynkach mieszkalnych w Tarnowie zarządzanych przez MZB w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Tarnowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Najem kontenerów i toalet przenośnych na potrzeby Gdańskiego Ośrodka Sportu w 2025 roku.
- Utrzymanie czystości i porządku na drogach gminnych i powiatowych w granicach administracyjnych miasta Rawa Mazowiecka
- Kompleksowe utrzymanie czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, poradniach lekarskich oraz pracowniach Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
- Usługa wynajmu i serwisowania kabin sanitarnych (toalet WC), kontenerów sanitarnych, dyspenserów sanitarnych i umywalek wolnostojących w kompleksach wojskowych administr. przez JW Nr 2063 w Warszawie
- Świadczenie usług z zakresu pozimowego mechanicznego oczyszczania dróg powiatowych na terenie Powiatu Kartuskiego w 2025 r.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania porządku i czystości pomieszczeń w nieruchomościach Zamawiającego oraz posesji wokół budynków należących do ZBM-TBS Spółka z o.o.
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.