Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Poznań: Wykonanie elewacji wraz z niezbędnymi pracami w budynku Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szamotułach przy ul. B. Chrobrego 8A.
Numer ogłoszenia: 282777 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny , ul. Strzeszyńska 36, 60-479 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455660, fax. 061 8400693.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie elewacji wraz z niezbędnymi pracami w budynku Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szamotułach przy ul. B. Chrobrego 8A..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie elewacji wraz z niezbędnymi pracami w budynku Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa w Szamotułach przy ul. B. Chrobrego 8A. 2. Obowiązkiem Wykonawcy w ramach zamówienia jest również: a) zabezpieczenie okien budynku przez przykrycie lub oklejenie ich odpowiednimi materiałami chroniącymi przed zabrudzeniem, b) w przypadku zabrudzenia okien należy doprowadzić je do stanu pierwotnego, c) po zakończeniu robót teren wykonywania robót należy pozostawić czysty w stanie sprzed rozpoczęcia prac..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. przedstawią dokumenty potwierdzające, że kierownik/cy budowy posiada/ją uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Dla potwierdzenia warunków określonych w ust.1 Wykonawca zobowiązany jest w szczególności przedstawić dokumenty i oświadczenia wymagane na potwierdzenie spełaniania warunków udziału w postepowaniu. Ocena dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedstawionych dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) prawidłowo wypełnione i podpisane przez Wykonawcę oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 w zw. z art. 24 ust. 1 i 2 uPzp. - załącznik nr 3 do SIWZ, b) oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert, d) poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopie dokumentów stwierdzających nadanie kierownikowi budowy uprawnień w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Osoba posiadająca przedmiotowe uprawnienia musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i przedstawić aktualne zaświadczenie o przynależności do odpowiedniej okręgowej izby inżynierów. Oprócz wyżej wymienionych dokumentów należy złożyc następujące dokumenty: a) prawidłowo wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ, b) prawidłowo sporządzony i podpisany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy - sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, c)jeżeli oferta nie została podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do tej czynności dokumentem rejestrowym do oferty należy załączyć oryginał pełnomocnictwa lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub notarialnie. Pełnomocnictwo powinno obejmować reprezentację Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentację w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i powinno być wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 POZNAŃ, IV piętro pokój 416..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2008 godzina 09:30, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Wielkopolski Oddział Regionalny, ul. Strzeszyńska 36, 60-479 POZNAŃ - pokój za Punktem Obsługi Klienta na parterze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wyjaśnienie w sprawie składanie odwołań: W obecnym stanie prawnym sprzed wejścia w życie nowelizacji ustawy Prawo zamówień publicznych (dalej Pzp) z dnia 04.09.2008 r. tj. przed 24.10.08 r. nie przysługuje odwołanie. Natomiast od 24.10.08 r. zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy z dnia 04.09.2008 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw do protestów wnoszonych od dnia wejścia w życie nowelizacji oraz do wnoszonych w ich następstwie odwołań stosuje się przepisy znowelizowane. Tzn. że od 24.10.08 r. odowłanie od rozstrzygnięcia protestu przysługuje w zakresie określonym w art. 184 ust. 1a zmienionej ustawy Pzp..
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów ochrony przeciwpożarowej.
- SVA/4620-170/2025 Remont kotłowni wraz z budową magazynu oleju w bud. 1 na terenie kompleksu wojskowego w m. Olszewnica.
- Rozbudowa i przebudowa budynku "Małej Szkoły"
- Rozbudowa i przebudowa budynku OSP w Łebuni
- Budowa żłobka w Węgierskiej Górce
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.