Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Będzin: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego II etapu CKP w Będzinie przy ul.Krasickiego 17 w ramach programu rozbudowy i kompleksowego wyposażenia CKP
Numer ogłoszenia: 282791 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Będziński , ul. Sączewskiego 6, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 368 07 00, fax. 032 267 79 33.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.bedzin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego II etapu CKP w Będzinie przy ul.Krasickiego 17 w ramach programu rozbudowy i kompleksowego wyposażenia CKP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Wykonanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych w odpowiednich branżach; - przebudowy istniejących pomieszczeń warsztatowych polegających na dostosowaniu obiektu dla osób niepełnosprawnych - budowy obiektu wolnostojącego. 2.Opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla poszczególnych projektów i elementów robót. 3.Sporządzenie przedmiarów robót dla poszczególnych obiektów i elementów robót. 4.Sporządzenie kosztorysów inwestorskich, na podstawie poszczególnych przedmiarów robót. 5.Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego. Wykonanie kompletnych projektów budowlano - wykonawczych w odp. branżach, dotyczy: I. Projektu przebudowy istniejących pomieszczeń warsztatowych polegającego na dostosowaniu obiektu dla osób niepełnosprawnych W zakres projektu przebudowy wchodzi: -branża architektoniczno-budowlana /przebudowa istniejących pomieszczeń wraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych/, -branża instalacji elektrycznych -branża instalacji CO, Pomieszczenia obejmują powierzchnię ok. 860m2. II.Projektu obejmującego budowę wolnostojącego, dwukondygnacyjnego obiektu warsztatowo-diagnostycznego wraz z zapleczem biurowym oraz pomieszczeniami przystosowanymi do praktycznej nauki m.in. w zawodach: -mechanik pojazdów samochodowych (parter obiektu) oraz pokrewnych: blacharz samochodowy, elektromechanik pojazdów samochodowych, mechanik - operator pojazdów i maszyn rolniczych, -fryzjer (piętro, 3 pomieszczenia) oraz pokrewnych: wisażysta, stylista, -kucharz małej gastronomii (piętro, 4 pomieszczenia: kuchnia, zmywalnia naczyń, pomieszczenie gospodarcze, stołówka) oraz pokrewnych: kelner, technik żywienia i gospodarstwa domowego, technik technologii żywności, technik organizacji usług gastronomicznych, cukiernik, piekarz, rzeźnik-wędliniarz, zawody handlowe, -technik usług kosmetycznych (piętro, 3 pomieszczenia) oraz pokrewnych: technik masażysta, fizykoterapeuta. Ponadto obiekt powinien posiadać nast. pomieszczenia: -na parterze - dla osób odbywających praktyczną naukę zawodu: szatnia, pomieszczenie higieniczno-sanitarne z ubikacjami, umywalkami, natryskami, jadalnia, - dla personelu: pomieszczenia biurowe, pomieszczenia higieniczno-sanitarne oraz gospodarcze (ubikacje damskie, męskie, umywalki, mała kuchnia, jadalnia, szatnia), - pomieszczenie magazynowe (narzędziownia), -na piętrze - sala dydaktyczna na 30 osób, - pokój nauczycielski połączony z jadalnią, - dla osób odbywających praktyczną naukę zawodu: szatnie, pomieszczenia higieniczno-sanitarne (ubikacje damskie, męskie, umywalki), - dla nauczycieli praktycznej nauki zawodu: szatnie, pomieszczenia higieniczno-sanitarne (ubikacje damskie, męskie, umywalki), - pomieszczenie magazynowe (narzędziownia), - pomieszczenie konserwatora. Pomieszczenia będą dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Szacowana powierzchnia użytkowa 600 m2. W zakres projektu budowy wolnostojącego, dwukondygnacyjnego obiektu warsztatowo-diagnostycznego wraz z zapleczem biurowym oraz pomieszczeniami przystosowanymi do praktycznej nauki, wchodzi: -projekt budowlano-wykonawczy (we wszystkich branżach, tj.: architektoniczno-budowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji wod.-kan. i CO, wentylacji, okablowania strukturalnego, obejmujący także część technologiczną) budowy wolnostojącego obiektu warsztatowo-diagnostycznego wraz z pomieszczeniami dydaktycznymi, biurowymi, higieniczno-sanitarnymi, gospodarczymi, magazynowymi, -część technologiczna projektu dot. rozmieszczenia i zasilania urządzeń wyposażenia poszczególnych pracowni oraz urządzeń diagnostycznych (jak w stacjach diagnostyki samochodowej m.in.: do kontroli hamulców, do pomiaru i regulacji ciśnienia powietrza w ogumieniu, do kontroli luzu kierownicy, do pomiaru ustawienia i natężenia świateł oświetleniowych, przyrząd do pomiaru hałasu zewnętrznego pojazdu na postoju, do kontroli amortyzatorów, do kontroli luzów zawieszenia, do kontroli tachometrów i tachografów, hamowni podwoziowych, hamowni silnikowych, testery zbieżności, analizatory spalin, urządzenie do wywarzania kół, urządzenie do wulkanizacji, urządzenie do wymiany opon itp.). III. Projektu zagospodarowania terenu. W zakres projektu zagospodarowania terenu wchodzi: -projekt rozbiórki hali o konstrukcji murowano - stalowej o powierzchni ok. 230 m2, -projekt zagospodarowania terenu obejmujący powierzchnię ok. 5.800m2 (w tym projekt wykonania ciągów komunikacyjnych, miejsc parkingowych, pow. ok. 1.750 m2 oraz zagospodarowanie terenów zielonych - pow. ok. 4050 m2, a także ogrodzenie terenu). Do obowiązków Projektanta należy również: 1.Wykonanie badań geotechnicznych gruntu. 2.Wykonanie inwentaryzacji istniejącego obiektu i terenu, w zakresie koniecznym dla rozwiązań projektowych. 3.Zorganizowanie spotkań roboczych w celu omówienia przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych, z których zostaną spisane protokoły podpisane przez obydwie strony oraz dyrektora CKP. 4.Przedłożenie kompletu wymaganych prawem uzgodnień, sprawdzeń i decyzji, zgodnie z obowiązującymi przepisami, potrzebnych do uzyskania pozwolenia na budowę. 5.Sprawowanie nadzoru autorskiego. Dokumentację projektową w wersji tradycyjnej i elektronicznej w programach: WORD, EXEL, AUTO-CAD, oraz plikach z rozszerzeniem, wg uzgodnionej koncepcji, należy wykonać zgodnie z wymaganiami: -Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. Nr 156 z 2006r., poz. 1118, z późn. zmianami), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (D.U. Nr 75 z 2002r., poz. 690 z późn. zmianami), -Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24.09.1998r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych(D.U. Nr 126 z 1998r., poz. 839), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202 z 2004r., poz. 2072 z późn. zmianami), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 z 2003r., poz. 1133), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 z 2004r., poz. 1389), -Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (D.U. Nr 120 z 2003r., poz. 1126), -Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 03.02.2003r. w sprawie standardów wymagań będących podstawą przeprowadzenia egzaminu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe (D.U. Nr 49 z 2003r., poz. 411 z późn. zmianami), -zawartymi w wytycznych dot. standardów wyposażenia pracowni do kształcenia w poszczególnych zawodach, opracowanych przez Krajowy Ośrodek Wspierania Edukacji Zawodowej i Ustawicznej, -zawartymi w koncepcji funkcjonowania Centrum Kształcenia Praktycznego z dnia 06.10.2008r., -zawartymi w planie zagospodarowania przestrzennego dla tego terenu, -innymi obowiązującymi przepisami szczególnymi i normami oraz zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa obejmuje wykonanie w wersji tradycyjnej: - projektów budowlano - wykonawczych jw. - po 6 egz. - przedmiarów robót - po 4 egz. - kosztorysów inwestorskich - po 4 egz. - specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - po 2 egz. - informacji dotyczącej bezp. i ochrony zdrowia dla projektów j.w. - po 6 egz. Dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej (w programach: WORD lub EXEL lub AUTO-CAD oraz plikach z rozszerzeniem PDF) - 1 egz. całości dokumentacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wymaga się: a) wykazania wykonania usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że usługi te zostały należycie wykonane. Wymaga się wykazania min. 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy budynku o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 obejmującej branże architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, instalacji elektrycznych oraz wod-kan i CO. b) dysponowania: min. 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: - architektonicznej oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego -konstrukcyjno- budowlanej oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia -nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ - opieczętowane i podpisane przez Wykonawcę, umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj. uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: architektonicznej, konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych wraz z aktualnymi zaświadczeniami o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego 4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykaz winien zawierać: min. 1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia budowlane bez ograniczeń do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do projektowania w specjalności: - architektonicznej oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego -konstrukcyjno- budowlanej oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych oraz należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np.: referencje). Wymaga się wykazania min. 1 usługi polegającej na wykonaniu dokumentacji projektowej budowy budynku o powierzchni nie mniejszej niż 600 m2 obejmującej branże architektoniczną, konstrukcyjno-budowlaną, instalacji elektrycznych oraz wod-kan i CO. Inne dokumenty i oświadczenia: 6. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony czytelnie, opieczętowany i podpisany przez Wykonawcę, umocowanego przedstawiciela lub przedstawicieli Wykonawcy, upoważnionego do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy zgodnie z wpisem o reprezentacji w stosownym dokumencie uprawniającym do występowania w obrocie prawnym lub udzielonym pełnomocnictwem. Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum, spółka cywilna. 7. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu w stosownych dokumentach, w tym wynikające z art. 23 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt. 2,3,4,5 mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starostwo.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Będzinie, Biuro Zamówień Publicznych, ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin, pokój 119..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Będzinie, Biuro Obsługi Klienta, ul. Krasickiego 17, 42-500 Będzin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z BĘDZINA
więcej: przetargi w Będzinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury sportowej w obiektach krytej pływalni w Kamiennej Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy wybranych pomieszczeń ZS Nr 3 oraz rozbudowy i przebudowy budynku celem dostosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach zadania...
- Zadaszenia siatką wybiegu zewnętrznego dla Orangutanów w Orientarium ZOO Łódź (zaprojektuj i wybuduj)
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowy budynku przy ul. Ołówkowej i ul. Stalowej oraz przebudowę budynku przy ul. Stalowej w Pruszkowie.
- "Wykonanie aktualizacji dokumentacji technicznej projektowo -kosztorysowej budynku "Leliwa" w Rymanowie-Zdroju wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego"- znak sprawy DI-10/24.
- Opracowanie i uchwalenie planu ogólnego miasta i gminy Mirsk
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.