Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-18
Łódź: 115/ZP/13 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej kwoty 200 000 euro na dostawy materiałów opatrunkowych i kleju tkankowego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi.
Numer ogłoszenia: 282890 - 2013; data zamieszczenia: 18.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Mikołaja Kopernika , ul. Pabianicka 62, 93-513 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6895910, 6895912, faks 042 6895911.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kopernik.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 115/ZP/13 Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 euro, nie przekraczającej kwoty 200 000 euro na dostawy materiałów opatrunkowych i kleju tkankowego dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. M. Kopernika w Łodzi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów opatrunkowych i kleju tkankowego wyszczególnionych ilościowo i asortymentowo oraz opisanych szczegółowo w załączniku nr 1a do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.21-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów; formularz ofertowy - zał. nr 1 do SIWZ, formularz asortymentowo-cenowy - zał. nr 1a do SIWZ, oświadczenie wykonawcy - zał. nr 2 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: 1) wprowadzenia wyrobu medycznego nowego lub udoskonalonego, spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu w którym dotychczasowy wyrób zostanie wykreślony i zastąpiony wyrobem zmodyfikowanym lub udoskonalonym, 2) wycofania wyrobu medycznego z produkcji. Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostarczenie wyrobu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż wyrób objęty zamówieniem początkowym. Ewentualna zmiana wyrobu może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu mocą którego nastąpi wykreślenie z umowy wyrobu wycofanego z produkcji i zastąpienie go wyrobem zamiennym, 3) podwyższenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena netto, cena brutto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego. Na uzasadniony pisemny wniosek Wykonawcy strony mogą zawrzeć również aneks, mocą którego nastąpi podwyższenie ceny brutto, przy pozostawieniu ceny netto bez zmian oraz przy zachowaniu niezmiennej wartości brutto całej umowy. 4) obniżenia stawki podatku VAT przy czym zmianie ulega jedynie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian. Nowe stawki będą obowiązywać strony wraz z wejściem w życie przepisów je regulujących. Każdorazowa zmiana nie wymaga sporządzenia aneksu w formie pisemnej, ewentualnie strony mogą zawrzeć aneks porządkujący na wniosek Zamawiającego, 5) zmiany polegającej na zamianie niewykorzystanego asortymentu obejmującego powyższą umowę na asortyment już wykorzystany z tej umowy, z zastrzeżeniem, iż całkowita wartość brutto umowy nie może ulec zmianie; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; 6) tymczasowej zmiany przedmiotowej /wyrób medyczny zamienny/, jeśli wystąpi przejściowy brak wyrobu z przyczyn leżących po stronie producenta, przy jednoczesnym dostarczeniu wyrobu zamiennego o parametrach nie gorszych od wyrobu objętego umową oraz przy zachowaniu ceny jednostkowej; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności; w wyjątkowych przypadkach zmiana może nastąpić również pod warunkiem uzyskania pisemnej zgody Kierownika Apteki Szpitalnej (dopuszcza się również zgodę wyrażoną za pośrednictwem faksu); 7) w przypadku niewyczerpania całości asortymentu określonego w Załączniku nr 1 w terminie na jaki umowa została zawarta, termin ten może ulec przedłużeniu o czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy; zmiana nastąpi w formie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kopernik.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Dział Zamówień Publicznych..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. M. Kopernika w Łodzi, ul. Pabianicka 62; 93-513, Kancelaria Szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieszeń na narzędzia 24cm x 46 cm 2 części przylepne, 3 przedziały kieszeni, jałowa. szt 85.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy wysokochłonne, jałowe z włókniny w zewnętrznej warstwie oraz pulpy celulozowej wewnątrz 10 cm x 15 cm x 1szt - szt 500.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy włókninowe jałowe 30 g w opakowaniu typu peel-pack 5 cm x 5 cm a 2 szt op 200 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gips chirurgiczny szybkowiążący a 5 kg op 25.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Płynna bariera i zabezpieczenie miejsca operowanego - szt 80; 2. Zestaw do endoprotezy biodra-obłożenie do zabiegów wysokiego ryzyka - szt 40; 3. Osłona Głowy dla Instrumentariuszki - szt 350; 4. Osłona Głowy dla Operatora - szt 350;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koszula operacyjna jednorazowa wiązana z tyłu na dwa troki, do kolan - szt 6 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serweta włókninowa jałowa przylepna gramatura min. 57.5 g/m2 175 cm x 180 cm x 1szt szt 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Antybakteryjna gąbka do drenów i cewników dożylnych nasączana płynem PHMB 10 cm x 10 cm z gazikiem chłonnym x 1szt - szt 6 670; 2 Opatrunek piankowy hydrofilowy składający się z warstwy poliuretanowej impregnowanej 0,5% roztworem PHMB rozmiar 10 cm x 10 cm a 1szt - szt 120; 3 Opatrunek piankowy hydrofilowy składający się z warstwy poliuretanowej impregnowanej 0,5% roztworem PHMB rozmiar 10 cm x 20 cm a 1szt- szt 50; 4 Opatrunek piankowy hydrofilowy składający się z warstwy poliuretanowej impregnowanej 0,5% roztworem PHMB rozmiar 5 cm x 5 cm a 1szt - szt 50; 5 Opatrunek piankowy hydrofilowy składający się z warstwy poliuretanowej impregnowanej 0,5% roztworem PHMB rozmiar 8,8 cm x 7,5 cm a 1szt- szt 100..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kieszeń na narzędzia dwukomorowa 40 cm x 38 cm x 1szt szt 150.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jałowy chirurgiczny fartuch z zakładanymi połami. Wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze min. 35g/m2 z dodatkowymi nieprzemakalnymi wzmocnieniami: włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa w części przedniej i na rękawach o gramaturze min. 40,5g/m2. z Długość fartucha w centymetrach podana na opakowaniu. Fartuch musi spełniać wymogi normy EN 13795 1,2,3. rozmiar 130 cm szt 5 350; 2 Jałowy chirurgiczny fartuch z zakładanymi połami. Wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze min. 35g/m2 z dodatkowymi nieprzemakalnymi wzmocnieniami: włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa w części przedniej i na rękawach o gramaturze min. 40,5g/m2. z Długość fartucha w centymetrach podana na opakowaniu. Fartuch musi spełniać wymogi normy EN 13795 1,2,3. rozmiar 150 cm szt 1 350; 3 Jałowy chirurgiczny fartuch z zakładanymi połami. Wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze min. 35g/m2 z dodatkowymi nieprzemakalnymi wzmocnieniami: włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa w części przedniej i na rękawach o gramaturze min. 40,5g/m2. z Długość fartucha w centymetrach podana na opakowaniu. Fartuch musi spełniać wymogi normy EN 13795 1,2,3. rozmiar 150 cm large szt 1 000; 4 Jałowy chirurgiczny fartuch z zakładanymi połami. Wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze min. 35g/m2 z dodatkowymi nieprzemakalnymi wzmocnieniami: włóknina polipropylenowa i folia polietylenowa w części przedniej i na rękawach o gramaturze min. 40,5g/m2. z Długość fartucha w centymetrach podana na opakowaniu. Fartuch musi spełniać wymogi normy EN 13795 1,2,3. rozmiar 120 cm szt 200; 5 Jałowy chirurgiczny fartuch z zakładanymi połami, złożony w sposób zachowujący sterylny obszar na plecach (złożenie typu book folded). Umiejscowienie troków w kartoniku umożliwiające zawiązanie ich w sposób aseptyczny, z tyłu przy szyi zapięcie na rzep. Wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze min. 35g/m2 Fartuch przeznaczony do operacji generujących niewielką ilość płynów. Fartuch pakowany w sterylnym, pojedynczym opakowaniu. Na opakowaniu dwie etykiety samoprzylepne dla potrzeb dokumentacji zawierające nr katalogowy, LOT, datę ważności oraz dane producenta. Długość fartucha w centymetrach podana na opakowaniu. Fartuch musi spełniać wymogi normy EN 13795 1,2,3. rozmiar 150cm - szt 850; 6 Komplet zabiegowy (ubranie operacyjne),dwuczęściowy (spodnie i bluza), niejałowy wykonany z nieprześwitującej włókniny typu SMMS o gramaturze min. 45g/m2. Bluza z krótkim rękawem oraz trzema kieszeniami. Dekolt w kształcie V, wykończony lamówką. Spodnie z możliwością regulacji obwodu pasa poprzez wszytą tasiemkę, nogawki długie, proste. Bluza i spodnie zapakowane razem. Rozmiar: S, szt 7 000; 7 Komplet zabiegowy (ubranie operacyjne),dwuczęściowy (spodnie i bluza), niejałowy wykonany z nieprześwitującej włókniny typu SMMS o gramaturze min. 45g/m2. Bluza z krótkim rękawem oraz trzema kieszeniami. Dekolt w kształcie V, wykończony lamówką. Spodnie z możliwością regulacji obwodu pasa poprzez wszytą tasiemkę, nogawki długie, proste. Bluza i spodnie zapakowane razem. Rozmiar: M, szt 10 000; 8 Komplet zabiegowy (ubranie operacyjne),dwuczęściowy (spodnie i bluza), niejałowy wykonany z nieprześwitującej włókniny typu SMMS o gramaturze min. 45g/m2. Bluza z krótkim rękawem oraz trzema kieszeniami. Dekolt w kształcie V, wykończony lamówką. Spodnie z możliwością regulacji obwodu pasa poprzez wszytą tasiemkę, nogawki długie, proste. Bluza i spodnie zapakowane razem. Rozmiar: L, szt 10 000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Siatka transparentna, niewchłanialna, polipropylenowa, monofilamentowa, płaska. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 82 g/m2 (+/- 10%), grubość 0,48mm (+/- 10%), wielkość porów 0,8 mm (+/- 10%). rozmiar 7,5 cm x 15 cm szt 10; 2 Siatka transparentna, niewchłanialna, polipropylenowa, monofilamentowa, płaska. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 82 g/m2 (+/- 10%), grubość 0,48mm (+/- 10%), wielkość porów 0,8 mm (+/- 10%). rozmiar 15cm x 15 cm szt 10; 3 Siatka transparentna, niewchłanialna, polipropylenowa, monofilamentowa, płaska. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 82 g/m2 (+/- 10%), grubość 0,48mm (+/- 10%), wielkość porów 0,8 mm (+/- 10%). rozmiar 26cm x 36 cm szt 5;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Siatka transparentna z niebieskimi pasami ułatwiającymi ukierunkowanie i implantacje siatki. Niewchłanialna, monofilamentowa, polipropylenowa, płaska. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 60 g/m2 (+/- 10%), grubość 0,53mm (+/- 10%), wielkość porów 1,5 mm(+/- 10%), rozmiar 7,5cm x 15 cm szt 125; 2 Siatka transparentna z niebieskimi pasami ułatwiającymi ukierunkowanie i implantacje siatki. Niewchłanialna, monofilamentowa, polipropylenowa, płaska. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 60 g/m2 (+/- 10%), grubość 0,53mm (+/- 10%), wielkość porów 1,5 mm (+/- 10%), rozmiar 15 cm x 15 cm szt 60; 3 Siatka transparentna z niebieskimi pasami ułatwiającymi ukierunkowanie i implantacje siatki. Niewchłanialna, monofilamentowa, polipropylenowa, płaska. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 60 g/m2 (+/- 10%), grubość 0,53mm (+/- 10%), wielkość porów 1,5 mm (+/- 10%), rozmiar 26cm x 36 cm szt 15;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Siatka transparentna, niewchłanialna, monofilamentowa, lekka, polipropylenowa. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 36g/m2 (+/- 10%), grubość 0,39 do 0,4 mm (+/- 10%), wielkość porów 1,0 mm (+/- 10%). Rozmiar 7,5 cm x 15 cm szt 75; 2 Siatka transparentna, niewchłanialna, monofilamentowa, lekka, polipropylenowa. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 36g/m2 (+/- 10%), grubość 0,39 do 0,4 mm (+/- 10%), wielkość porów 1,0 mm (+/- 10%). Rozmiar 15 cm x 15 cm szt 50; 3 Siatka transparentna, niewchłanialna, monofilamentowa, lekka, polipropylenowa. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 36g/m2 (+/- 10%), grubość 0,39 do 0,4 mm (+/- 10%), wielkość porów 1,0 mm (+/- 10%). Rozmiar 15cm x 20 cm szt 3; 4 Siatka transparentna, niewchłanialna, monofilamentowa, lekka, polipropylenowa. Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Waga siatki 36g/m2 (+/- 10%), grubość 0,39 do 0,4 mm (+/- 10%), wielkość porów 1,0 mm (+/- 10%). Rozmiar 20 cm x 20 cm szt 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Siatka dootrzewnowa płaska, transparentna, jednowarstwowa, cPTFE, Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Grubość siatki 0,15 mm (+/- 10%), wielkość porów 2,4 mm (+/- 10%). Rozmiar 10 cm x 15 cm szt 8; 2 Siatka dootrzewnowa płaska, transparentna, jednowarstwowa, cPTFE, Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Grubość siatki 0,15 mm (+/- 10%), wielkość porów 2,4 mm (+/- 10%). Rozmiar 20 cm x 15 cm szt 5; 3 Siatka dootrzewnowa płaska, transparentna, jednowarstwowa, cPTFE, Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Grubość siatki 0,15 mm (+/- 10%), wielkość porów 2,4 mm(+/- 10%). Rozmiar 30 cm x 20 cm szt 5; 4 Siatka dootrzewnowa płaska, transparentna, jednowarstwowa, cPTFE, Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Grubość siatki 0,15 mm (+/- 10%), wielkość porów 2,4 mm (+/- 10%). Rozmiar 37 cm x 28 cm szt 5; 5 Siatka dootrzewnowa płaska, transparentna, jednowarstwowa, cPTFE, Do zabiegów metodą klasyczną i laparoskopową. Grubość siatki 0,15 mm (+/- 10%), wielkość porów 2,4 mm(+/- 10%). Rozmiar O 13 szt 8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klej tkankowy z monometrycznego n-butyl-2-cyjanoakrylatu, szybko polimeryzuje w kontakcie z płynem tkankowym, zabarwiony na niebiesko, tworzy barierę ochronną zabezpieczającą ranę przed mikroorganizmami. Gotowy do użycia bezpośrednio po otwarciu ampułki z możliwością implantacji wewnętrznej poj. 0,5 ml x 5 szt op. 16.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- UBEZPIECZENIE GMINY NOWOSOLNA
- "Usługi odbierania odpadów komunalnych z jednostek Miejskiego Centrum Medycznego "Górna" w Łodzi".
- 81/ZP/2024 Sukcesywna dostawa notesów dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Zakup samochodów osobowych nieoznakowanych segmentu D na potrzeby KWP w Łodzi
- Usługa utrzymania czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Widzewa w Łodzi
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawę wyrobów medycznych dla pacjenta z pęcherzowym oddzielaniem się naskórka, Epidermolysis Bullosa (EB) dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa materiałów opatrunkowych uzupełnienie I
- Dostawa Gazików i cewników z podziałem na pakiety
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych, materiałów opatrunkowych i innych materiałów do Działu Farmacji SPZZOZ w Przysusze
- Dostawa pieluchomajtek i materiałów opatrunkowych
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków ochrony indywidualnej i materiałów medycznych różnych
więcej: Opatrunki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.