Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Szczecin: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ PRENUMERATY CZASOPISM KRAJOWYCH
DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE - znak sprawy ZP/CzP/09/08
Numer ogłoszenia: 282909 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza w Szczecinie , ul. Janosika 8, 71-424 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 422-08-51 w 319, fax. 091 4232417.
- Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.AR.SZCZECIN.PL
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ PRENUMERATY CZASOPISM KRAJOWYCH DLA BIBLIOTEKI GŁÓWNEJ AKADEMII ROLNICZEJ W SZCZECINIE - znak sprawy ZP/CzP/09/08.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa czasopism polskich w roku 2009 - w ramach prenumeraty wg załączonego poniżej wykazu dla Biblioteki Głównej (ul. Janosika 8) oraz Czytelni Wydziałowych (ul. K. Królewicza 3-4, ul. Żołnierska 47, ul. Judyma 12, ul. Papieża Pawła VI nr 3,) Akademii Rolniczej w Szczecinie. Jako dodatkowa usługa wskazane jest dostarczanie bieżących informacji o nowościach oraz tytułach zawieszanych. Opis przedmiotu zamówienia został dokonany poprzez wskazanie tytułów czasopism oraz obiektywnych cech technicznych i jakościowych. Zamawiający pod pojęciem komplet rozumie wszystkie numery z roku 2009 danego tytułu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.20.00 - Czasopisma .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. a także spełnią następujące warunki udziału w postępowaniu: 1) udokumentują wykonanie (lub wykonywanie) co najmniej trzech dostaw czasopism tj. rocznej prenumeraty, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych przez Wykonawcę dokumentach i oświadczeniach, wymaganych specyfikacją.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy _ Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego treść stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych lub wykonywanych dostaw czasopism w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, listy polecające). Warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu jest wykazanie co najmniej 3 dostaw czasopism tj. rocznej prenumeraty w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - według załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ. W celu potwierdzenia, że oferowane przez Wykonawcę dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający żąda: 1) dołączenia do oferty faktury pro forma, zawierającej wszystkie tytuły czasopism zawarte w rozdziale III SIWZ oraz ceny jednostkowe. Jeżeli faktura pro forma będzie zawierać tylko ogólną wartość zamówienia, należy do niej dołączyć specyfikację zawierającą wszystkie tytuły z wykazu wraz z cenami jednostkowymi (cena jednego kompletu) oraz wartością ogólną każdego tytułu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Możliwość domawiania tytułów czasopism - 10
- 3 - Możliwość zawieszenia części dzienników na okres wakacji - 10
- 4 - Punkt dystrybucji prasy na terenie m. Szczecina - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ar.szczecin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie, pok. 302, 303 ul. Janosika 8, 71 - 424 Szczecin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 11:30, miejsce: w Budynku Rektoratu Akademii Rolniczej w Szczecinie w Gabinecie Dyrektora Biblioteki Głównej, pok. 33 ul. Janosika 8, 71 - 424 Szczecin.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zestaw aparatury do wysokosprawnej chromatografii cieczowej/spektrometrii masowej.
- dostawa pojemników do pobierania i preparatyki krwi.
- dostawa czasopism zagranicznych (papierowych i elektronicznych) oraz baz danych, jak również czasopism krajowych na rzecz Uniwersytetu Gdańskiego
więcej: Czasopisma »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.