eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekZimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu szczecineckiego sezonie 2010-2011r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-12

Szczecinek: Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu szczecineckiego sezonie 2010-2011r.
Numer ogłoszenia: 282947 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. 28 Lutego 16, 78-401 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 37-243-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu szczecineckiego sezonie 2010-2011r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres zamówienia: Powiatowy Zarząd Dróg w Szczecinku zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na: Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2010/2011w częściach: 1. zadanie 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 1 2. zadanie 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 2 3. zadanie 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 3 4. zadanie 4: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 4, 5. zadanie 5: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 5 6. zadanie 6: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 6 7. zadanie 7: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 7 8. zadanie 8 : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 8 9.zadanie 9 : Zimowe utrzymanie dróg ulic i chodników na terenie miasta Szczecinek wg załącznika 1,2,3 do zadania nr 9.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1.Zakres zamówienia: Powiatowy Zarząd Dróg w Szczecinku zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na: Zimowe utrzymanie dróg na terenie powiatu szczecineckiego w sezonie 2010/2011w częściach: 1. zadanie 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 1 2. zadanie 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 2 3. zadanie 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 3 4. zadanie 4: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 4, 5. zadanie 5: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 5 6. zadanie 6: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 6 7. zadanie 7: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 7 8. zadanie 8 : Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu szczecineckiego wg załącznika do zadania nr 8 9.zadanie 9 : Zimowe utrzymanie dróg ulic i chodników na terenie miasta Szczecinek wg załącznika 1,2,3 do zadania nr 9

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 3.1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.2. Wykonawca składający ofertę musi: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z pkt. 4 SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 3.1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.2. Wykonawca składający ofertę musi: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z pkt. 4 SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 4.1. Formularz oferty 4.2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, oraz zaświadczenie o opłacaniu składek KRUS, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 m - cy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy, spełnia warunki udziału w postępowaniu - art. 44 ustawy, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik Nr l do formularza oferty) 4.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącymi załącznik Nr 2 do formularza oferty. 4.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia. 4.6. Wypełniony formularz cenowy (formularz kosztorysu ofertowego}. Dopuszcza się składanie ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia /konsorcjum, spółka cywilna/. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku każdy z partnerów zobowiązany jest spełniać art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i każdy musi osobno złożyć dokumenty wymienione w pkt. 4.2 i 4.3 SIWZ Pozostałe dokumenty mogą być złożone wspólnie. Wszelkie kontakty, korespondencja, oświadczenia i zawiadomienia między uczestnikami konsorcjum a zamawiającym będą się odbywać za pośrednictwem pełnomocnika. Umowa regulująca współpracę - umowa konsorcjum musi w szczególności zawierać poniższe warunki: 1.Strony umowy z oznaczeniem lidera. 2.Cel zawarcia umowy. 3.Okres obowiązywania umowy konsorcjum /obejmujący okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz okres gwarancji/. 4.Solidarną odpowiedzialność każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wobec zamawiającego za wykonanie umowy oraz wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5.Wyłączenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do czasu wykonania przedmiotu zamówienia. 6.Zakaz dokonywania zmian w umowie konsorcjum bez zgody zamawiającego. Uwaga: Dokumenty wymienione w pkt 4 - 4.6. winny być przedstawione w formie oryginałów albo kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 3.Warunki, których spełnienie wymagane jest od wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 3.1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.2. Wykonawca składający ofertę musi: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z pkt. 4 SIWZ. Warunki będą oceniane wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Szczecinku, ul. 28 Lutego 16, 78-400 Szczecinek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.