eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToszekZimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 na terenie Gminy Toszek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-28

Toszek: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 na terenie Gminy Toszek
Numer ogłoszenia: 282967 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Toszek , ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 32 2378020, faks 32 2334141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.toszek.pl; www.bip.toszek.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 na terenie Gminy Toszek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie 2011/2012 na terenie Gminy Toszek. Postępowanie prowadzone jest z podziałem na 5 (pięć) zadań: zadanie I - Miasto Toszek, zadanie II - Sołectwa: Kotulin i Proboszczowice, zadanie III - Sołectwa: Ligota Toszecka, Pawłowice, Boguszyce, Płużniczka, Sarnów, zadanie IV - Sołectwa: Ciochowice, Pisarzowice, Wilkowiczki, Kotliszowice, zadanie V - Sołectwa: Pniów, Paczyna, Paczynka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział III SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego (CPV 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania, CPV 90.63.00.00-2 Usługi osuwania oblodzeń). Okoliczności, po których zaistnieniu będą udzielane zamówienia uzupełniające: - potrzeba wykonania usług tego samego rodzaju, np. w wyniku utrzymujących się warunków atmosferycznych powodujących konieczność dalszego zimowego utrzymania dróg, - pod koniec lub po zakończeniu realizacji zamówienia podstawowego (w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego)

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował) sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: w zakresie zadania I: - minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 60 KM, wyposażonym w pług do odśnieżania, - minimum 1 rozrzutnikiem do rozsypywania materiału uszorstniającego, - minimum 1 samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności do 10 t lub ciągnikiem z przyczepą samowyładowczą do wywozu śniegu, - minimum 1 koparko-ładowarką lub ładowarką o masie do 8 t. Dla zadań od II do V: - minimum 1 ciągnikiem kołowym lub innym sprzętem o mocy min. 60 KM, wyposażonym w pług do odśnieżania - dla każdego z zadań, - minimum 1 rozrzutnikiem do rozsypywania materiału uszorstniającego - dla każdego z zadań, w zakresie sprzętu ciężkiego: - 1 ładowarką o pojemności min. 1,5 m3 i mocy co najmniej 100 KM z napędem na 4 koła, - 1 pługiem wirnikowym ciężkim. UWAGA: Wymieniony sprzęt ciężki w ilości po 1 szt przewidziany jest maksymalnie na dwa zadania, a zatem: - przy składaniu oferty na jedno bądź dwa zadania - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (będzie dysponował) po 1 szt ładowarki i 1 szt pługa, - składając ofertę na trzy lub cztery części - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje (będzie dysponował) ładowarką i pługiem w ilości po 2 szt

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na warunkach jak niżej i w przypadku: - wystąpienia siły wyższej oznaczającej wydarzenie zewnętrzne, nieprzewidywalne, niemożliwe do zapobieżenia i poza kontrolą stron umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu, - zmiany (wydłużenia) terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia warunków pogodowych, w których konieczne będzie dalsze prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych, - zmiany w danych Wykonawcy lub Zamawiającego wynikających z dokumentów rejestrowych, - zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, - ustawowej zmiany stawki podatku VAT, której zastosowanie nie będzie skutkowało zmianą poszczególnych stawek (cen) brutto umowy, - zmiany Podwykonawców realizujących powierzoną im przez Wykonawcę część przedmiotu zamówienia - w uzasadnionych przypadkach za pisemną zgodą Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.toszek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Toszku, Referat Zamówień Publicznych, Rozwoju i Promocji Gminy, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, pokój nr 27, tel. (32) 237-80-22,30, za opłatą 15,00 zł netto + VAT.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, sekretariat - pokój nr 19 (I piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Miasto Toszek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania I obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych i chodników na terenie Miasta Toszek, wymienionych w załączniku do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku do SIWZ, o łącznej długości 10,213 km, w następującym zakresie: - odśnieżanie dróg, - odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym, - odśnieżanie wraz z posypywaniem chodników i innych powierzchni, - wywożenie śniegu z ulic wskazanych przez Zamawiającego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sołectwa: Kotulin i Proboszczowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania II obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Kotulin i Proboszczowice, wymienionych w załączniku do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku do SIWZ, o łącznej długości 19,149 km, w następującym zakresie: - odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), - odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sołectwa: Ligota Toszecka, Pawłowice, Boguszyce, Płużniczka, Sarnów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania III obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Kotulin i Proboszczowice, wymienionych w załączniku do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku do SIWZ, o łącznej długości 17,281 km, w następującym zakresie: - odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), - odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sołectwa: Ciochowice, Pisarzowice, Wilkowiczki, Kotliszowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania IV obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Ciochowice, Pisarzowice, Wilkowiczki, Kotliszowice, wymienionych w załączniku do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku do SIWZ, o łącznej długości 15,897 km, w następującym zakresie: - odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), - odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sołectwa: Pniów, Paczyna, Paczynka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania V obejmuje zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie sołectw: Pniów, Paczyna, Paczynka, wymienionych w załączniku do SIWZ, według standardów utrzymania określonych w załączniku do SIWZ, o łącznej długości 13,318 km, w następującym zakresie: - odśnieżanie dróg (także przy użyciu sprzętu ciężkiego), - odśnieżanie oraz likwidacja śliskości pośniegowej i lodowej poprzez posypywanie jezdni materiałem uszorstniającym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.