Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-11
Warszawa: dostawa przenośnego zestawu do analizy hałasu pojazdów
Numer ogłoszenia: 28296 - 2008; data zamieszczenia: 11.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Transportu Samochodowego, ul. Jagiellońska 80, 03-301 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8113231, fax 022 8110906.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.its.home.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa przenośnego zestawu do analizy hałasu pojazdów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem przetargu jest sprzedaż, szkolenie, dostawa, montaż, uruchomienie i odbiór w siedzibie Kupującego fabrycznie nowego, produkowanego seryjnie, przenośnego zestawu do analizy hałasu pojazdów metodą w przejeździe (pass-by). Przenośny zestaw do zautomatyzowanego pomiaru hałasu zewnętrznego pojazdów metodą w przejeździe (pass-by) ma służyć do pomiaru emisji fal akustycznych: zgodnie z Dyrektywą 1999/101 zgodnie z Dyrektywą 2001/43 zgodnie z Dyrektywą 2007/34 zgodnie z Regulaminem EKG ONZ 51/02 (zwanym starym), zgodnie z Regulaminem 51/03 (zwanym nowym), zgodnie z normą ISO 362 (pass-by) (lub równoważne) zgodnie z normą ISO 5130 (wydech) (lub równoważne) zgodnie z normą ISO 13325 (hałas opon) (lub równoważne) zgodnie z Regulaminem SAE J1470 (lub równoważne) w ramach badań rozwojowych i poznawczych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 98.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełniania powyższego waruku na podstawie dokumentów: Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia o spełnianiu art. 22 ust 1 i art. 24 ustawy PZP. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, w zakresie organizacji dostaw, serwisu stanowisk badawczych i dystrybucji oprogramowania zarządzającego analizatorem, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń. 1. Oświadczenie o spełnianiu art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Wykaz punktów serwisowych i adres kontaktowy pomocy technicznej w przypadku awarii. 3. Wykaz pracowników merytorycznych, przewidzianych do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. (minimum 1 osoba) 4. Wykaz wykonanych dostaw, w tym minimum jedna dostawa aparatury do badań hałasu tej samej klasy pomiarowej o wartości minimum 300.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów o dokumentach jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 19.05.2006r.). 5. Wykaz wykonanych upgradów oprogramowania poprawiającego zarządzanie aparaturą do badania hałasu, w tym minimum 3 upgrady w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów o dokumentach jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z 19.05.2006r.). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie: Oświadczenia o spełnianiu art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi art. 22 ust 1 ustawy PZP. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej firmy potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty powinny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem, przez osobę upoważnioną do reprezentacji oferenta. 3.Wykaz punktów serwisowych i adres kontaktowy pomocy technicznej w przypadku awarii. 4.Wykaz pracowników merytorycznych, przewidzianych do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych. (minimum 1 osoba). 5.Wykaz wykonanych dostaw, w tym minimum jedna dostawa aparatury do badań hałasu o wartości minimum 300.000 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów o dokumentach jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 6.Wykaz wykonanych upgradów oprogramowania poprawiającego zarządzanie aparaturą do badania hałasu, w tym minimum 3 upgrady w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających , że dostawy zostały wykonane należycie zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów o dokumentach jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.its.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO ul. Jagiellońska 80, 03-301 WARSZAWA, TEL. 811-32-31 do 39, FAX 811-09-06 pok. 27A.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 12:00, miejsce: INSTYTUT TRANSPORTU SAMOCHODOWEGO ul. Jagiellońska 80, 03-301 WARSZAWA, pok. 114.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa aparatu do izolacji kwasów nukleinowych
- "Dostawa urządzeń laboratoryjnych do Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie" Zamówienie obejmuje 6 zadań. Każde z zadań opisane w SWZ.
- Dostawa precyzyjnej, uniwersalnej maszyny wytrzymałościowej 10kN z przedłużoną ramą +250mm oraz ekstensometrem wideo
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy dwóch kompletnych systemów do rejestracji parametrów jakości wody w ciekach dla Instytutu Geografii i Gospodarki Przestrzennej Uniwersytetu Jagiellońskiego
- Dostawa fabrycznie nowego wyposażenia do pracowni metrologii służącego do realizacji zajęć praktycznych
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.