Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-23
Poznań: Dostawa artykułów higienicznych do dalszej odsprzedaży do jednostek podległych Centrum Poczty Oddział Regionalny w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 282981 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Przedsiębiorstwo Użyteczności Publicznej "Poczta Polska" ul. Rakowiecka 26, 00-940 Warszawa, Centrum Infrastruktury OR w Poznaniu , ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 0-61/8697011, fax. 0-61/8697134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poczta-polska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów higienicznych do dalszej odsprzedaży do jednostek podległych Centrum Poczty Oddział Regionalny w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów higienicznych do dalszej odsprzedaży do jednostek podległych Centrum Poczty Oddział Regionalny w Poznaniu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 33.77.00.00 - Artykuły higieniczne z papieru 33.70.00.00 - Produkty do pielęgnacji ciała .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII niniejszej Specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 ustawy. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenia zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o spełnieniu wymagań z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik Nr 2 do Specyfikacji. 2. Zamawiający w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty wymienione w pkt. 2 muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2 niniejszego Rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa wyżej, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie orz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następującego dokumentu: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - (minimum jedna dostawa) zgodnie z Załącznikiem Nr 3 do Specyfikacji. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, iż poprzez przedstawienie w wykazie wykonywanych dostaw odpowiadających rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, rozumie umowę dostawy artykułów higienicznych o minimalnej wartości: -dla części nr 1: 3 000,00 złotych, -dla części nr 2: 500,00 złotych, -dla części nr 3: 8 000,00 złotych, -dla części nr 4: 10 000,00 złotych, -dla części nr 5: 500,00 złotych, -dla części nr 6: 9 000,00 złotych, -dla części nr 7: 10 000,00 złotych, -dla części nr 8: 15 000,00 złotych. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, Wykonawca zobowiązany jest: -do złożenia wykazu, w którym wykazana będzie minimum jedna dostawa artykułów higienicznych o wartości minimalnej odpowiadającej sumie wartości minimalnych (określonych powyżej) dla poszczególnych części, -bądź do złożenia osobnych wykazów dla poszczególnych części, z zastrzeżeniem, iż wykazane umowy dostawy artykułów higienicznych w poszczególnych wykazach nie mogą być jednakowe. Określenie odbiorców usług następuje przez podanie ich nazw i adresów w sposób umożliwiający ich identyfikację. Zamawiający wyjaśnia, iż dokonując oceny wykonanych dostaw podanych w wykazie uzna wyłącznie te, które będą spełniać warunek określony powyżej oraz będą zawierały dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą spełnić łącznie. 3. Pozostałe dokumenty składające się na ofertę: 1) formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do Specyfikacji; 2) oryginał lub kserokopia pełnomocnictwa potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub osobę udzielającą pełnomocnictwa, jeżeli ofertę składa osoba, której upoważnienie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ppup Poczta Polska
Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu
Dział Zamówień Publicznych
ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:30, miejsce: ppup Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych (I piętro pokój 129) ul. Głogowska 17, 60-943 Poznań.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Gorzowie Wielkopolskim.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.1 do Formularza ofertowego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Kaliszu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.2 do Formularza ofertowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Koninie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.3 do Formularza ofertowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy Poznań Województwo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.4 do Formularza ofertowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy Poznań Miasto.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.5 do Formularza ofertowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Zielonej Górze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.6 do Formularza ofertowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Pile.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.7 do Formularza ofertowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.00.00-5, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów higienicznych dla Centrum Poczty Oddział Rejonowy w Lesznie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowe zestawienie asortymentu oraz ilości artykułów higienicznych na niniejsze zamówienie częściowe stanowi załącznik Nr 1.8 do Formularza ofertowego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.76.20.00-9, 33.77.00.00-8, 33.70.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa artykułów biurowych oraz papieru kserograficznego na potrzeby Oddziału Regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Poznaniu oraz podległych Placówek Terenowych
- Dostawa przełączników sieciowych
- Ochrona budynków i terenu Collegium Polonicum w Słubicach przed kradzieżą, rabunkiem lub niszczeniem.
- Roboty budowlane w budynku i na terenie Zespołu Pałacowo -Parkowego w Turwi- Etap 1
- Dostawa i wymiana urządzeń pomiarowych w budynkach zasobu ZKZL sp. z o.o
- Zakup energii elektrycznej na potrzeby Urzędu Statystycznego w Poznaniu i Oddziałów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów opatrunkowych i rękawiczek jednorazowych dla Szpitala Nowowiejskiego
- Na dostawę obłożeń, fartuchów i serwet chirurgicznych na potrzeby Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o.o. - powtórka
- "Dostawa artykułów do utrzymania higieny na potrzeby Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie"
- Dostawy majtek, pieluchomajtek i wkładów anatomicznych dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Bielawie
- "Zakup i dostawa środków czystości na potrzeby SP ZOZ w Hajnówce"
- Dostawa środków czystości
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.