Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-18
Górno: Remont pawilonu nr 21 w Domu Pomocy Społecznej w Górnie
Numer ogłoszenia: 283032 - 2009; data zamieszczenia: 18.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Górnie , Górno Sanatorium 23, 36-051 Górno, woj. podkarpackie, tel. 017 7729880, faks 017 7729880.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsgorno.domypomocy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pawilonu nr 21 w Domu Pomocy Społecznej w Górnie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pawilonu nr 21 w Domu Pomocy Społecznej w Górnie, w ramach którego należy wykonać: roboty budowlane, wewnętrzne instalacje elektryczne i teletechniczne, wewnętrzne instalacje zimnej wody, ciepłej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej oraz wykonanie oranżerii przy budynku.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - warunek zostanie uznany za spełniony na podstawie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do formularza oferty, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawcy załączą do oferty dokumenty potwierdzające, że: -zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 zamówienie, którego przedmiotem było wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, -kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, oraz wpisany jest na listę członków właściwej izby samorządu. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - warunek zostanie uznany za spełniony jeśli wykonawcy załączą do oferty dokumenty: -informację banku o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej -polisę lub inny dokument ubezpieczenia d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu stosując regułę: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 4.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 6.Dokumenty potwierdzające, że osoby (kierownik budowy), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia zawodowe (uprawnienia zawodowe, zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - Ustawa z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów i inżynierów budownictwa oraz urbanistów). 7.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. 8.Dokumenty potwierdzające, że usługi przedstawione w wykazie, o którym mowa w ust. 5 zostały wykonane należycie. UWAGA: Podczas oceny ofert uwzględnione zostaną wyłącznie usługi, których należyte wykonanie wykonawca potwierdzi stosownymi dokumentami (referencjami) wystawionymi przez zamawiających. 9.Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsgorno.domypomocy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Górnie; 36-051 Górno k/Rzeszowa; paw. 23 administracja pok.2.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Górnie; 36-051 Górno k/Rzeszowa; paw. 23 administracja pok.2.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI GÓRNO
więcej: przetargi GÓRNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.