Ogłoszenie z dnia 2011-01-07
Warszawa: Sukcesywna dostawa środków czystościowych do Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie
Numer ogłoszenia: 2830 - 2011; data zamieszczenia: 07.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego, ul. Marymoncka 99/103, 01-813 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5693700, faks 022 5693712.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa środków czystościowych do Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystościowych do Centrum Medycznego Kształcenia Podyplomowego w Warszawie, których szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ, zgodnie z zapotrzebowaniami składanymi przez Zamawiającego. b) Towar ma być dostarczony zgodnie z asortymentem określonym w Załączniku nr 2 do SIWZ. W trakcie realizacji umowy Zamawiający nie dopuszcza wprowadzania zmian pod względem rodzaju dostarczanych produktów (producent/nazwa określone w Załączniku nr 1) oraz wielkości opakowań. c) Główny przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0 nazwa: środki czyszczące i polerujące; 33.76.00.00-5 nazwa: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety. d) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, pod względem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i jakościowego. e) UWAGA: w przypadku gdy Wykonawca zaoferuje produkt równoważny do opisanego poprzez wskazanie znaku towarowego, patentu czy pochodzenia, winien załączyć do oferty próbkę oferowanego produktu równoważnego. Przez próbkę Zamawiający rozumie produkt, który będzie odpowiadał przedmiotowi realizacji umowy, tj. wymieniony z nazwy w złożonej ofercie, o pojemności/wielkości określonej w SIWZ. f) Zamawiający dokona oceny równoważności załączonych do oferty próbek z asortymentem wymienionym w SIWZ pod względem technologicznym, wydajnościowym i jakościowym na podstawie etykiety producenta umieszczonej na opakowaniu (skład chemiczny, przeznaczenie, pojemność/wielkość) oraz testów przydatności użytkowej. g) Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani wariantowych. h) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.76.00.00-5.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DANAR DANUTA DĄBROWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
DANAR DANUTA DĄBROWSKA I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
- DANAR Danuta Dabrowska i Wspólnicy S.J., ul. Zawodzie 7A, 02-981 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 93984,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 108482,13
Oferta z najniższą ceną: 108482,13 / Oferta z najwyższą ceną: 115053,50
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa powszechnie dostępna o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości dla SP ZOZ MSWiA w Lublinie - część 1
- Sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej i gospodarczej, ręczników papierowych, środków do mycia i dezynfekcji oraz innych preparatów i materiałów do sterylizacji.
- 4WOG-1200.2712.25.2025 Zakup i dostawa materiałów do utrzymania czystości w podziale na 8 części
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Zakup i dostawa środków do mycia maszynowego
- Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
więcej: Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.