Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-12
Warszawa: Dostawa urządzeń warsztatowych
Numer ogłoszenia: 283171 - 2010; data zamieszczenia: 12.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 3090 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6815337, faks 022 6815093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.9rbm.rembertow.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - podsektor rządowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń warsztatowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych z podziałem na 14 części (zadań): CZĘŚĆ NR 1 - Dostawa urządzeń warsztatowych - 17 szt.; CZĘŚĆ NR 2 - Dostawa przemysłowej kwasoodpornej zgrzewarki liniowej - 1 szt.; CZĘŚĆ NR 3 - Dostawa agregatu sprężarkowego mobilnego - 1 szt.; CZĘŚĆ NR 4 - Dostawa wytwornicy pary - 1 szt.; CZĘŚĆ NR 5 - Dostawa próbnika do testowania wtryskiwaczy pojazdów ciężarowych - 1 szt.; CZĘŚĆ NR 6 - Dostawa metalowej smarownicy noża z kompletem nasadek do smarowniczek - 2 szt.; CZĘŚĆ NR 7 - Dostawa mobilnego przejezdnego odsysacza spalin do pojazdów ciężarowych - 2 szt.; CZĘŚĆ NR 8 - Dostawa wiertarki promieniowej z wyposażeniem 1 szt.; CZĘŚĆ NR 9 - Dostawa stołu warsztatowego w wyposażeniem warsztatowym - 2 szt.; CZĘŚĆ NR 10 - Dostawa myjni z obiegiem zamkniętym - 1 szt.; CZĘŚĆ NR 11 - Dostawa agregatu sprężarkowego o pojemności 200 l - 2 szt.; CZĘŚĆ NR 12 - Dostawa prasy hydraulicznej 20 t - 1 szt.; CZĘŚĆ NR 13 - Dostawa nagrzewnicy 50 KW - 2 szt.; CZĘŚĆ NR 14 - Dostawa urządzenia spawalniczego gazowo-tlenowego z wyposażeniem - 1 szt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 2. Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3 850,00 PLN (słownie: trzy tysiące osiemset pięćdziesiąt złotych), w tym na: zadanie 1 - 500,00 PLN (słownie: pięćset zł); zadanie 2 - 80,00 PLN (słownie: osiemdziesiąt zł); zadanie 3 - 70,00 PLN (słownie: siedemdziesiąt zł); zadanie 4 - 850,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt zł); zadanie 5 - 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt zł); zadanie 6 - 110,00 PLN (słownie: sto dziesięć zł); zadanie 7 - 500,00 PLN (słownie: pięćset zł); zadanie 8 - 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc zł); zadanie 9 - 200,00 PLN (słownie: dwieście zł); zadanie 10 - 100,00 PLN (słownie: sto zł); zadanie 11 - 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści zł); zadanie 12 - 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt zł); zadanie 13 - 130,00 PLN (słownie: sto trzydzieści zł); zadanie 14 - 60,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt zł). Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, minimum 1 (jedną) dostawę, odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, np. referencje. Wartość każdej (pojedynczej) dostawy winna być nie mniejsza niż: na zadanie 1 - 30 000,00 zł; na zadanie 2 - 5 000,00 zł; na zadanie 3 - 4 000,00 zł; na zadanie 4 - 50 000,00 zł; na zadanie 5 - 3 500,00 zł; na zadanie 6 - 7 000,00 zł; na zadanie 7 - 30 000,00 zł; na zadanie 8 - 60 000,00 zł; na zadanie 9 - 10 000,00 zł; na zadanie 10 - 6 000,00 zł; na zadanie 11 - 8 000,00 zł; na zadanie 12 - 3 000,00 zł; na zadanie 13 - 8 000,00 zł; na zadanie 14 - 4 000,00 zł.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek został spełniony, jeżeli Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż łącznie 228 500,00 pln, w tym: na zadanie 1 - 30 000,00 zł; na zadanie 2 - 5 000,00 zł; na zadanie 3 - 4 000,00 zł; na zadanie 4 - 50 000,00 zł; na zadanie 5 - 3 500,00 zł; na zadanie 6 - 7 000,00 zł; na zadanie 7 - 30 000,00 zł; na zadanie 8 - 60 000,00 zł; na zadanie 9 - 10 000,00 zł; na zadanie 10 - 6 000,00 zł; na zadanie 11 - 8 000,00 zł; na zadanie 12 - 3 000,00 zł; na zadanie 13 - 8 000,00 zł; na zadanie 14 - 4 000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, w przypadkach niezależnych od Zamawiającego, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu zawarcia umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 1.4. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla zamawiającego, 1.5. z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, 1.6. z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.9rbm.rembertow.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1 pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.10.2010 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 3, pokój nr 8 - Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzeń warsztatowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół warsztatowy 2 stanowiskowy z szafkami - szt. 5 Stół warsztatowy 2 stanowiskowy - szt. 5 Stół warsztatowy 2 stanowiskowy z jedną szafką - szt. 1 Stół do pakowania na metalowej podstawie -szt. 1 Krajalnica do papieru - szt. 1 Regał warsztatowy z 5 półkami (300x250x60) - szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa przemysłowej kwasoodpornej zgrzewarki liniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa przemysłowej kwasoodpornej zgrzewarki liniowej - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa agregatu sprężarkowego mobilnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat sprężarkowy mobilny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa wytwornicy pary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wytwornica pary (parownica) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa próbnika do testowania wtryskiwaczy pojazdów ciężarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Próbnik do testowania wtryskiwaczy pojazdów ciężarowych - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa metalowej smarownicy noża z kompletem nasadek do smarowniczek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Metalowa smarownica noża z kompletem nasadek do smarowniczek - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mobilnego przejezdnego odsysacza spalin do pojazdów ciężarowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mobilny przejezdny odsysacz spalin do pojazdów ciężarowych - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa wiertarki promieniowej z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wiertarka promieniowa z wyposażeniem - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa stołu warsztatowego w wyposażeniem warsztatowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół warsztatowy w wyposażeniem warsztatowym - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa myjni z obiegiem zamkniętym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Myjna z obiegiem zamkniętym - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa agregatu sprężarkowego o pojemności 200 l.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Agregat sprężarkowy o pojemności 200 l - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa prasy hydraulicznej 20 t.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prasa hydrauliczna 20 t - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa nagrzewnicy 50 KW.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nagrzewnica 50 KW - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa urządzenia spawalniczego gazowo-tlenowego z wyposażeniem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenie spawalnicze gazowo-tlenowe z wyposażeniem - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
- Dostawa i montaż verticali
- Świadczenie usług monitoringu wizyjnego wraz z serwisem w budynku internatowym w Pruszczu Gdańskim.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ratowniczego dla OSP Kęty w ramach projektu "Zarządzanie kryzysowe bez granic"- 8 części
- Zakup i dostawa urządzenia do przetaczania tarcz hamulcowych
- Dostawa, montaż oraz uruchomienie urządzenia do dynamicznej wymiany oleju w automatycznych skrzyniach biegów
- Zakup i dostawa urządzeń /narzędzi warsztatowych na potrzeby Stacji Obsługi KWP z siedzibą w Radomiu
- Zakup i dostawa wyposażenia: pracowni mechanizacji -spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
więcej: Urządzenia warsztatowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.