Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Warszawa: Zakup eksperckiej usługi informatycznej
Numer ogłoszenia: 28325 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego , Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 262 57 77, faks 22 262 52 74; 262 52 70.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup eksperckiej usługi informatycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup eksperckiej usługi informatycznej, w ramach której Zamawiający będzie miał zapewniony przez okres jednego roku dostęp do bazy danych w języku angielskim - raportów dotyczących m.in. zarządzania IT, wartości biznesowej IT, architektury IT, w szczególności dotyczących złożonych projektów informatycznych realizowanych w sektorze publicznym oraz powiązanych z nią usług koordynacji i wsparcia w języku polskim w korzystaniu z wyżej wymienionych zasobów, bez ograniczenia co do liczby interakcji. Użytkownikiem Usługi będzie wskazana przez Zamawiającego jedna osoba, określona indywidualnie, z imienia i nazwiska, będzie to pracownik Zamawiającego, który otrzyma prawo do korzystania z Usługi w zakresie: Uprawnienia dla Użytkownika: Użytkownik posiadać ma dostęp do następujących elementów Usługi: 1. Dostęp do treści takich jak badania podstawowe, badania specyficzne dla poszczególnych funkcji IT, analiza porównawcza w zakresie kluczowych metryk IT, narzędzia diagnostyczne, szablony i studia przypadków. 2. Wybrane analizy rynku IT / przeszukiwania danych dotyczących dostawców rozwiązań IT, webinaria z udziałem przedstawicieli Wykonawcy. 3. Dedykowany lokalny zespół wsparcia. 4. Możliwość udziału - w ramach wynagrodzenia umownego - w wydarzeniach organizowanych przez Wykonawcę. 5. Forum wymiany doświadczeń online. 6.Szczególnym uprawnieniem Użytkownika jest ustalanie szczegółowego celu, zakresu i priorytetów współpracy oraz monitorowanie jej efektywności, przy udziale dedykowanego lokalnego zespołu wsparcia Wykonawcy. W ramach świadczenia usługi Zamawiający będzie miał m.in. dostęp do następujących elementów usługi: 1.Dostęp do treści: a)Zakres merytoryczny: -Perspektywa obszarów tematycznych; -Perspektywa ról w organizacji; b)Dostęp, przez 5 dni roboczych w tygodniu, poprzez dedykowaną do tego stronę WWW lub portal internetowy, do opracowanych przez Wykonawcę wyników badań, analiz i raportów oraz narzędzi diagnostycznych. c)Dostęp w godz. 8-17 w dni robocze (tj. w dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem ustawowo wolnych od pracy) dla konkretnej osoby korzystającej z Usługi wskazanej przez Zamawiającego, do specjalistycznych materiałów, takich jak podcasty, videocasty, głosowania, oraz raportów, dostępnych przez dedykowaną do tego stronę WWW lub portal internetowy. d)Dostęp do dedykowanych badań dotyczących zarządzania organizacją IT, badań dotyczących wykorzystania technologii IT i zarządzania technologią IT w sektorze publicznym, stałego dostępu do przeglądu badań przygotowanych przez Wykonawcę (bazy niezależnych badań i raportów z dziedziny IT dostępnej on-line). e)Dostęp do narzędzi diagnostycznych do oceny dojrzałości najważniejszych aspektów zarządzania IT, struktury nakładów, pomiaru/oceny postępu działań naprawczych dokonywanych przy pomocy Wykonawcy u Zamawiającego. f)Dostęp do mechanizmu pozwalającego na kontekstową personalizację bazy wiedzy i wspierającego jej wyszukiwanie. 2.Dedykowany lokalny zespół wsparcia. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca ma zapewnić: 1.Możliwość udziału w organizowanych wydarzeniach tematycznych związanych z przedmiotem usługi: a)Sympozja - trzy bilety (minimalna ilość)* do udziału w organizowanym cyklicznie, raz w roku, sympozjum tematycznym, związanym z przedmiotem usługi, zawierającym wszystkie standardowe uprawnienia uczestnika sympozjum. *ilość biletów zostanie dostosowana w zależności od kryterium pozacenowego, zaoferowanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. b)Specjalne wydarzenia związane z Usługą - zaproszenia przeznaczone dla uprawnionego pracownika Zamawiającego lub innej wskazanej przez niego osoby, do udziału w lokalnych wydarzeniach organizowanych, w kraju lub regionie Europy Środkowo-Wschodniej. 2.Forum wymiany doświadczeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do Umowy oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia określony został w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wartość wymaganego wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w kwocie: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych i 00/100 ). Wadium może być wniesione wyłącznie w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych co najmniej dwa zamówienia o porównywalnym charakterze i zakresie, tj. polegającym na udostępnianiu eksperckiej usługi informatycznej o wartości nie mniejszej niż 100 tyś. zł brutto każda wraz z załączeniem dowodów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Ilość biletów na Sympozjum - 15
- 3 - Termin odwołania biletu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności: - w przypadku zmiany stanu prawnego, które mają wpływ na treść zawartej Umowy; - w przypadku zmian formy prawnej Wykonawcy; - w przypadku wystąpienia wszelkich obiektywnych zmian niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, jeżeli taka zmiana leży w interesie publicznym; - w przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota podatku VAT i kwota brutto. - zmiany wynagrodzenia w przypadku zaistnienia sytuacji o której mowa w pkt III Załącznik nr 2 do Umowy - Opis Usług.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Komisji Nadzoru
Finansowego, ul. Niedźwiedzia 6e, 02-737 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego, Plac Powstańców Warszawy 1, 00- 030 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zakup dekodera do analizy ruchu sieciowego i dużych zbiorów wiadomości e-mail.
- Wykonanie instalacji oddymiającej klatki schodowej B i E w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Usługi Pocztowe
- Wykonanie dok. projekt-kosztorys. termomodernizacji budynku P-la nr 376 przy ul. Admiralskiej 17 wraz z montażem inst. fotowoltaicznej oraz przyg. budynku do instalacji Systemu do Zarządzania Energią
- Dostawa wirtualnego NGFW
- Dostawy materiałów biurowych i komputerowych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania antywirusowego z modułem EDR.
- Zakup dostępu do systemu analizy danych rynkowych
- Zaprojektowanie i wykonanie bazy pacjentów dla programu KOWZS wraz z utrzymaniem systemu
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem na potrzeby realizacji projektu pn.: "Cyberbezpieczny Samorząd Gmina Zagórz"
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd Powiat Brzeski
- Dostawa serwera (1 sztuka) wraz z oprogramowaniem i zasilaczy UPS (3 sztuki) w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.