Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-02
Cmolas: Samochód do zbiórki śmieci dla ZUK Cmolas
Numer ogłoszenia: 283324 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Cmolasie , Cmolas 228, 36-105 Cmolas, woj. podkarpackie, tel. (17) 283 77 14, faks (17) 283 77 14.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Cmolas.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochód do zbiórki śmieci dla ZUK Cmolas.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu do zbiórki śmieci dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Cmolasie. 1. Charakterystyka techniczna i wyposażenie: a). Podwozie: podwozie DMC ok. 18 ton, dwuosiowe, fabrycznie nowe, rok produkcji 2012, silnik o mocy min. 330 kM, spełniający normę EURO 5 bez AdBlue z regulacją elektroniczną, elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy do ok. 90 km/h, napęd 4x4 na koła osi przedniej i tylnej, oś przednia napędzana z możliwością rozłączenia napędu, z blokadą mechanizmu różnicowego sygnalizowaną brzęczkiem, oś tylna napędzana z blokadą mechanizmu różnicowego, przednie i tylne zawieszenie paraboliczne ze stabilizatorem, maksymalne obciążenie zawieszenia przedniego min. 7t, tylnego min. 11t, koła z oponami min. 22,5 cali, koło zapasowe, skrzynia biegów manualna zsynchronizowana, 9-cio biegowa z biegiem pełzającym + 1 bieg wsteczny, sprzęgło jednotarczowe, układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, regulacja wysokości i pochylenia koła kierownicy, blokada koła kierownicy z immobiliserem, elektroniczny system hamulcowy z ABS, hamulce osi przedniej i tylnej bębnowe, zawieszenie kabiny na sprężynach, ilość miejsc 3, lusterka wsteczne ogrzewane i sterowane elektrycznie, siedzenie kierowcy zawieszone pneumatycznie, elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, tachograf cyfrowy fabrycznie aktywowany i wstępnie kalibrowany, radioodbiornik CD, zderzak stalowy, zbiornik na paliwo o pojemności ok. 140l, podgrzewany filtr paliwa + podgrzewany filtr wstępny paliwa, 2 akumulatory nie wymagające konserwacji o pojemności min. 150 Ah, mechaniczny wyłącznik główny, podwozie wyposażone w przystawkę odbioru mocy ze sterowaniem, podwozie wyposażone w płytę czołową do montażu pługa odśnieżnego, wymagane wyposażenie: apteczka, trójkąt ostrzegawczy, lampa ostrzegawcza, podnośnik hydrauliczny min. 10 ton, klin pod koła, gaśnica. b). Żuraw zakabinowy: podstawa kolumny odlewana, sterowanie dwustronne z poziomu jezdni, system ostrzegający o przeciążeniu żurawia z blokadą jego pracy w przypadku przeciążenia, wyłączniki awaryjne na stanowiskach sterowniczych, struktura żurawia wykonana ze stali o wysokiej jakości, maksymalny wysięg - min. 7,00m, udźwig ramion - 2.00 m - min. 3600 kg, - 7.00 m - min. 1000kg, nogi podporowe wysuwane ręcznie, opuszczane hydraulicznie, system uzależniający udźwig żurawia od szerokości rozstawienie podpór, kąt obrotu żurawia min. 360 stopni, zbiornik oleju o pojemności min. 50l. c). Skrzynia ładunkowa wywrotka 3 stronna: pojemność ok. 7m3, podłoga stalowa grubość min. 4mm, burty stalowe grubość min. 3mm, wysokość burt - ok. 600mm, szerokość zewnętrzna skrzyni - ok.2550mm, długość zewnętrzna nie mniejsza niż 4500mm, burty boczne otwierane w osi dolnej ze wspomaganiem sprężynami, burta tylna otwierana automatycznie podczas wywrotu demontowana, siłownik hydrauliczny renomowanego producenta, pompa hydrauliczna o parametrach właściwych do napędu siłownika wywrotu oraz żurawia zakabinowego, zbiornik oleju, sterowanie wywrotem z kabiny, błotniki z tworzywa sztucznego, chlapacze, żółte światła obrysowe, listwy przeciwnajazdowe, osłony świateł tylnych z daszkiem, burta przednia podniesiona o wysokość plandeki, plandeka zwijana do przodu, konstrukcja stalowa śrutowana malowana farbą podkładową oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL (grubość około 200Mm), na kabinie lampa zespolona z napisem: ZUK Cmolas. 2.Wymagane dokumenty dla pojazdu: - dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce w tym świadectwo homologacji podwozia. 3.Wymagane dokumenty dla osprzętu: - oferowany osprzęt musi posiadać certyfikat CE. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Oferowany samochód musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w pkt.1-3 przedmiotu zamówienia. - Termin płatności za dostawę 30 dni po protokolarnym odbiorze samochodu oraz otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT, nie przewiduje się zaliczek. - Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny samochodu zgodnie z zaleceniami producenta. - Podjęcie naprawy musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju samochodu, a zakończenie naprawy maksymalnie do 7 dni od daty jej rozpoczęcia; w okresie gwarancji w przypadku naprawy dłuższej niż 7 dni Wykonawca dostarczy na czas naprawy samochód zamienny przynajmniej o takich samych parametrach technicznych. - Oferowany samochód musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. - Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi samochodu w cenie dostawy. - Gwarancja na oferowany samochód 12 miesięcy, nie mniej niż gwarancja producenta. - Wykonawca dostarczy samochód do siedziby Zamawiającego na własny koszt.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) do 10-08-2012r. godz. 9:30. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 03 9180 1021 2002 1000 7748 0003 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w Zakładzie Usług Komunalnych, zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy muszą wykazać trzy usługi o podobnym charakterze i o wartości min. 250 000,00 zł brutto każda (zał. nr 4 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Opis techniczny przedmiotu zamówienia. (zał. nr 5 do SIWZ) - Kopię wniesienia wadium.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmolas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, pok. 14.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zakładu Usług Komunalnych w Cmolasie, 36-105 Cmolas 228.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Samochód do zbiórki śmieci dla ZUK Cmolas dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z zabudową bramową na podstawie umowy leasingu operacyjnego
- Zakup (dostawa) w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu ciężarowego o dopuszczalnej masie całkowitej 18t z urządzeniem bramowym oraz żurawiem HDS
- Dostawa pojazdu specjalnego do odbioru odpadów komunalnych
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu.
- Zakup używanego samochodu z zabudową hakową o DMC do 15 000 kg
- Dostawa 1 pojazdu ciężarowego zeroemisyjnego z wywrotem do odbioru śmieci z koszy ulicznych.
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.