eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CmolasSamochód do zbiórki śmieci dla ZUK Cmolas

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-02

Cmolas: Samochód do zbiórki śmieci dla ZUK Cmolas
Numer ogłoszenia: 283324 - 2012; data zamieszczenia: 02.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych w Cmolasie , Cmolas 228, 36-105 Cmolas, woj. podkarpackie, tel. (17) 283 77 14, faks (17) 283 77 14.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Gminy Cmolas.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Samochód do zbiórki śmieci dla ZUK Cmolas.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup samochodu do zbiórki śmieci dla potrzeb Zakładu Usług Komunalnych w Cmolasie. 1. Charakterystyka techniczna i wyposażenie: a). Podwozie: podwozie DMC ok. 18 ton, dwuosiowe, fabrycznie nowe, rok produkcji 2012, silnik o mocy min. 330 kM, spełniający normę EURO 5 bez AdBlue z regulacją elektroniczną, elektroniczny ogranicznik prędkości jazdy do ok. 90 km/h, napęd 4x4 na koła osi przedniej i tylnej, oś przednia napędzana z możliwością rozłączenia napędu, z blokadą mechanizmu różnicowego sygnalizowaną brzęczkiem, oś tylna napędzana z blokadą mechanizmu różnicowego, przednie i tylne zawieszenie paraboliczne ze stabilizatorem, maksymalne obciążenie zawieszenia przedniego min. 7t, tylnego min. 11t, koła z oponami min. 22,5 cali, koło zapasowe, skrzynia biegów manualna zsynchronizowana, 9-cio biegowa z biegiem pełzającym + 1 bieg wsteczny, sprzęgło jednotarczowe, układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, regulacja wysokości i pochylenia koła kierownicy, blokada koła kierownicy z immobiliserem, elektroniczny system hamulcowy z ABS, hamulce osi przedniej i tylnej bębnowe, zawieszenie kabiny na sprężynach, ilość miejsc 3, lusterka wsteczne ogrzewane i sterowane elektrycznie, siedzenie kierowcy zawieszone pneumatycznie, elektryczne podnośniki szyb drzwi kierowcy i pasażera, tachograf cyfrowy fabrycznie aktywowany i wstępnie kalibrowany, radioodbiornik CD, zderzak stalowy, zbiornik na paliwo o pojemności ok. 140l, podgrzewany filtr paliwa + podgrzewany filtr wstępny paliwa, 2 akumulatory nie wymagające konserwacji o pojemności min. 150 Ah, mechaniczny wyłącznik główny, podwozie wyposażone w przystawkę odbioru mocy ze sterowaniem, podwozie wyposażone w płytę czołową do montażu pługa odśnieżnego, wymagane wyposażenie: apteczka, trójkąt ostrzegawczy, lampa ostrzegawcza, podnośnik hydrauliczny min. 10 ton, klin pod koła, gaśnica. b). Żuraw zakabinowy: podstawa kolumny odlewana, sterowanie dwustronne z poziomu jezdni, system ostrzegający o przeciążeniu żurawia z blokadą jego pracy w przypadku przeciążenia, wyłączniki awaryjne na stanowiskach sterowniczych, struktura żurawia wykonana ze stali o wysokiej jakości, maksymalny wysięg - min. 7,00m, udźwig ramion - 2.00 m - min. 3600 kg, - 7.00 m - min. 1000kg, nogi podporowe wysuwane ręcznie, opuszczane hydraulicznie, system uzależniający udźwig żurawia od szerokości rozstawienie podpór, kąt obrotu żurawia min. 360 stopni, zbiornik oleju o pojemności min. 50l. c). Skrzynia ładunkowa wywrotka 3 stronna: pojemność ok. 7m3, podłoga stalowa grubość min. 4mm, burty stalowe grubość min. 3mm, wysokość burt - ok. 600mm, szerokość zewnętrzna skrzyni - ok.2550mm, długość zewnętrzna nie mniejsza niż 4500mm, burty boczne otwierane w osi dolnej ze wspomaganiem sprężynami, burta tylna otwierana automatycznie podczas wywrotu demontowana, siłownik hydrauliczny renomowanego producenta, pompa hydrauliczna o parametrach właściwych do napędu siłownika wywrotu oraz żurawia zakabinowego, zbiornik oleju, sterowanie wywrotem z kabiny, błotniki z tworzywa sztucznego, chlapacze, żółte światła obrysowe, listwy przeciwnajazdowe, osłony świateł tylnych z daszkiem, burta przednia podniesiona o wysokość plandeki, plandeka zwijana do przodu, konstrukcja stalowa śrutowana malowana farbą podkładową oraz malowana nawierzchniowo farbą poliuretanową w systemie kolorystycznym RAL (grubość około 200Mm), na kabinie lampa zespolona z napisem: ZUK Cmolas. 2.Wymagane dokumenty dla pojazdu: - dokumenty dopuszczające pojazd do ruchu drogowego w Polsce w tym świadectwo homologacji podwozia. 3.Wymagane dokumenty dla osprzętu: - oferowany osprzęt musi posiadać certyfikat CE. 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Oferowany samochód musi spełniać wszystkie warunki przedstawione w pkt.1-3 przedmiotu zamówienia. - Termin płatności za dostawę 30 dni po protokolarnym odbiorze samochodu oraz otrzymaniu przez Zamawiającego faktury VAT, nie przewiduje się zaliczek. - Wykonawca musi zabezpieczyć serwis gwarancyjny i pogwarancyjny samochodu zgodnie z zaleceniami producenta. - Podjęcie naprawy musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w miejscu postoju samochodu, a zakończenie naprawy maksymalnie do 7 dni od daty jej rozpoczęcia; w okresie gwarancji w przypadku naprawy dłuższej niż 7 dni Wykonawca dostarczy na czas naprawy samochód zamienny przynajmniej o takich samych parametrach technicznych. - Oferowany samochód musi posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. - Wykonawca przeszkoli pracownika Zamawiającego w zakresie obsługi samochodu w cenie dostawy. - Gwarancja na oferowany samochód 12 miesięcy, nie mniej niż gwarancja producenta. - Wykonawca dostarczy samochód do siedziby Zamawiającego na własny koszt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.45.10 - Pojazdy do transportu odpadów 34.14.45.11 - Pojazdy do zbierania odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100) do 10-08-2012r. godz. 9:30. 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 03 9180 1021 2002 1000 7748 0003 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w Zakładzie Usług Komunalnych, zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy muszą udowodnić, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia. Wykonawcy muszą wykazać trzy usługi o podobnym charakterze i o wartości min. 250 000,00 zł brutto każda (zał. nr 4 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Opis techniczny przedmiotu zamówienia. (zał. nr 5 do SIWZ) - Kopię wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmolas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, pok. 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Zakładu Usług Komunalnych w Cmolasie, 36-105 Cmolas 228.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn.: Samochód do zbiórki śmieci dla ZUK Cmolas dofinansowany z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.