eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stąporków › Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy STĄPORKÓW

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-24

Stąporków: Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy STĄPORKÓW
Numer ogłoszenia: 283349 - 2008; data zamieszczenia: 24.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stąporków , ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3741122, faks 041 3741860.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.staporkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy STĄPORKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje sporządzenie projektu zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego miasta Stąporków uchwalonego uchwałą Nr XX/109/96 Rady Miejskiej Stąporkowie z dnia 30 sierpnia 1996 r. oraz Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Stąporków uchwalonego uchwałą Nr XVII/82/99 Rady Miejskiej w Stąporkowie z dnia 27 października 1999 r. stosownie do uchwały Nr XIX/116/2008 Rady Miejskiej w Stąporkowie z dnia 30 maja 2008r. Pod pojęciem projektu zmiany studium należy rozumieć jego pełną aktualizację uwzględniającą uwarunkowania określone w art.10, ust. 1 oraz zawierającą ustalenia określone w art.10, ust.2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (. Dz. U. z 2003r. Nr 80. poz.717 z późniejszymi zmianami) Projekt zmiany studium winien być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami w/w ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, jak również przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 28 kwietnia .2004 r. w sprawie zakresu projektu studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2004r., Nr 118, poz. 1233 ) oraz przepisami innych ustaw związanych problematyką studium, między innymi: O ochronie gruntów rolnych i leśnych; O gospodarce nieruchomościami; Prawo wodne; Prawo ochrony środowiska; Prawo geologiczne i górnicze; O ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Projekt zmiany studium winien uwzględniać aktualny stan wiedzy oraz stan prawny, służyć celowi dla którego zostanie wykonany oraz uzyskać pozytywną opinię właściwej komisji urbanistyczno - architektonicznej, zawierać uzgodnienia i opinie jednostek i organów opiniujących i uzgadniających określonych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzyskać pozytywną opinię wojewody o zgodności z przepisami prawa. W zakresie wykonania projektu zmiany studium należy uwzględnić sporządzenie opracowania ekofizjograficznego - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 września 2002 r. w sprawie opracowań ekofizjograficznych (Dz. U. z 2002r. Nr 155 , poz.1298),.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymagania opisane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 2. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków przy dokonaniu spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania; ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda, w celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postepowaniu następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) zaświadczenie o posiadanych uprawnieniach urbanistycznych, c) zaświadczenie lub potwierdzona z oryginałem kopia członkostwa w Izbie Urbanistów, d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (załącznik nr 2) e) wykaz wykonanych planów zagospodarowania przestrzennego gminy lub wykaz studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy lub usługi zostały wykonane należycie, (załącznik nr 3), 2. Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (konsorcjum), zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda: a) wszyscy konsorcjanci winni odrębnie dołączyć do oferty dokumenty wymagane od wykonawców wymienione w pkt. 6 ust 1 lit. a i d. Dokumenty wymienione w pkt 6 ust. 1 lit. b i c składane mogą być wspólnie i takiej podlegać będą ocenie, b) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem konsorcjum, c) w przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed zawarciem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum, d) umowa, o której mowa wyżej, winna zawierać w szczególności: oznaczenie stron, cel działania, czas trwania umowy, zasady współdziałania, w tym zakres prac przewidzianych przez każdą ze stron oraz zasady dokonania rozliczeń. 3. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.staporkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Stąporkowie 26-220 Staporków ul.Piłsudskiego 132 a lub pobrać ze strony internetowej www.bip.staporkow.pl (zakładka przetargi).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Stąporkowie ul. Piłsudskiego 132 a, 26-220 Stąporków, pokój nr 14 - sekretariat (I piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.