To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Otwock: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku oraz Remont Laboratorium Wiązek Jonowo-Plazmowych
Numer ogłoszenia: 283352 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 234576 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowe Centrum Badań Jądrowych, ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 718 0614, faks 22 718 0653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadań inwestycyjnych Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku oraz Remont Laboratorium Wiązek Jonowo-Plazmowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w okresach: projektowania, realizacji oraz przez okres rękojmi zadań inwestycyjnych pn. Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku oraz Remont Laboratorium Wiązek Jonowo-Plazmowych. I. W zakresie realizacji zadania inwestycyjnego Budowa budynku laboratorium struktur akceleracyjnych wraz z biurem konstrukcyjnym i pracowni akceleratorowej w Otwocku-Świerku a) Nadzór nad realizacją prac projektowych, odbiór i ekspertyza projektów obejmujący: - prowadzenie stałego nadzoru nad postępem prac projektowych, egzekwując ustalony z projektantem harmonogram działań - raportowanie 1 raz na miesiąc, - doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i formalnych proponowanych przez projektanta, - informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach oraz przedstawianie sposobu przeciwdziałania zagrożeniom, - organizowanie cyklicznych narad z projektantem i zamawiającym. Częstotliwość narad winna wynikać z postępu prac projektowych, lecz nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, chyba, że Zamawiający zadecyduje inaczej, - odbiór w imieniu Zamawiającego całości dokumentacji projektowej, sprawdzenie poprawności przekazanych dokumentów od strony technicznej i formalnej oraz zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym mając na uwadze założenia realizacji inwestycji, oraz zakres dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę . b) Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją prac budowlanych obejmującego wszystkie zadania i funkcje wynikające z prawidłowej realizacji Kontraktu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego, a w szczególności następujące czynności: - monitoring postępu Kontraktu łącznie z raportowaniem - 1 raz na miesiąc, - zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i płynnego realizowania inwestycji, - nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich rozruchów technologicznych, a także nadzór na czynnościami odbiorowymi obejmującymi prace projektowe ( projekty wykonawcze), - zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa przez Wykonawcę, a w szczególności stosowania przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, - zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktu, - wszelkie inne obowiązki związane z nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót, wynikające z przepisów prawa, uwarunkowań realizowanego Kontraktu, a w szczególności sztuki budowlanej i inżynierskiej. c) zapewnienie nadzoru Inwestorskiego w okresie rękojmi za wady obejmującego jedynie okres od uzyskania pozwolenia do użytkowania do 31 grudnia 2014r, w tym: - zgłaszanie Wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania, - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem zaistniałych wad i potwierdzenia ich wykonania. II. W zakresie realizacji zadania inwestycyjnego Remont Laboratorium Wiązek Jonowo- Plazmowych. a) Nadzór nad realizacją prac projektowych, odbiór i ekspertyza projektów obejmujący: - prowadzenie stałego nadzoru nad postępem prac projektowych, egzekwując ustalony z projektantem harmonogram działań - raportowanie 1 raz na miesiąc, - doradztwo w zakresie rozwiązań technicznych i formalnych proponowanych przez projektanta, - informowanie Zamawiającego o ewentualnych zagrożeniach oraz przedstawianie sposobu przeciwdziałania zagrożeniom, - organizowanie cyklicznych narad z projektantem i zamawiającym. Częstotliwość narad winna wynikać z postępu prac projektowych, lecz nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie, chyba, że Zamawiający zadecyduje inaczej, - odbiór w imieniu Zamawiającego całości dokumentacji projektowej, sprawdzenie poprawności przekazanych dokumentów od strony technicznej i formalnej oraz zgodności z Programem Funkcjonalno-Użytkowym mając na uwadze założenia realizacji inwestycji, oraz zakres dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę . b) Zapewnienie Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją prac budowlanych obejmującego wszystkie zadania i funkcje wynikające z prawidłowej realizacji Kontraktu z Wykonawcą zadania inwestycyjnego, a w szczególności następujące czynności: - monitoring postępu Kontraktu łącznie z raportowaniem raz na miesiąc, - zapewnienie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w liczbie pracowników niezbędnych do sprawnego i płynnego realizowania inwestycji, - nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi, ze szczególnym uwzględnieniem wszystkich rozruchów technologicznych, a także nadzór na czynnościami odbiorowymi obejmującymi prace projektowe ( projekty wykonawcze), - zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa przez Wykonawcę, a w szczególności stosowania przepisów Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, - zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami Kontraktu, - wszelkie inne obowiązki związane z nadzorem inwestorskim nad prowadzeniem robót, wynikające z przepisów prawa, uwarunkowań realizowanego Kontraktu, a w szczególności sztuki budowlanej i inżynierskiej. c) zapewnienie nadzoru Inwestorskiego w okresie rękojmi za wady obejmującego jedynie okres od uzyskania pozwolenia do użytkowania do 31 grudnia 2014r, w tym: - zgłaszanie Wykonawcy zaistniałych wad i ustalanie terminów ich usuwania, - nadzorowanie realizacji robót związanych z usuwaniem zaistniałych wad i potwierdzenia ich wykonania. 2. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 współfinansowanych przez Unię Europejską.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zakup realizowany w ramach projektu Wzmocnienie potencjału innowacyjnego ośrodka w Świerku w zakresie rozwoju technologii wykorzystujących promieniowanie jonizujące w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NBQ Sp. z o.o., ul. Gdańska 3c, 70-660 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 244065,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 167280,00
Oferta z najniższą ceną: 167280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 344400,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa filtrów do wentylacji mechanicznej znajdującej się w SPSK im. Prof. A. Grucy w Otwocku CMKP przez okres 24 miesięcy.
- Dostawa mebli biurowych oraz laboratoryjnych do pomieszczeń w NCBJ OR POLATOM - 4 części
- Zakup wraz z dostawą systemu pomiaru mocy mikrofalowej składającego się z 3 głowic pomiarowych oraz terminala do rejestracji wyników pomiarów
- Wykonanie robót budowlanych w budynku R1 w postaci: kompleksowego remontu łazienki damskiej i męskiej w budynku R1 oraz wentylacji mechanicznej remontowanych sanitariatów w budynku R1 ZUOP
- Przebudowa skrzydła zachodniego i centralnego Pawilonu Głównego przy ul. Reymonta 83/91 w Otwocku Etap II
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 311 w zakresie budowy ronda turbinowego dla istniejącego skrzyżowania ulicy Nizinnej, Nowej i Poznańskiej w Komornikach"
- Budowa i rozbudowa infrastruktury publicznej w systemie zaprojektuj i wybuduj
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4005W Huta - Borki - Rędocin - budowa chodnika wraz z odwodnieniem na odcinku Huta - Majdanki (dokumentacja)"
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zakresie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi i nadzoru autorskiego nad dokumentacją projektową: Budowa Ośrodka Diagnostyki Narządowej WSD Bydgoszcz
- Opracowanie dokumentacji projektowych branży drogowej
- "Rozbudowa ul. Chrzanowskiego na odcinku od ul. W. Pola do ul. Filomatów we Wrocławiu" dla zadania inwestycyjnego nr 04350 pn.: "Program poprawy stanu technicznego infrastruktury drogowej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.