Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Kalwaria Zebrzydowska: Zakup i dostawa samobieżnej maszyny do pielęgnacji lodu na potrzeby lodowiska w Kalwarii Zebrzydowskiej
Numer ogłoszenia: 283371 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska , ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, tel. 033 8766218, faks 033 8766301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa samobieżnej maszyny do pielęgnacji lodu na potrzeby lodowiska w Kalwarii Zebrzydowskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanej maszyny do konserwacji i pielęgnacji lodu (rolby). Maszyna musi spełniać poniższe minimalne wymagania i funkcje: 1)samojezdna; 2) silnik spalinowy benzynowy o mocy min. 50 kM; 3) napęd hydrostatyczny na 4 kolcowane koła; 4) promień skrętu nie może przekraczać 4,5 m; 5) w celu pielęgnacji tafli lodu maszyna musi być wyposażona we własny zbiornik na wodę gorącą o pojemności min. 400 l oraz w rury wylewowe, zawór regulacyjny i fartuch do wygładzania tafli lodu; 6) posiadać podnoszony i przechylany w celu jego opróżnienia zasobnik śniegu o pojemności minimum 2,5 m3; 7) posiadać nóż boczny do wycinania lodu przy bandach; 8) posiadać szczotkę do wymiatania lodu przy bandach; 9) używana maszyna do konserwacji i pielęgnacji lodu nie może być wyprodukowana przed dniem 01.01.1991 r.; 10) wymiary maszyny: długość max z opuszczonym zbiornikiem: 3,4 m, szerokość max: 1,9 m, wysokość max: 2,2 m. Do rolby należy dołączyć komplet narzędzi niezbędnych do wykonania czynności eksploatacyjnych i serwisowych, w tym zapasowy nóż do strugania tafli lodu. Wykonawca wskaże serwis gwarancyjny na terenie Polski. Maszyna musi być w pełni sprawna i zmodernizowana, co powinny potwierdzać stosowne dokumenty. Do oferty należy przedłożyć kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem instrukcji obsługi w języku polskim wraz z katalogiem części zamiennych. Przy zawarciu umowy Wykonawca przedłoży w oryginale wymienione wyżej dokumenty. W przypadku tłumaczenia na język polski muszą być załączone w oryginale dokumenty, które zostały tłumaczone. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na rolbę na okres 36 miesięcy od daty dostawy, potwierdzonej protokołem odbioru. Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie w obsłudze urządzenia, osób wyznaczonych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do: - Przyjazdu serwisu w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia usterki. Jeżeli niemożliwa będzie natychmiastowa naprawa usterki, obie strony ustalą termin jej usunięcia adekwatny do jej skali. W przypadku gdy czas naprawy się wydłuży, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć na ten okres maszynę zastępczą o podobnych parametrach; - Przeprowadzenia w okresie udzielonej gwarancji nieodpłatnych przeglądów serwisowych i konserwacyjnych przed rozpoczęciem każdego sezonu zimowego w ustalonym z Zamawiającym terminie. Warunki gwarancji i serwisu określone zostały w załączniku do umowy. Do oferty należy przedłożyć szczegółowy opis proponowanej maszyny, z którego będzie wynikać, że oferowana maszyna (rolba) spełnia minimalne wymagania podane przez Zamawiającego oraz zdjęcia maszyny.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.48.10.00 - Maszyny do konserwacji lodu .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie dostawy używanej maszyny do konserwacji lodu - rolby - o wartości minimum 120.000,00 złotych brutto każda oraz załączy dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) w przypadku złożenia oferty wspólnej należy przedłożyć ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2) w przypadku gdy oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy, należy dołączyć właściwe pełnomocnictwo lub upoważnienie do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego; 3) w przypadku, gdy Wykonawca będzie powierzał wykonanie zamówienia podwykonawcom - wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, II piętro, pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, Biuro Obsługi Mieszkańców parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.