eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MrągowoStandaryzacja z rozbudową Środowiskowego Domu Samopomocy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-10-23

Mrągowo: Standaryzacja z rozbudową Środowiskowego Domu Samopomocy
Numer ogłoszenia: 283404 - 2015; data zamieszczenia: 23.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259200 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Mrągowo, ul. Królewiecka 60A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 74190 00, faks 89 7412874.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Standaryzacja z rozbudową Środowiskowego Domu Samopomocy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania robót budowlanych polegających na adaptacji pomieszczeń na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z budową wewnętrznego dźwigu osobowego w ramach zadania Standaryzacja z rozbudową Środowiskowego Domu Samopomocy, zgodnie z: 1. Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 2. Projekt budowlany wielobranżowy Adaptacja pomieszczeń na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy wraz z budową wewnętrznego dźwigu osobowego. 3. Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. 4. Przedmiarem robót. 5. Decyzja pozwolenia na budowę. 6. Ekspertyzą techniczną z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 7. Obowiązującym w tym zakresie warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, normami, przepisami itp. Wyżej wymienione dokumenty należy traktować jako wzajemnie uzupełniające i wzajemnie wyjaśniające. W przypadku powstania nie dających się pogodzić niezgodności o charakterze technicznym - podstawą do ostatecznego ustalenia przedmiotu zamówienia oraz wyceny tego przedmiotu - jest przede wszystkim projekt budowlany. W następnej kolejności należy opierać się na projekcie wykonawczym (jeśli został opracowany), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Powyższe dokumenty należy wykorzystywać do wyceny robót w przypadku, gdy dokument nadrzędny nie zawiera wyjaśnień. Zakres zamówienia: a) wykonanie szybu windowego pod dźwig osobowy, b) dostosowanie pomieszczeń poszczególnych kondygnacji w związku z budową szybu windowego, c) wykonanie remontu i przebudowy pomieszczeń II pietra zgodnie z projektem budowlanym, d) remont pomieszczeń piwnicznych, e) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej na przeciwpożarową, zgodnie z projektem budowlanym, f) wykonania instalacji sanitarnych: wody zimnej i ciepłej, kanalizacji sanitarnej i centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach II piętra zgodnie z projektem, g) wykonanie instalacji hydrantowej, h) wykonanie instalacji elektrycznej zgodnie z projektem budowlanym m. in: oświetlenie, gniazda wtykowe, oświetlenie ewakuacyjne. Uwagi: a) Zamawiający informuje, iż zadanie jest dofinansowane z Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej, b) Po podpisaniu umowy Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego sporządzonego zgodnie ze wzorem Zamawiającego. c) W przypadku niezrealizowania zadania w określonym umową terminie Zamawiający może dochodzić od Wykonawcy odszkodowanie z tytułu utraconego dofinansowania, w wysokości utraconej kwoty.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.21.52.21 - Roboty budowlane w zakresie ośrodków opieki dziennej 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Wielobranżowy Zakład Usług Remontowo Budowlanych Mieczysław Kozak, Maradki 32, 11-731 Sorkwity, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 535747,49 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 569500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 569500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 575561,25

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.