Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-10-28
Wrocław: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Projektu: Modernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Miliczu w celu wzmocnienia formuły dostępności instytucji dla mieszkańców i turystów oraz poprawy estetyki ciągu ul. Kościuszki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 283415 - 2011; data zamieszczenia: 28.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Projektu: Modernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Miliczu w celu wzmocnienia formuły dostępności instytucji dla mieszkańców i turystów oraz poprawy estetyki ciągu ul. Kościuszki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach Projektu: Modernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Miliczu w celu wzmocnienia formuły dostępności instytucji dla mieszkańców i turystów oraz poprawy estetyki ciągu ul. Kościuszki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę asortymentu wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 4 do SIWZ oraz wizualizacjami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ. c) Przedmiot zamówienia obejmuje także wykonanie logotypów na asortymencie wskazanym przez zamawiającego, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SIWZ. Wzory logotypów określono w załączniku nr 7 do SIWZ. W przypadku nanoszenia na przedmiot emblematu Unii Europejskiej musi on spełniać normy graficzne określone w załączniku nr 1 do Rozporządzenia (WE) Nr 1828/2006. Wszystkie naniesione logotypy muszą być czytelne i zgodne z Księgą Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności. Znaki graficzne oraz Księga Identyfikacji Wizualnej Narodowej Strategii Spójności dostępne są na stronie internetowej Regionalnego Programu Operacyjnego dla województwa dolnośląskiego na lata 2007-2013: http://rpo.dolnyslask.pl. d) Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części zamówienia: - część 1 postępowania - obejmuje dostawę ulotek profilaktycznych o treściach propagujących bezpieczeństwo, planów lekcji dla dzieci oraz plakatów - część 2 postępowania - obejmuje dostawę kamizelek odblaskowych dla rowerzystów w 3 rozmiarach, opasek odblaskowych samozaciskowych z nadrukiem oraz teczek kartonowych ofertowych z nadrukiem - część 3 postępowania - obejmuje dostawę książeczek - poradnik: Policja ... nie tylko dzieciom Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 4 oraz załącznik nr 7 do SIWZ, stanowiące integralną część SIWZ. e) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu w danej części zamówienia. f) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony transportem wykonawcy i na jego koszt do siedziby KWP we Wrocławiu, ul. Podwale 31-33, 50-040 Wrocław..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), a w zakresie warunku potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, zamawiający dokona oceny jego spełnienia na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 3 SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), a w zakresie warunku potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, zamawiający dokona oceny jego spełnienia na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 3 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), a w zakresie warunku potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, zamawiający dokona oceny jego spełnienia na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 3 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), a w zakresie warunku potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, zamawiający dokona oceny jego spełnienia na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 3 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, poprzez złożenie oświadczenia (załącznik nr 2 do SIWZ), a w zakresie warunku potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, zamawiający dokona oceny jego spełnienia na podstawie dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty, zgodnie z Rozdziałem VII pkt 3 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest, w celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, szczegółowo określone w załączniku nr 4 oraz załączniku nr 7 do SIWZ, przedstawienie oświadczenia, którego treść zawiera formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). Potwierdzeniem spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, będzie złożenie oświadczenia na formularzu ofertowym.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VII SIWZ - W przypadku, gdy wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp (załącznik nr 3 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ partnerzy winni spełniać łącznie.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu (Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych) ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2011 godzina 11:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta, ul. Podwale 31 - 33, 50-040 Wrocław.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji Projektu: Modernizacja budynku Komendy Powiatowej Policji w Miliczu w celu wzmocnienia formuły dostępności instytucji dla mieszkańców i turystów oraz poprawy estetyki ciągu ul. Kościuszki współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę ulotek profilaktycznych o treściach propagujących bezpieczeństwo, planów lekcji dla dzieci oraz plakatów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę kamizelek odblaskowych dla rowerzystów w 3 rozmiarach, opasek odblaskowych samozaciskowych z nadrukiem oraz teczek kartonowych ofertowych z nadrukiem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obejmuje dostawę książeczek - poradnik: Policja ... nie tylko dzieciom.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi transportu sanitarnego typu S
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja stoiska MJWPU, obsługa strefy funduszy europejskich podczas wyjazdów na wydarzenia o charakterze plenerowym odbywających się na terenie województwa mazowieckiego w 2025 r.
- Przygotowanie do druku i druk przewodnika turystycznego w wersji dwujęzycznej, druk mapy dołączonej do przewodnika oraz wykonanie toreb papierowych z nadrukiem kolorowym.
- Sukcesywna dostawa materiałów reklamowych z logo projektu SEA-EU 2.0 dla Uniwersytetu Gdańskiego
- "Przeprowadzenie szkolenia na superwizorów pracy socjalnej ...."
- "Zaprojektowanie, wykonanie, oznakowanie, opakowanie i dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem do siedziby Zamawiającego"
- Zakup i dostawa artykułów promocyjnych na potrzeby Departamentu Sportu i Turystyki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.