To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Chełm: Przebudowa chodników i zjazdów na terenie miasta Chełm
Numer ogłoszenia: 283462 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 207774 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich, ul. Chełmońskiego 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5633228, faks 082 5633839.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa chodników i zjazdów na terenie miasta Chełm.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa chodników i zjazdów na terenie miasta Chełm. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na zadania: Zadanie nr 1: przebudowa chodnika i zjazdów w ulicy Obłońskiej w Chełmie, Zadanie nr 2: przebudowa chodnika i zjazdów w ulicy Wołyńskiej w Chełmie na odcinku od Al. Piłsudskiego do ulicy ks. Piotra Skargi strona północna, Zadanie nr 3: przebudowa chodnika w ulicy Żeromskiego w Chełmie na odcinku od ulicy Litewskiej do ulicy Kilińskiego strona lewa, Zadanie nr 4: przebudowa chodnika w ulicy Zachodniej w Chełmie na odcinku wzdłuż sklepu Stokrotka, 2. Zakres rzeczowy zadania nr 1 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 2) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa (730,00 m), 3) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-8/10 na podsypce cementowo-piaskowej (405,00 m), 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zagęszczana mechanicznie (810,00 m2), 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm z transportem i zagęszczeniem (80,00 m2), 6) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 10 cm z zagęszczeniem mechanicznym (810,00 m2), 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (730,00 m2), 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm układanej na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (80,00 m2), 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową (13,50 t), 10) regulację pionowa studni dla urządzeń podziemnych (telekomunikacyjne) z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (8,00 szt.), 11) budowę ław z pianobetonu pod kanalizację telefoniczną wraz z założeniem rur osłonowych przepustowych dwudzielnych średnica 40 mm z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (34,00 m), 12) podmurowanie ścian fundamentowych cegłą kl. 150, wraz z izolacją poziomą z papy, wykonanie z zasypanie wykopu w gruncie nienawodnionym kat. III, odwozem nadmiaru ziemi na odległość do 10 km, przy grubości ścian 1 cegła (1,00 m3), 3. Zakres rzeczowy zadania nr 2 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 2) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa (230,00 m), 3) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-8/10 na podsypce cementowo-piaskowej (115,00 m), 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zagęszczana mechanicznie (527,00 m2), 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm, gr. 15 cm z transportem i zagęszczeniem (50,00 m2), 6) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 10 cm z zagęszczeniem mechanicznym (527,00 m2), 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm układane na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (477,00 m2), 8) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 8 cm układane na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (50,00 m2), 9) remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno-asfaltową (10,00 t), 10) regulację pionowa studni dla urządzeń podziemnych (telekomunikacyjne) z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (2,00 szt.), 11) budowę ław z pianobetonu pod kanalizację telefoniczną wraz z założeniem rur osłonowych przepustowych dwudzielnych średnica 40 mm z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (7,00 m), 12) Zdjęcie nadmiaru humusu z wykorzystaniem na uzupełnienie zieleńców, humusowanie zieleńców z obsianiem trawą przy grubości warstwy humusu 10 cm (258,00 m2), 4. Zakres rzeczowy zadania nr 3 obejmuje: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) chodnik, a) ustawienie krawężników betonowych wystających 15x30 , wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu B-15, na podsypce cementowo-piaskowej (200,00 m), b) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce piaskowej, przy wypełnieniu spoin zaprawą cementową i wymiarach obrzeża 20x6 cm (160,00 m), c) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonywane i zagęszczane mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (310,00 m2), d) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=1,5 MPa wykonana w betoniarni o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (310,00 m2), e) wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce cem.-piask., przy użyciu kostki szarej gr.6 cm (310,00 m2), f) Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych asfaltowych mieszankami mineralno-asfaltowymi, z obcięciem krawędzi mechanicznie wzdłuż krawężnika (4,00 t), 4) zjazdy indywidualne, a) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonywane i zagęszczane mechanicznie przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (90,00 m2), b) wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa wykonana w betoniarni o grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm (90,00 m2), c) wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki brukowej betonowej, z wypełnieniem spoin piaskiem, układane na podsypce: cem.-piask., przy użyciu kostki szarej gr.8 cm (90,00 m2), d) ustawienie obrzeży betonowych na podsypce cementowo-piaskowej, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową, przy wymiarach obrzeża 30x8 cm (50,00 m), 5) roboty wykończeniowe, a) wymiana słupa - demontaż starego słupa betonowego pojedynczego z transportem na odl. 7 km, montaż nowego słupa betonowego pojedynczego E 10/2,5 wraz ze zmiana lokalizacji słupa (1,00 słup), b) humusowanie skarp z obsianiem, przy grubości warstwy 10 cm (200,00 m2), 5. Zakres rzeczowy zadania nr 4 obejmuje: 1) roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne, 2) ustawienie obrzeży betonowych 20x6 cm na podsypce piaskowej wraz z wykonaniem ławy z oporem z piasku stabilizowanego cementem o Rm= 2,5 MPa (160,00 m), 3) ustawienie krawężników betonowych 15x30 cm wraz z wykonaniem ław betonowych z oporem z betonu C-8/10 na podsypce cementowo-piaskowej (25,00 m), 4) wykonanie warstwy odsączającej z piasku, wykonane ręcznie, przy grubości warstwy po zagęszczeniu 10 cm, zagęszczana mechanicznie (320,00 m2), 5) wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszyw łamanych 0/31,5 mm, gr. 10 cm z zagęszczeniem mechanicznym (320,00 m2), 6) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej gr. 6 cm układane na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem (320,00 m2), 7) humusowanie skarp z obsianiem trawą, zawałowaniem przy grubości warstwy 10 cm (150,00 m2), 8) regulację pionowa studni dla urządzeń podziemnych (telekomunikacyjne) z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez TP S.A. (1,00 szt.), 9) zabezpieczenie kabli energetycznych i telefonicznych rurą osłonową przepustową dwudzielną typu PP lub PE średnica 40 mm z nadzorem właścicielskim i odbiorem przez ZE i TP S.A. (30,00 m), 6. Szczegółowy zakres robót opisanych w pkt A.III. 1-5 SIWZ określa skrócona dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, w tym dla: - zadania nr 1 - 10.1, - zadania nr 2 - 10.2, - zadania nr 3 - 10.3, - zadania nr 4 - 10.4, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik nr 9 do SIWZ, w tym dla: - zadania nr 1 - 9.1, - zadania nr 2 - 9.2, - zadania nr 3 - 9.3, - zadania nr 4 - 9.4, oraz przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, w tym dla: - zadania nr 1 - 6.1, - zadania nr 2 - 6.2, - zadania nr 3 - 6.3, - zadania nr 4 - 6.4, 7. W przypadku zadania nr 1 - zadania nr 4 w ramach realizacji zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze skróconą dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiaru robót oraz zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych, 2) zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac, zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej zadania, 4) opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas budowy wraz z uzyskaniem zatwierdzenia organu zarządzającego ruchem na terenie miasta Chełm, 5) zapewnienie ciągłości ruchu ulicznego w trakcie prowadzenia robót, 6) dokonanie zgłoszeń o zamiarze rozpoczęcia robót do właścicieli istniejących urządzeń oraz dopełnienie wszelkich formalności związanych z prowadzeniem robót (zgodnie z warunkami wydanymi przez właścicieli urządzeń podziemnych i naziemnych) wraz z nadzorem właścicielskim, 7) ubezpieczenie robót, przy czym ubezpieczeniu winna podlegać w szczególności odpowiedzialność cywilna za szkody powstałe z winy Wykonawcy oraz w następstwie nieszczęśliwych wypadków, dotyczących pracowników Wykonawcy i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także z ruchem pojazdów mechanicznych, 8) zabezpieczenie oraz utrzymanie wszystkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas budowy (oznakowania, wygrodzeń itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność oraz bieżąca kontrola stanu i kompletności oznakowania robót, a także jego korekta wynikająca z postępu robót, 9) uporządkowanie placu budowy, 10) wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej jakości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe, 11) dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót, 12) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu inwentaryzacji powykonawczej - w 5 egz., w tym jeden w wersji elektronicznej, 13) systematyczne prowadzenie badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych, niezbędnych do zachowania wysokiej jakości robót budowlanych, w sposób zgodny i z częstotliwością wykonywania wskazaną w specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych, zgodnie z obowiązującymi wytycznymi, normami i przepisami w tym zakresie. Wyniki przeprowadzonych badań, pomiarów, prób i sprawdzeń kontrolnych będą udostępniane na każde żądanie przedstawicielowi Zamawiającego do wglądu. Zamawiający będzie prowadził niezależne i systematyczne badania, pomiary, próby oraz sprawdzenia w celu kontroli prawidłowości wykonania niniejszego zamówienia. 14) wykonanie zamówienia z materiałów i przy pomocy urządzeń spełniających wymogi projektu co do jakości wynikającej z przepisów: a) o systemie oceny zgodności, b) o wyrobach budowlanych, potwierdzonych przez aktualne certyfikaty zgodności, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne, atesty, opisy urządzeń technicznych, instrukcje obsługi, zaświadczenia podmiotów uprawnionych do kontroli jakości, zaświadczenia niezależnych podmiotów zajmujących się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi; 15) organizacja i zgłaszanie gotowości do odbioru robót zanikających, częściowych oraz odbioru końcowego oraz przedkładanie Zamawiającemu wszelkich dokumentów wymaganych do odbioru (w tym atesty, aprobaty techniczne, protokoły badań, protokoły pomiarów, inwentaryzacje powykonawcze obiektów i części obiektów); 16) poniesienie wszelkich innych kosztów niezbędnych do realizacji, zabezpieczenia i odbioru przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Przebudowa chodnika i zjazdów w ulicy Obłońskiej w Chełmie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LEGATO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"LEGATO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- LEGATO Spółka z o.o., ul. Organowa 5/14, 20-882 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 192848,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 106401,52
Oferta z najniższą ceną: 106401,52 / Oferta z najwyższą ceną: 166743,47
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Przebudowa chodnika i zjazdów w ulicy Wołyńskiej w Chełmie na odcinku od Al. Piłsudskiego do ulicy ks. Piotra Skargi strona północna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LEGATO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"LEGATO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- LEGATO Spółka z o.o., ul. Organowa 5/14, 20-882 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 114368,34 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60226,51
Oferta z najniższą ceną: 60226,51 / Oferta z najwyższą ceną: 87033,08
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Przebudowa chodnika w ulicy Żeromskiego w Chełmie na odcinku od ulicy Litewskiej do ulicy Kilińskiego strona lewa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- Miejskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o., ul. Towarowa 7, 22-100 Chełm, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87750,58 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55905,71
Oferta z najniższą ceną: 55905,71 / Oferta z najwyższą ceną: 66966,12
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Przebudowa chodnika w ulicy Zachodniej w Chełmie na odcinku wzdłuż sklepu Stokrotka
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"LEGATO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
"LEGATO" SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- LEGATO Spółka z o.o., ul. Organowa 5/14, 20-882 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55510,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 34059,91
Oferta z najniższą ceną: 34059,91 / Oferta z najwyższą ceną: 44388,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Modernizacja syst. zasilania rezerwowego istniejącej rozdzielni główn. wraz z zakupem i przyłączeniem do istniejącej infrastruktury agregatu prądotwórczego - rezerwowego źródła zasilania dla Szpitala
- Zakup materiałów do sterylizacji
- Dostawa sprzętu IT podnoszącego poziom cyberbezpieczeństwa Powiatu Chełmskiego wraz z usługami z zakresu cyberbezpieczeństwa
- Usługi szkoleniowe w ramach realizacji projektu pn. "Doskonalenie kompetencji kadry dydaktycznej PANS w Chełmie"
- Wymiana serwerów wraz z macierzą i odtworzenie danych zintegrowanego systemu zarządzania szpitalem
- Przeglądy techniczne oraz czyszczenie separatorów ropopochodnych, osadników i separatora tłuszczowego usytuowanych w Komendzie Nadbużańskiego OSG oraz podległych Placówkach SG
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej nr 350901W Wrzos - Jabłonna
- Przebudowa i rozbudowa budynku usługowego w związku ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej o funkcji kulturowej, na działce nr 756 obręb Linia, gmina Linia
- Przebudowa drogi gminnej nr 106007N w miejscowości Majewo na dz. nr 320 i 375 obr. Majewo, Gmina Milejewo
- Budowa magistrali wodociągowej w miejscowości Sułoszowa oraz budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wielmoża
- Budowa ul. Polnej w Czarnej Białostockiej
- Modernizacja placu zabaw na skwerze Dessau w Gliwicach
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.