Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Łowicz: Rekonstrukcja studni L-I
Numer ogłoszenia: 28346 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, faks 046 8309160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lowicz .eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja studni L-I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie rekonstrukcji studni dolnokredowej L-I o głębokości 532 m, zlokalizowanej na terenie ujęcia miejskiego przy ul. Blich 3 w Łowiczu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.51.10 - Roboty budowlane w zakresie studni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wysokości wadium - 15.000,00 zł ( słownie : piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu w Kredyt Bank S.A., Oddział Skierniewice, Filia Nr 5 w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. ). W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał musi być złożony w kasie Zamawiającego z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, e) dysponują sprzętem umożliwiającym wykonanie rekonstrukcji studni o zakładanej głębokości w sposób podany w projekcie, f) wykonali co najmniej 3 roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie studni głębinowych o głębokości przekraczającej 300 m, g) wpłacą wadium, h) dokonają udokumentowanej wizji na terenie komunalnego ujęcia wody w Łowiczu, przy ul. Blich 3, i) zaakceptują bez zastrzeżeń projekt umowy, j) złożą w wymaganym terminie pisemną ofertę na formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć : 1 Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 i art. 24ustawy - załącznik Nr 3 do SIWZ 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania działalności określonej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy : a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga : Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentów , o których mowa w pkt. 2 ppkt. a, b i d składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; b1) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; d1) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt.2 ppkt..c składa: c1) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3. W celu potwierdzenia, , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed 16 lutego 2009 roku, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia tj. w zakresie rekonstrukcji lub budowy studni głębinowej o głębokości przekraczającej 300 m (przynajmniej 3 zamówienia dotyczące wykonania lub rekonstrukcji studni przez wyciągnięcie starego i zabudowę nowego filtra), z podaniem przedmiotu wykonania, dat wykonania i odbioru oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru prac) - załącznik Nr 4 do SIWZ b) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, przewidzianych do kierowania pracami wiertniczymi i rekonstrukcyjnymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych ( w tym posiadanych uprawnień), doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik Nr 5 do SIWZ, b1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 5 do SIWZ Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na podstawie przedmiotowego zobowiązania, c) wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, - załącznik nr 6 do SIWZ, c1) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w załączniku Nr 6 do SIWZ Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował na podstawie przedmiotowego zobowiązania. 4. w celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy przynajmniej w kwocie 1.000.000 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, lub w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 1.000.000 zł 5. W celu potwierdzenia, że zastosowane do realizacji usługi materiały odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) wymagane testy higieniczne Państwowego Zakładu Higieny na przewidziane do zastosowania materiały. 6. Potwierdzone przez Pełnomocnika Zamawiającego zaświadczenie o dokonaniu wizji na terenie komunalnego ujęcia w Łowiczu, przy ul. Blich - załącznik Nr 7 do SIWZ. 7. Zaakceptowany wzór umowy - załącznik Nr 8 do SIWZ. 8. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. 9. Upoważnienie lub pełnomocnictwo, jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie . 10. Wszystkie dokumenty, za wyjątkiem dokumentu, o którym mowa w pkt. 9, są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lowicz.eu oraz http:// www.zuk.bip.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych w Łowiczu, 99-400 Łowicz, ul. Armii Krajowej 2b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Pełnomocnika Zamawiającego - Zakładu Usług Komunalnych w Łowiczu przy ul. Armii Krajowej 2b, - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007 - 2013 (Oś Priorytetowa II: Ochrona Środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - działanie II.1 Gospodarka wodno-ściekowa).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego 2025/2026
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- DOSTAWA KRUSZYWA
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie ujęcia wód podziemnych oraz likwidacja dwóch ujęć wód podziemnych w miejscowości Kąpino w gminie Wejherowo.
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Rem. hydrof. w miejsc. Komaszewo, Białogarda i Wrześcienko poprzez wsparcie techn. uzdatniania wody oraz wykonanie urządz. umożl. pobór wody - w zakr. rem.obud.studn. wr. z wym. pompy i infras. towarz
- Likwidacja ujęcia wody oraz budowa studni głębinowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą dla potrzeb wodociągu miejskiego w Kolnie
- Wykonanie otworu rozpoznawczo - eksploatacyjnego studni nr 11, otworu obserwacyjnego P-1 oraz przebudowa studni nr 4 na otwór obserwacyjny P-2 w Ostrowi Maz.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.